Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.998
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. kun je altijd die ezel nog bbqen:D nee hoor, maar misschien helpt het om even met je mandala bezig te zijn zodat je wat rustiger wordt
  2. 2 zielen één gedachte Blondie. heb je je mandala al af?
  3. nou dat valt mee hoor, de boel moet dicht zijn na 3 dagen misschien ontsmettend?
  4. die zit r nog Witte:D geen centje pijn (haast) hoor. nog geen pijnstiller nodig gehad en overmorgen mag in er zout water op spuiten, waarom dat moet ik nog nalezen in de folder.
  5. ha meiden kwartetten?
  6. mijn vader reeg spekzwoerdjes en kaaskorstjes aan elkaar, maar dat was wel in een tuin. ik weet niet of vogels niet zo hoog kunnen/willen rapi. Geen last van katten in elk geval.
  7. says who???
  8. Geen aanbeveling voor welk dieet dan ook hanneke, mijn bedoeling is het gevolg van niet meer drinken niet meer te kompenseren met meer (suikers) eten. ik wil graag nuchter blijven en ook goed met de gevolgen ervan om kunnen gaan. Dit komen meer mensen tegen denk ik en dat blijkt ook wel. Wie niet wil lezen of zich ergert, dit draadje maar niet opzoeken ok?
  9. Hoezo stom Mup? als jij er blij mee bent, prima toch. ik weet trouwens niet eens hoe jong je bent:D
  10. Ik heb na een tip van Rapi pindakaas met vogelzaak gemengd en daar een lege kokosnoot mee gevuld, heb eindelijk weer koolmeesjes, zo leuk. Alleen als de katten naar buiten moeten, blijven ze een poosje weg helaas.
  11. hoi Witte hoestie?
  12. lady jane

    Treffende uitspraken

    Er zijn 2 soorten dorst; de zondige: die sterke drank wil om de bijbehorende mist, en die derhalve nooit geheel gelest kan worden en de kuise: die met een koud flesje sodawater uit de brand is. Simon Carmiggelt
  13. Fijn dat je zo goed gaat Toine en dat buikje gaat wel, maar wat er in verloop van jaren bijkwam is niet zo maar weer weg. Bij thema's heb ik een stukje gezet wat voor jou misschien ook goed is, gewoon je eigen doel en manier om er te komen dus. En je snapt het al: met oud en nieuw droogtrainen dus dus geen alcohol, is allemaal suiker en zo houd je je suikerverslaving in stand. Bovendien voegt het echt niks toe en kun je weer opnieuw bbeginnen. Jouw keus, jouw leven, jouw probleem:D op naar die spieren dus!
  14. OK Kore, ieder op zijn/haar eigen wijze who's next?
  15. Ik drink van die probiotische drankjes trouwens dat zeggen ze er gelukkig bij tegenwoordig, ja die AB doodt niet alleen de slechte bacterien he, ook de goeie.
  16. Is hartrevalidatie bewegen? Fietsen enzo? Ik las je net ook elders. heb net een versoberdraadje aangemaakt, doe je mee? Bewegen we samen.
  17. Net als meer mensen hier ben ik gewend emoties/stress en moeilijkheden/uitdagingen weg te eten en drinken. nu ik geen alcohol meer gebruik is mijn snacken veel vaker zoetigheid (alcohol is ook omgezette suikers). Gaf ik mezelf die ruimte vorig jaar, nu ben ik het zat. de kilo's gaan me in de weg zitten, ik ben weer ontevreden met hoe ik het doe en het hoeft niet te wachten tot 1 januari voor ik het aan ga pakken. Bovendien heb ik nu het geluk(!) van pijn en ongemak van kaakchirurg en medicatie. Kortom, tijd om te ontgiften, de troep vd verdovingen eruit en vast versoberen. Wie doet er mee? Ik kan het niet alleen en vind het fijn als mensen hier af en toe meeschrijven. In principe ga ik geen gekke dieten ofzo aan. Wel wat meer sporten, buiten, actief zijn en gezonder eten. Proberen geen troep in huis te halen, maar niet zo streng dat het weer alles of niets wordt. Eten moet. Anders dan drinken (alcohol). Ik ga ervoor.
  18. mooi meis! je boft met zo'n baas en zij met jou!
  19. En hoe gaat het met jou Kore? Je schrijft weinig hier he, lees je nog wel veel?
  20. Heel in de verte Kore fantoompijn, ha ha. Nee ik heb nu te dealen met de bijwerkingen van de AB en pijnstillers, bah ik haat die chemische medicijnen en mijn lijf wil ze ook niet. Vandaag een klein wereldje dus, dicht bij de toilet:D
  21. lady jane

    Woorddomino

    champagne heb ik nooit lekker gevonden, alleen maar duur.
  22. Moet je het alleen doen Bol? sterkte!
  23. Goeiemorgen mensen even bijlezen.
  24. Dat is dus ook een vorm van verlies Eks:heart: hoe ga je om het het gemis van je vader?
  25. lady jane

    Woorddomino

    uitgangspunt voor vandaag: genieten
×
×
  • Nieuwe aanmaken...