Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Ja Stien alweer gelijk Jet: dankjewel lief mens
  2. Bij Bol dus Blondie in het voorjaar!
  3. Stien:heart: niets aan toe te voegen
  4. Hoi hoi, ook net een kwartiertje thuis en mensen bedankt voor jullie gezelschap Ik moest even wennen aan de vreemd andere hoofden had er toch andere gezichten bij, en dat voelde even onwerkelijk. Maar het was fijn, vertrouwd net een soort van (andere) familie reunie, met ADB als gezamenlijke bindingsfaktor. Leuk die foto's Taps die drankjes zeker als bewijs dat we het droog hebben gehouden:D ze geven de sfeer goed weer Ik zit er nog helemaal in, zal wel ff om moeten schakelen. Martens bedankt voor je bijzondere gezelschap, de tijd vloog om! En het was fijn zo mee te kunnen rijden en niet alleen naar huis te hoeven.
  5. Ik had er zelf ook een grapje over gemaakt Drup (heb het aangepast inmiddels) dus mischien is het gewoon bedoeld om je ook bij je eigen humor te helpen, niet om je te kwetsen. Voor mij is humor een overlevingstechniek geworden, soms droog, soms cynisch/sarcastisch en soms misplaatst. Jij doet het zelf ook vaak in je stukjes hier, toch?
  6. Daar is t toch ook mee begonnen Drup? Hoe is t nu met je? Al een beetje vd shock bekomen?
  7. lady jane

    Treffende uitspraken

    De laatste eer, die iemand ten deel valt bij zijn/haar begrafenis, is tevens dikwijls de eerste die hem/haar ten deel valt. C J Wijnaendts Francken
  8. lady jane

    Woorddomino

    venijn zit altijd in t staartje:D
  9. ik heb geen poepzakje nodig hoor Igor:D
  10. nou dan tot straks nijn ff boodschappen doen lees zo verder bij. foei foute icoon
  11. *
  12. Jammer Tina, ik had je erg graag ontmoet, ik hoop dat je het je zo goed mogelijk gaat vandaag en wie weet tot ooit?
  13. Sunny, kom jij op de meeting vandaag?
  14. lady jane

    Nijn

    In elk geval ben je een survivor Nijn:heart:
  15. Katwijk is in Z holland aan Zee, boven wassenaar Bol, dus met een ommetje zouden jullie misschien kunnen?
  16. Ja Mup, ik heb achter de schermen wat mensen aangesproken, ik kom er wel dus
  17. Goeiemorgen, Nijn misschien kan Jet je oppikken, maar die moet Bol ook ophalen. Ik kreeg van ns een mail dat ze noodbussen inzetten, maar dat is erg lastig, zeker met aansluitingen/overstappen. Mischien even snel een oproepje zetten bij de meeting?
  18. T shirts en vesten hier. Welterusten Dhen, Witte en Han en Jet ik ga uitloggen vast mijn bedje klaarleggen:lips:
  19. t wordt nog druk hier hoe later op de avond he.....
  20. Hee Dhendro kom jij niet dan:D thnx ot moan Blondie of zoiets
  21. ik een bloese? strijken ikke? merk wel dat je mij niet kent
  22. Ex is haar halen bij de sporthal maar dan komen ze hierheen gefietst en dan moet madam nog pakken want vooraf was ze te lui dus ze houdt er 2 wakker + zichzelf en morgen mag ze met haar eigen team nog een topwedstrijd tegen Nesselande een berucgte tegenstander en helaas zit ik dan niet op de tribune
  23. pffffffffffffffff
  24. Jet nog niet naar bed? moet jij niet vroeg op pad morgen?
  25. same from me han:heart: het raakt snel op de achtergrond maar voor jou natuurlijk niet ben je voorlopig "veilig" nu?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...