Snoep je bent in de rouw
over de drank
en ja; van de doden niks dan goeds he?
maar helaas het was al een haat/liefde relatie
met die drank dus.
je kon niet met en je kon niet zonder
maar nu je al zo'n tijd zonder bent
ben je fysiek al uitge-ontgift
maar psychisch duurt dit proces langer,
bij mij duurde dat tot ongeveer 1 1/2 jaar
heb ik al eerder geschreven.
Niet leuk om te lezen, en voor jou is het vast anders
maar geef je over alsjeblieft en blijf volhouden.
Anders kun je weer helemaal opnieuw beginnen
want zodra je drinkt heb je spijt
en wil je weer stoppen,
vraag maar aan Sha:heart: