Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Snoep je bent in de rouw over de drank en ja; van de doden niks dan goeds he? maar helaas het was al een haat/liefde relatie met die drank dus. je kon niet met en je kon niet zonder maar nu je al zo'n tijd zonder bent ben je fysiek al uitge-ontgift maar psychisch duurt dit proces langer, bij mij duurde dat tot ongeveer 1 1/2 jaar heb ik al eerder geschreven. Niet leuk om te lezen, en voor jou is het vast anders maar geef je over alsjeblieft en blijf volhouden. Anders kun je weer helemaal opnieuw beginnen want zodra je drinkt heb je spijt en wil je weer stoppen, vraag maar aan Sha:heart:
  2. Snoep vertel eens, wat voor spannende dingen deed je dan toen je nog dronk?
  3. Wass sich liebt dass neckt sich, he Sha:heart: Snoep wat blijf je stil?? pas op he!
  4. maar je hebt t overleefd kennelijk of schrijven we nu met THE WHITE GHOST?
  5. lady jane

    Nooit meer roken

    die arme SRV-man:o
  6. en Sha, niks sukkelen je doet jezelf tekort he
  7. Snoep, ga pepernoten eten of zoiets, maar laat die fles dicht, anders maak je straks een einde aan de vriendschap met jezelf!!! en die is heel wat meer waard dan met wie dan ook.
  8. lady jane

    Woorddomino

    tekort van tijd is meestal een kwestie van geen (juiste) prioriteiten kunnen stellen
  9. Jootje? Als je leest nog heb je al een maatje? en hoe gaat het?
  10. een groot huis Madelief heb ik ook heel erg eenzaam kun je daarin zijn zonder partner bij mij komen de eerste kijkers maandag tijd om opnieuw te beginnen ik heb er ook veel tijd voor nodig gehad en ben nu in vrede met mezelf heb er vertrouwen in en gun jou dat ook. de weg is zwaar maar materie is maar materie uiteindelijk.
  11. lady jane

    Graag stel ik me even voor

    gebruik die schaamte niet als reden niet meer te komen Senna lees je eerste postings nog eens door en kijk of je de knop deze keer om kunt krijgen er is alleen maar winst te behalen ga dr voor! velen konden het via dit forum jij dus ook:present:
  12. lady jane

    Woorddomino

    eethuis juist leuke herinneringen aan, nog uit de goeie ouwe tijd.
  13. -- -- -- -- -- -- gaat slapen -- -- -- -- -- -- die is moe en dan gaan je beertjes draaien doe je oogjes nu maar toe pfoei .... 18 jaar geleden al weer Harry thnx:heart:
  14. lady jane

    Treffende uitspraken

    Alles valt te overleven behalve de dood. Oscar Wilde
  15. Ans je eerste week is de belangrijkste gefeliciteerd met deze nieuwe basis! :light::rose::musicnote::light::rose::musicnote::light::rose:
  16. goeiemorgen mensen wat zijn jullie al actieg geweest. ff bijlezen
  17. leuk dus Witte ik ga ff naar de zuiderburen Al pacino dat wordt nachtwerk dus truste al vast
  18. ben ik ook al aan jou verschenen han? daar helemaal in het verre Oosten? goh ik ben nog beter dan ik dacht
  19. daar ook al?
  20. en zag je de posting-tijd? kben telepatetisch of is dat onetisch? dan toch maar Jomandameid
  21. zoiets? U vraagt wij draaien
  22. zag ik het net al even niet meer meer zitte na een eenzaam TVOH net wil met mn boekje alleen naar bed maar hee daar heb je Witte!
  23. Tine, hoe gaat t?
  24. Albert, niet leuk, TVOH zo in mn uppie:(
  25. Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor
×
×
  • Nieuwe aanmaken...