Spring naar bijdragen

Maandag - 10 juli 2017

toine

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat ze mijn hele balkon schoon zouden spuiten, maar nee, alleen het betonwerk plafond. Moet ik zo gaan boenen. Hou ik niet van.

Planning: het schilderwerk begint aan de andere kant van het blok, het kan dus nog weken duren voor ze bij mij zijn. Dan hou ik de planten maar aan de voorkant zei ik.( :blush: Ik blijf niet slepen!) Daar gaan ze ook aan het werk mevrouw! Wanneer?? Tja.

Loslaten!!,!

Nu eerst maar boenen, en dan de 10 grote en 10 kleinere bakken maar weer naar buiten. Dan staan er nog 20 grote bakken aan de voorkant! Die ga iK nu echt niet opnieuw door mijn huis slepen, nu niet. Ik ben moe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van koor. Ben wat korter gebleven, want ik voel me nog niet erg lekker. Wel even wat lekkers getrakteerd om mijn goede ziekenhuisuitslagen te vieren. Was even gezellig.

Straks mijn rust nemen, nu even met het hondje weg en kijken of ik anders een halve avond aa ga doen. Of kies voor vroeg op bed. Ik voel me nog een dweil eigenlijk. 

Jannigje, wat een gedoe zeg. Sterkte met het balkongebeuren en de galerijperikelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Herstel, ik maar piekeren vanmorgen "wie je dan was", beetje traag van begrip ;) hier.

Het kwartje is gevallen :)

Dank je, ik heb besloten dat ik me niet meer druk ga maken. Ik ga eens kijken of ik dat langer dan een paar uur vol kan houden. Misschien moet ik een nieuw mini-dagpact beginnen getiteld: VANDAAG MAAK IK ME NIET DRUK. En me dan iedere dag aanmelden en afmelden. Vrees dat ik het niet ga redden, maar het is de moeite van het proberen waaard. :rose: 

Meer liefhebbers?

bewerkt door Jannigje
Ik zal eens geen typefouten maken?!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag maak ik me niet druk:D

vandaag alle aandacht voor rust en herstel. ;)

Goed zo Jannigje. Ik snap dat ik je even aan het denken zette, maar mijn naam was iets te makkelijk, vandaar. 

Ik kijk nog even wat ik vanavond doe. Wel halfuurtje voornamelijk op de snelweg. Misschien beter vroeg in t mandje? In elk geval net effe gelegen en verder beetje klein klusje op de bank. Moet wat kleding vernaaien, lekker kalm karweitje. Eerst een mok thee maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...