Spring naar bijdragen

Donderdag, 13 juli 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve mensen.

Jopske geweldig nieuws lieverd.:lips:

Toevallig heb ik ook al een tijd interesse in Canabisolie zonder THC. Een vriendin zweert er bij. Het is niet goedkoop. Mijn psych. is geen voorstander maar is er ook niet op tegen. Lekker antwoord. Vannacht weer bijna geen oog dicht gedaan. Zit te wachten op bericht van Kempenhaege.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is een slaapcentrum waar je terecht kunt Herstel. Je wordt dan onderzocht met allerlei dingetjes op je hoofd en dan kijken ze waar de stoornis vandaan komt.

O en die olie hé? Als ze daar de THC. uitgehaald hebben dan heb je daar geen last van.

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/risicos-cbd-olie-cannabis-olie/

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, Bolletje. Ik snap t. Ik hoop dat je snel bericht krijgt. 

Ik mocht alleen medicinale weetolie. Maar doe het niet, ook gezien andere medicatie ( vrij veel). Maar succes met uitzoeken wel of niet, Lars. 

Ik ga eens echt " opstarten", maar wel slow motion. Erg duizelig dus kalm aan. 

Fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel succes vanmiddag Suikertje. En jammer dat het eerste gesprek moeizaam verliep. 

Ik heb in rustig tempo het plaatselijke parkje bewandeld met hondje en buur met hondje. Toevallige ontmoeting. Maar leuk voor zowel de hondjes als buur en ik, zo samen een wandeling. 

Verdr zo online boodschapjes regelen. Fijn dat dat nu effetjes kan. Is prima adres en prima service. Eerder nodig gehad na ziekenhuisopnames. Ideaal dat dat er is. En mooi geen verleiding van winkels qua drank, want dat staat ook uiteraard niet op mijn bestellijstje. :excl:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei jopie:

 

Ieder woord brengt, binnen relaties, reacties teweeg, verandert de relatie ook onomkeerbaar. Verandert in ieder geval het beeld. En soms, soms zijn de verschillen in perspectief domweg te groot, de emoties gewoon te heftig, om dat in reallife te rIs keren.  

Kort gezegd: ik ga en wil nóg minder en minder vroeg delen in het echt. 

Dat is ne lastige :heart:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Suikertje:

Denk dat het belangrijk is om eerst de oorzaken van de slaapproblemen aan te pakken.

Hier eerste gesprek achter de rug, moeizaam gesprek. Vanmiddag weer naar GGZ.

Dat heb ik al zoveel geprobeerd. Hopelijk vanmiddag een beter gesprek voor jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O lars waar zit je toch.....

Ik heb nieuw zeil in mijn bus gelegd. Nou Is het er "ongeveer insnijden" geen kunst, maar echt en precies zeil leggen Is een vak. 

En gezien mijn ervaringen met het "ongeveer inleggen" schat ik in dat ik het helemaal verknoei.  

Alles, keuken, zithoek, kast, Is nu dus klaar maar staat nog niet vast. Want dat zeil.......ik durf er maar niet aan te beginnen. En waarschijnlijk Is dat wijs en niet alleen schijterig. 

Stomme opstaande flapjes... Grrrr. ..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei fleurtje:

Dat is ne lastige :heart:

 

 

Jep. 

De lastigste in dit gebeuren. Niet mijn diagnose, niet mijn vooruitzichten. Dat dat nu niet zo blijkt te zijn doet daar niets aan af. 

Wel de net zo zeer echte en oprechte emoties van bijvoorbeeld mijn kinderen. En hun daaropvolgende gedrag. Voor mij als moeder Is dat net zo zeer belangrijk. 

Maar het beet elkaar wel. En we beten elkaar daardoor ook. En in zo'n situaties Is dat nou net wat je niet kunt hebben. Ik niet. Zij niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat niet onvermijdelijk in zulke situaties jopie? 

Ik zeg veel niet tegen mijn moeder. Om heel veel verschillende redenen. Daarmee omzeil ik ook bepaalde mogelijk uit te lokken situaties en conflicten. En ik doe daarmee ook deels de deur dicht voor groei. Maar net als jij vermoed ik, is dat een bewuste keuze en kan ik daarmee leven. 

Ach miss doe ik t zelfs bij meer mensen. T leven met anderen is balanceren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei fleurtje:

Is dat niet onvermijdelijk in zulke situaties jopie? 

Ik zeg veel niet tegen mijn moeder. Om heel veel verschillende redenen. Daarmee omzeil ik ook bepaalde mogelijk uit te lokken situaties en conflicten. En ik doe daarmee ook deels de deur dicht voor groei. Maar net als jij vermoed ik, is dat een bewuste keuze en kan ik daarmee leven. 

Ach miss doe ik t zelfs bij meer mensen. T leven met anderen is balanceren. 

Herkenbaar. Ook de afstand als dat wel beter Is. Maar.... je weet dan wat je wilt, waar je staat. 

Wat er voor mij hier bij kwam Is juist de wens de relatie/ groei/de andet etc niet te beschadigen. Ik wilde het "damen doen", maar er Was nog niet eens een "ik".

En dan zijn de emoties (Is de verwarring?) in het begin nog te heftig én te verschillend én te wisselend om al te delen. Er Is nog geen "samen" en het ís te groot. Er Is nog geen "afstand tot de materie". 

Ja. Ik denk dat het erbij hoort. Ik denk ook dat ik het een volgende keer wel anders zal doen. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

a0e4ff3d0bdee9f6cb91141673af81c0--eeyore

Oei, wel groot!!!! Maar goed ik heb ook groot goed nieuws!!!! Mag zelfs een kleurtje hebben. Toevallig was meneer schildpad de eerste die ik tegenkwam om het aan te vertellen, dus Fleur weet het al? 

Na Herstel en Jopie ben ik de derde!!!! De mega grote operatie is van de baan, in ieder geval voorlopig. Ze gaan bij mij de nieuwe behandeling proberen, die is veel minder ingrijpend. Het is nu nog niet te voorspellen of ze de tumor in éen keer kunnen " bewerken", dat zal pas tijdens de ingreep duidelijk worden. Dus misschien moet het herhaald worden. 
Of het werkt, weten we pas op zijn vroegst drie maanden na de ingreep. Als het blijkt te werken, moet ik daarna misschien nog wel 3-6 maanden wachten voor duidelijk wordt of een operatie nog nodig is.
Deze radioloog wil duidelijk de ingreep zelf doen, logisch natuurlijk, nog nooit eerder gedaan, dus dat is een kans. Van mij mag hij. Voor mij betekent het wachten tot hij terug is van vakantie, maar ach, ik wacht nu ook al maanden, dus dat kan wel.

Dus ik ben de eerste!!! Uniek geval dus!!!!   ;) Wat je toch moet doen om uniek te zijn!!!! :blush:

Ehh, ik ben zomaar binnen gevallen, hoop niet dat ik een gesprek verstoor.

Zucht, ik zat op de draad van gisteren, ik ben er nog niet helemaal bij. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...