Lika Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Helemaal normaal Bolletje...? ik heb sinds deze zomer een ijsverslaving. Nooit gehad. Komt vast door Lars met zijn ijsjes, toen Spirit er nog bij... Er is altijd iets. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Eet smakelijk Bolletje en ben heel blij voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 7 minuten geleden zei bolletje: Zo even naar de friettent en één grote friet, een kurkedet een bal, en een hele grote bak ijs met sucelade. Da vinnik nie normaal! Wat is een kurkedet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 een kroket As. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 5 minuten geleden zei bolletje: een kroket As. En dat vind jij normaal as je dat kurkedet noemt? Nou, neem er 2 zou ik zegguh dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Kijk eens wat lief? Zat even plaatjes te kijken en moest inene een vreselijk grote boer laten van het ijsje. Zo'n grote dat zelfs mijn hondjes zich kapot schrokken en naar achteren vluchtten. Maar kon geen boer vinden dus dan dit allerliefste lammetje. Zo ik ga bank hangen kom straks nog even piepen goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Haha Bol...ik moet enorm om je lachen....naar de 'Chinees' geweest? Maar wat een goed nieuws!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Haha Kruidje ja daar mag je boeren. Nou bij ons in het dorp is de beste chinees in omstreken en ver daar buiten, gestopt met afhaalchineesje te zijn anders had ik mezelf getrakteerd op een lekkere grote Chinees. Met een voor en nagerecht. mmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Doe je al dat eten nou alleen maar om niet meer te hoeven drinken, bolletje? Jij bent toch van dat 'eten als je trek hebt'? Gefeliciteerd trouwens met je 'normaal zijn'.. Hoop niet dat je niet een beetje gek meer bent. Dat stond je best goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Ach prettig gestoord..dat zijn we toch allemaal? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Kohtje ik zal m'n best doen om een beetje prettig gestoord te blijven. Moet lukken, ben het al zo'n 65 jaar. Zoiets daar kom je niet zo gauw vanaf. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 1 uur geleden zei kruidenthee67: Ach prettig gestoord..dat zijn we toch allemaal? Ikke niet . Fijn nieuws Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Ik denk dat inderdaad bedoelen dat je als je nog actief gebruiker bent je niet toe bent aan BW Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Ik heb gegoogeld @Lars en kom ook BW's tegen voor personen die verslavingsproblematiek hebben. Zowel mensen die helemaal niet meer gebruiken maar wel verslaafd waren als mensen die niet meer gebruiken maar nog niet alleen kunnen wonen. Instellingen zoals Iriszorg. Komt allemaal goed schatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 En nu het bedje in. Fijne nacht! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Trusten, Reacher. Hoop dat je je morgen niet weer verslaapt. Dat geren en gevlieg zo 's morgens, bluuuh... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Nog even: als het etiketje Autisme niet meer klopt met die nieuwe diagnose dan is het misschien wel goed om die kant op te gaan qua BW's, niet meer Ggz maar verslavingszorg, misschien eens overleggen daar. Nu ben ik echt uitgekwebbeld voor vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 En dan dat liedje van Herman van Veen op de achtergrond..'opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats... ' Trusteh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Ik lees hier nu al een tijdje veel over ijsjes en bedenk me ineens dat ik dit jaar nog geen één ijsje heb gehad. Waarom ik dit vertel? Dat jullie 't maar weten... Slaap lekker allemaal, mooie droompjes en morgen gezond weer op als 't kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 (bewerkt) Ik heb al jouw ijsjes op Kohtje. Samen met Lars en Spirit.... ( Bob houdt geloof ik ook van ijs) . En dat is helemaal niet goed voor mij. Zal ze vanaf nu weer laten liggen voor jou Kohtje. slaap lekker allen. Veel dromen over ijsjes en hoe laat moet ik de wekker zetten Reacher? Maak ik je wakker. Verslapen is heel vervelend. 20 juni 2017 bewerkt door Lika Kohtje en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Ik sluit de dag weer droog af, mijn gazonnetje niet want de sproeier zwaait voor mijn voeten met nattigheid heen en weer. Ik ga er morgen weer op tijd uit, dat ik iets gedaan krijg voor ik er weer van ga genieten, de rust! Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Ook droog slapen. Tot morgen smart, Sita2 en jowan reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Hier herrie in de tent, niet leuk, een keer geen deel van en aan. Ik ben zo moe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Sita, wat voor herrie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden