Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.998
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Woorddomino

    nu las ik me toch een kromme zin Sha; je doet wat he voor zo'n spelletje;); kijk maar naar mij; nu en las, ha ha.
  2. eindelijk rust in je donder mens je bent gewoon lui geef maar toe hoor ik herken het wel:D it takes one....
  3. Snoep weet je dat, dat zij het niet lekker vinden? Of vul je dat in? Wie weet zijn die mensen ook net als jij en ik gestopt omdat ze geen maat konden houden en er niet meer van afhankelijk wilden zijn. Ik neem aan dat je er niet met hen/haar over gepraat hebt? Zij weten het ook niet van jou immers?
  4. Laat dat misschien maar weg Danny DOEN! geen woorden maar daden:moon:
  5. Originally posted by: snoepje ik zou het altijd blijven missen denk ik heb gewoon de pest erin dat ik geen maat kan houden met veel dwang zou ik het kunnen...maar daar voel ik me eigen niet lekker bij.. heb wel eens een tijdje twee glaasjes per avond gedronken,maar de glazen werden toch steeds groter ,maar het bleven in mijn hoofd toch maar twee glazen ik kan in mijn omgeving haast geen mensen die niet drinken volgens mijn maar 1,en weet wel dat toen ik nog dronk daar wel jaloers op was ik ken meer mensen die voor de gezelligheid drinken maar kan ook veel mensen die afhankelijk zijn de gedachten is nu dat ik zo graag voor de gezelligheid wil drinken, maar zou dat ooit nog kunnen???quote> Snoepje dat is een mooi zinnetje: dat je toen je nog dronk, je jaloers was op die ene die niet dronk. Die mag je wel even apart voor jezelf opschrijven en neerhangen. Nu ben je zover als waar je toen jaloers op was:heart: (nog) niet helemal tevreden nog maar ook dat kan komen en je doet het toch maar mooi he!
  6. lady jane

    Treffende uitspraken

    Wie het laatst lacht heeft misschien geen gevoel voor humor. Paul Jacobs
  7. lady jane

    Even praten

    Geweldig Isa!!!! Ik ben m ook weer aan het volgend, die serie wat ongelooflijk spannend en goed gespeeld he. Nog 2 avonden genieten dus. En jouw spiraal gaat naar boven, dat is wel duidelijk. Houden zo!!!
  8. goeiemorgen mensen
  9. Will, sterkte met Bazma joh ik hoop dat het kan zo'n drain wat Bol schrijft, maar zo langzamerhand is de hoogbejaarde dame ook wel aan een welverdiende rust toe misschien. Veel wijsheid met je besluit:heart:
  10. Als ik teruglees is de jaarlijkse grote beurt hier weer geweest hoor Rapi, en dan lag het dus niet aan jou. Ik kan weer heel snel op de domino-draad komen dus er is ook nog verbetering te melden ook:D Zo ik ga er meteen weer vandoor; heb een oliebollentournooi vanavond in een dorpje hier vlakbij. Dat wordt veel bollen eten en daarna ballen meppen. Hopelijk op tijd terug voor Millennium, fijne avond.
  11. lady jane

    Woorddomino

    verlangen naar zon, zee en zaligheid; hier nog één
  12. lady jane

    Treffende uitspraken

    Humor is geen gave van de geest, maar een gave van het hart. Ludwig Bórne
  13. Van jezelf hoop ik Fleur, welkom terug weer in elk geval. en ja die Snoep zette je meteen weer aan het werk ook he, zo is ze wel.
  14. lady jane

    Woorddomino

    genoeg van de winter; hup op naar de zomer:rose:
  15. lady jane

    zojuist aangemeld

    Hoi kwispel, welkom hier. Hoe eerder je meeschrijft des te eerder je bent ingeburgerd hier. En het is erg rustig op de dagdraad (bij ditjes en datjes) dus wat let je.
  16. Ik krijg net een ludieke nieuwjaarswens door de brievenbus; grote puinruimzak met een kaartje eraan geniet dat we ook in 2012 weer samen de buurt netjes gaan houden. Dus als ik op 1 jan. niet inlog dan weten jullie vast waar ik ben. En het houdt me niet eens van de straat:o
  17. Harry
  18. lady jane

    Maatje gezocht

    ach Nance, dat heb je met schrijven he, heel anders dan wanneer je er een toon bij hoort of een uitdrukking erbij ziet. enne.... mijn onderschrift heb ik ook niet voor niets hoor:)
  19. succes Ans!! Houd je taai meis. en Jopie ik denk dat je alleen gestrande reizigers vervoer in oudejaarsnacht:D Zelfs NS stopt er meestal rond 21. u. mee. Lekker lui dienstje dan.
  20. Sowhat, heel fijn weekje! en dat droog aan en afmelden maag je bij wijze van uitzondering nu wel vast in het vooruit doen hoor:present:
  21. goeiemorgen mensen even bijlezen en dan te fietsen voor het gaat stormen
  22. Nog even voor de niet-Milleniumkijkers: op RTL-4 is een prachtige film, van 20.30 tot 0.15 uur The Green Mile van de makers van Shawshawk Redemption. Aanrader om te kijken of op te nemen! AR:heart:
  23. saunaatje is warm laters Tina; nog 4 x laat naar bed;)
  24. Madelief schrijf zoals voor jou goed is en trek je niks persoonlijks aan, het is hier virtueel. Misverstanden zijn zo ontstaan soms, maar drijven ook snel weer over. Soms denk ik dat je zo verschrikkelijk je best doet dat je jezelf een beetje kwijtraakt. Je hoeft hier echt niet meer te vertellen dan jij kwijt wilt en waarbij je je veilig blijft voelen.
  25. lady jane

    Woorddomino

    van morrison vast niet:D
×
×
  • Nieuwe aanmaken...