-
Aantal bijdragen
55.994 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
trouw blijven we hier komen en mede daardoor ADB
-
donderdag 29 september
discussie antwoordde op een albertina van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
en toch noemt men mannen het sterke geslacht. sorry Toine kon het ff niet laten veel sterkte en infraroodsauna wil het wel eens losmaken in de diepte -
donderdag 29 september
discussie antwoordde op een albertina van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
mooi strandweer Tinus en heerlijk stil fijn wandelen:rose: -
bekend gevecht Heleen vandaag hoef je niet te drinken:sun:
-
donderdag 29 september
discussie antwoordde op een albertina van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
En voor Woman heel veel sterkte vandaag, de dag van de crematie/begrafenis. Al of niet lijfelijk erbij maar in gedachten velen wel:heart: -
Je huis wordt je thuis wanneer je het deelt met anderen. Ed van den Bergen.
-
donderdag 29 september
discussie antwoordde op een albertina van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Fleurtje ook al lekker uitgeslapen, zeker bij je baas "aan het werk" he? -
donderdag 29 september
discussie antwoordde op een albertina van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
goeie zonnige morgen mensen even bijlezen weer:rose: -
Tegen de tijd dat ik bijgelezen ben is iedereen al weer weg dus rest mij slechts om jullie sterkte te wensen als je dat nodig hebt sterkte te ontwikkelen, want die heb je in je en die sterkte te onderhouden met een goede nachtrust slaap lekker:lips:
-
Wie missen we al een tijdje?
discussie antwoordde op een smart van lady jane in Thema's rondom alcohol
Ik sluit me bij Bol aan dinah juist nu komen sterkte! -
Ben even aan het bijlezen dus sorry als ik in iets inbreek, maar 20.40 u op Canvas een 5 sterren moderne Western aanrader!!!
-
Sowhat, ik heb jaren terug 5 maanden zonder internet gezeten danzij KPN en later nogmaals de helft vd tijd zonder telefoon!!! Nog geen bloemetje (dat deden ze naar veel mensen dat bloemetje) 2 zussen idem, eentje heeft €200,= (+ bloemetje) gekregen voor de geleden ellende, maar moest wel met een rechtzaak dreigen. Ik wist niet dat het nog steeds zo prut is daar, heb al jaren een andere genomen. Maar ik hoor het nu ook van andere "merken" wat een ellende zeg! Maar ja, terug naar de brieven willen we ook niet meer helemaal he; sterkte ermee.
-
We keuren in anderen af, wat we in onszelf verontschuldigen. Jean de Boisson.
-
Goeiemorgen jan, Ik hoop dat je ons vandaag nog/weer weet te vinden, want samen met deze groep er- varingsdeskudigen kun je veel meer bereiken dan in je uppie. Zoveel tips, verhalen en ervaringen daar zal veel herkenbaars bij zitten. Geen oordeel want wie is niet geweest waar jij vandaag staat? (of ligt nog:() Je kunt je ook aanmelden voor de online training die tactive ook via deze site geeft, moet je wel een doktersverklaring voor hebben (of misschien een verslavingsarts?), maar dan heb je extra een individuele begeleiding die je extra ondersteunt. Ik heb er veel aan gehad en met mij velen hier op het forum. Vandaag nemen we die eerste niet, afgesproken? succes!
-
goeie zonnige morgen weer mensen:rose:
-
slaap lekker:lips:
-
mensen, ik ga slapen!
-
Wie missen we al een tijdje?
discussie antwoordde op een smart van lady jane in Thema's rondom alcohol
Albert Remmo???????????????????????????????????????///// -
Men kan het goede niet op een slechte wijze doen. Abraham Lincoln.
-
en ik naar de tandarts:angry: fijne dag allemaal
-
goeiemorgen mensen. even bijlezen
-
adda girl An!!
-
oei Lytse werkt jouw opstelling voor iedereen? je velt zomaar een oordeel over Kohtje Is natuurlijk jouw mening, dat mag, maar ben je dan ook niet streng en rechtlijnig? In het licht van wat er allemaal aan is voorafgegaan, en dan bedoel ik niet alleen deze dagen, maar eerder en vaker, heeft Koh hele rake dingen gezegd. Niet alles ervan spreekt mij aan, maar veel wel. Misschien geldt voor alles wat we lezen gewoon dat wat ons raakt, zowel positief als leerzaam, het ons iets te zeggen heeft. Ik probeer er niet op te reageren en met wat bij mij blijft hangen te kijken waarom dees of gene mij trubbelt of juist bevalt. Ik heb de laatste 2 dagen zoveel gelezen wat zoveel opriep dat ik expres weinig heb ingelogd ik wil dan niet in de verwarring en verharding meegaan maar het houdt me wel bezig merk ik. Dus er is nog veel werk te verrichten hier en in mij. Voor nu slaap lekker allemaal:lips: ik ga lekker dromen van een stranddag die een 10 krijgt op weeronline.nl ben benieuwd.
-
lekker vind ik vers ook en ook leuker klaarmaken
-
Welkom Erik en je stelt al meteen wat goeie punten aan de orde; stoppen is niet moeilijk, maar om te blijven stoppen, daarvoor kom je wel wat dingen en mensen tegen op je pad. Je kunt tegen gaan komen wat je tijdens je drinkjaren hebt uitgesteld of weggedronken. Bij jou misschien je verlegenheid of introvert zijn, hoe ga je daarmee om, kun je het nu misschien wel accepteren en worden wie je eigenlijk altijd al was? Dat zou een volwassen stap zijn, waar je als vader zijnde trots op kunt zijn, want dat kun je ook weer doorgeven aan jouw nazaten. Fijner om door te geven dan drankzucht, afhankelijkheid en schaamte, toch? Het kan zo maar zijn dat je een poosje de kroeg beter kunt mijden tot je die in kunt zonder mee te drinken, of minder vaak of zelfs niet meer wilt. dat las ik vaker hier, dat je met het afsluiten van je drankjaren ook een bepaalde periode in je leven afsluit. hoeft niet hoor, maar dat je leven anders wordt is zeker. Kun je er maar beter een leerpunt/groeipunt van maken, toch? Wat mensen soms doen is kijken wie er eventueel nog meer niet drinkt en daar eens bij gaan zitten. Dat heb je contact en afleiding en jij bent dan degene die dat de volgende dag nog weet, als je fit weer opstaat en de volgende dag weer weet te waarderen i.p.v. gauw terug in bed of je de dag doorworstelen omdat je niks wilt/kunt laten merken van je brak zijn. Het zal niet rozegeur en maneschijn zijn, bij mij duurde het erg lang eer ik weer goed slipe bijv. dat was jarenlang ontregeld geweest en eer mijn lijf zich zo diep gereset had, ben ik heel wat keren moedeloos geweest. Ongeduldig dus; ik doe het nu goed en verdien een beloning. De beloning die er wel was, was een beter contact met mijn kinderen en met mezelf, weer trots worden op mezelf, me lichamelijk steeds beter gaan voelen en langzaam mijn wereldje weer wat groter en waardevoller maken. Stap voor stap. Mijn keerpunt kwam op het moment dat ik dit forum en de training van tactive ontdekte en elke dag ging bezoeken. Steunen en gesteund worden in voor- en tegenspoed. Virtueel, maar niet vrijblijvend. Veel succes voor jou hier ook!
