Spring naar bijdragen

Donderdag, 29 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Lars:

1 dag lol

En dagen lang balen,omdat je mischien stomme dingen gedaan heb met je dronken kop.

Drank is niet grappig Lars,niet voor ons!voor ons is het een sluipmoordenaar.

Ga lekker douchen een ijsje eten of sporten ,bellen ,hier een beetje ouwehoeren,maar niet drinken.

Je bent het waard om niet te drinken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lars:

1 dag lol

Dit bericht zou al méér dan genoeg lol moeten zijn, Lars. Met jouw ervaring weet je hoe bezopen dit klinkt.. daar heb je dus geen drank voor nodig.

(voor de zekerheid om te laten zien dat ik dit niet kwaad bedoel maar als wakkerschuddertje: :):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer op z'n minst even je hoofd wat leger/rustiger te maken door je een minuut of 10 - 15 puur op je ademhaling te concentreren.
Alleen maar luisteren naar- en beleven van je ademhaling..
Noem het geen meditatie, daar heb je niks mee weet ik, maar doe het nou gewoon eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei bolletje:

Ik ben weer thuis en dacht ik ga eerst kijken voor een bericht van Jannigje maar niets gezien. Meestal is geen bericht goed bericht maar hier heb ik geen goed gevoel over.

 Klopt helemaal Bolletje, ik was moed aan het verzamelen.

Ik zit nog helemaalte trillen van de stress, de frustratie en omdat ik niet heb gegeten misschien? En dat is niets voor mij, niet eten. Ik voel me boos en gefrustreerd : ik had heel duidelijk doorgegeven dat ik NIET om 13.45 uur de telefoon aan kon nemen( gesprek van vriendin, die kanker heeft gehad, op haar werk over haar toekomst, dat wilde ik niet afzeggen)

En ja hoor, precies om13.45!!!!! Telefoon! Stond op zacht, te laat gehoord!

Afijn, de artsen zijn er nog niet uit (voicemail), ik bel u volgende week op dezelfde tijd!!!!

Nog 2x ZH gebeld, geen arts te bereiken. De notitie dat ik niet gebeld kon worden werd keurig door de assistente voorgelezen, het stond er dus wel!,

De dokter had het pand inmiddels verlaten.

Bah :angry:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Bol :heart:

Nee, ik ben gaan zingen, vanavond laatste repetitie van dit seizoen :brokenheart:. Ik zing nu dus maar mijn frustratie eruit. Koptelefoon op en  meezingen maar. 

Lika :heart:

Reacher, ben je met de eksters mee?? Ik ben al gefrustreerd en dan kan ik die *duiven echt wel killen! Die krengen blijven komen. :angry::angry::angry: Je moet ze echt komen halen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He jakkes Suikertje, dat schiet ook niet op voor je!!!,

Hier komen Lars!!! Er is vast wel iemand om tegenaan te praten. Ik ben er zelf niet, maar ik log in de pauze even in (vanaf 21.15 ongeveer) en dan verwacht/hoop of omgekeerd dat het beter gaat en dat je niet aan de trek hebt toegegeven, oke? Deal? Even contact dan? Alleen als het nodig is voor je hoor? Maar laat je wel even weten hoe het met je is? Ajb? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vaak Lars is het toch, zeker omdat je later eet, uitzitten. Het is  niet anders. Maar het blijft gewoon erg moeilijk, iedereen hier kent het gevoel, das misschien wat troost voor je. Maar morgen zal je hoogstwaarschijnlijk erg trots zijn op jezelf omdat je vandaag niet gedronken hebt. En de trek gaat  gelukkig over. Sterkte kerel. Knap van je als je je hier doorheen slaat. En dat gevoel kennen ook veel mensen hier.

Lika is er voor je en ik ook. Tot 22.00. Dan moet ik van de grote baas naar bed.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee mannen hier 1 in de 40 ander zal rond de 30 zijn. Willen vanavond wat drinken in centrum ga je mee. Nee niet slim maar ja wel ja wat? Het kan? Eindelijk weer eens? Roken ook wiet kun je dat ook eens proberen. Nog nooit gedaan? Ach je moet het een keer geprobeerd hebben toch? Dan paniek wat ga je doen. Naar verpleging invalkracht niet goed in gelezen blijkbaar. Ga gezellig even mee. Als jullie om 11 uur maar binnen zijn. Maar ik ben verslaafd. Dan drink je toch fris? Om 8 uur gaan ze of we of hun weg en ik heb ja gezegd. Want wat is 1 avond. Of is 1 avond teveel. Jullie zeggen doe het niet hun zeggen voor 1 keer. Al denk ik niet dat ik wiet ga roken lijkt me niet heel verstandig. Als ik niet mee ga ben ik ook niet vrolijk. Ik vol me net als vroeger dingen doen om erbij te horen. Lars durft wel belletje te drukken. Lars durfde wel snoep te stelen en ondertussen scheet ik bijna mijn broek vol. Op die momenten hoorde ik erbij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...