Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.998
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor Dinah Desi Albert Nikkie Toine Ekstertje Aicha Witte Rosa Isa
  2. smsje Prima:heart: zeg maar dat zn harem m hier mist komt ie wel
  3. lady jane

    Woorddomino

    minste wat we kunnen doen is spinazie eten om hem te eren
  4. Bor?aicha? ik dacht dat Bor iets hielp regelen was dat niet laatst op de D&D hier? sterkte in elk geval Aicha en gewoon blijven komen meis juist als je het niet trekt laat ons dan maar ff trekken volgende keer is het misschien andersom dat is nou net waar het hier om gaat, toch? moet ff dochter wegbrengen lees later bij:present:
  5. loop ff door naar t Groene hart Akela mijn huis kan ook wel wat gebruiken en dan maak ik koffie voor je:sun:
  6. Coen, hoe gaat het met jou inmiddels? Kun je het redden zonder drank nu?
  7. er is vast wel iemand die haar msn of zoiets heeft Anders misschien even een oproepje bij thema's wie missen we
  8. nou Anders geef jij eens een helpend voorzetje dan
  9. lady jane

    Treffende uitspraken

    De toekomst is ook niet meer wat ze was. H.Abs
  10. lady jane

    Even praten

    Ja helaas wel, kunnne we weer een jaar wachten:( en die hoofdpijn heeft waarschijnlijk met de gifstoffen te maken die je nu uitscheidt bij het ontgiften. Veel drinken dus en als je kunt sport en sauna, dat versnelt het proces. Je hebt ook speciale detoxdrankjes, thee-tjes en ik heb zelf veel aan yerba maté, moet je maar eens googlen. Ontgift en geeft energie. Heerlijk voor je dat je al snel beter slaapt, heeft bij mij zoooo lang geduurd.
  11. woensdag was ik een van de 3J's bij volleyen nu in een ADB forum, ha ha zumme maar gaan zingen dan?
  12. En Akelei jij noemt het gewoon Jopie noemt het polulair kijk daar kun jij wat van opsteken:D
  13. Wat denk je van zelf bakken Nance? Echt niet moeilijk hoor en veel lekkerder vind ikzelf tenminste. Jaap over dat huis, kun je als je voor een uitzendbureau werkt dan wel een hypotheek krijgen? Ik las dat de banken steeds moeilijker gaan doen om leningen te verstrekken.
  14. hier ook aanbiedingseten boerenkool 2 = 1 de worst en spekjes had ik nog wel veel pannen vuil, maat ook meteen voor 3 x eten dus
  15. {Pip, de makkelijke dagen gaan goed de zware dagen gaan beter en de niet te doen dagen gaan best als je er droog op terugkijkt:heart:
  16. heb het goed Madelief
  17. lady jane

    Woorddomino

    bankbiljet van f 1.000,= heet (rooie) rug inderdaad
  18. en zelfs ik ben het eens met Bellefleur;) hup Bam in de benen ga ik ook doen de zon is weg inmiddels maar de nachtbrakende pubers hebben eieren met spek op brood de B&B mensen zijn voorzien en nu ikke (zei de gek) fijne dag
  19. jajem is Holl. jenever geloof ik Fleur in elk geval sterke drank:D neem jij maar een fijngeprakte snickersijsje of heb je die niet daar in het warme zuiden?
  20. nou die heeft niemand hier dus je zit in het luchtledige te burben meis dacht ff dat je aan de jajem zat:D
  21. heb je het tegen één persoon Fleur of in het algemeen je klinkt boos zal geirriteerd zijn dan maar ik snap je afzetten tegen het forum niet zo goed heb je ook wel eens anders gelezen
  22. Hoi hoi, wat is de dagdraad sterk deze dagen; het lijkt wel een kabel fijn om te lezen.
  23. goeiemorgen mensen ga later bijlezen want moet aan de poets dag dag
  24. zo, bijgelezen na Millennium jammer Tina dat het te vol/druk wordt hoop dat je het opgenomen hebt of een kopie van Bammie kan vragen. slaap lekker mensen
  25. lady jane

    Woorddomino

    staan wij even voor joker en plein public:D
×
×
  • Nieuwe aanmaken...