Gast Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Jij gaat volgens mij ook goed he spirrit We leren het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Zbb: wat een fijn bericht. Dank, Knapperik!!!! Vandaag een dag die totaal anders was dan de vorige. Gisteren was niets. Vandaag was alles. Heerlijk. Morgen zie ik dan wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Fijne vakantie @Bob! Hoe lang blijf je weg? Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Hoe lang ik weg blijf? Pakweg twee en een halve week, tot 22 juli. Het kan ook zijn dat ik al wat eerder terug ben. Ik heb geen heel precies reisschema, alleen de eerste week ligt vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Fijne vakantie Bob. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 (bewerkt) Met liefde Bor wel bijzonder dat wij op dezelfde datum een geliefde ten grave hebben gedragen in Friesland! 4 juli 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Fijne vakantie Bob! Gaat Jasper mee? Als je een logeeradres zoekt, hoor ik het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Fijn dat je vandaag een goede dag voor je was Lika, het is je zo gegunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden