Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. hebben we weer eens Babylonische spraakverwarringen?
  2. Ha tante Bollewops welkom "thuis" hier weer:D wij hebben jou ook gemist hoor, zeg maar tegen die zwager dat als hij jou met ons wil delen dat ie hier moet komen. kan nooit kwaad als ik je zo lees.
  3. varilux noh verre toekomst hoop ik, nu doe ik het met 2 sportbrillen
  4. Beterschap dan met je man Kate, en je wet he, daar waar vrouwen zich niet lekker voelen, zijn mannen ziek(jes); wij zijn gewoon het echte sterke geslacht. (en ik helemaal niet bevooroordeeld, gelukkig). Kippensoep op t menu?
  5. Ha witje en kate:heart: mijn fam. was heel goed vertegenwoordigd gelukkig en zou vertellen dat NS weer op zn best was:) maar ik had een ongedurige dag wel. Je krijgt maar één kans he met zoiets en het was een oom die erg liefs was vroeger; bakker en we mochten vaak stiekum wat snoepen in de bakkerij. Hij kompenseerde zijn bitchy krenterige vrouw destijds en ik heb een poosje bij hen gewoond.
  6. Ook gemist, foei Tina :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: in alle omstandigheden lijk jij jezelf te blijven hier, een groot inspirator en een lieve meid.
  7. Welkom Punisher, wat een zware naam heb je uitgekozen. Ik hoop dat je hier vindt wat je nodig hebt en veel aan het forum zult hebben, en dat je je snel thuisvoelt hier. Ben nieuwsgierig naar je verhaal.
  8. lady jane

    Jaarpact

    jubilarissen lichtende voorbeelden zwem mee met de stroom en laat je af en toe uitdrijven de rivier van dit leven volgt zijn eigen koers ik probeer me eraan over te geven en doe met jullie mee, gestaag:musicnote:
  9. Madeliesjes sterkte alletwee!
  10. misschien gewoon bezorgd meis en voelt ze zich machteloos? in elk geval is ze betrokken lijkt me.
  11. Originally posted by: AlbertRemmo Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Rosa:present:
  12. rondo's ook
  13. blikseminslag bij NS Utrecht geen mogelijkheid bij de crematie van oom te zijn hierdoor. Dan maar hier aan het werk en weer een kaarsje laten branden.
  14. goeiemorgen frummers begrafenisweer vandaag dat wordt natregenen.
  15. Lavendel, ik viel over de grove taal en dat heb ik je uitgelegd in een pb, ik realiseer me dat ik daarmee geen respect betoonde aan de achterliggende inhoud en dat spijt me.
  16. even omschakelen naar slapen truste allemaal:lips:
  17. ik lees bij moet en zal iets meer in de toekomst ga is direkter maar dat kan mijn ding zijn hoor ga dr maar gewoon voor dan zal ik je steunen waar ik kan:heart:
  18. je bedoelt: ik GA stoppen?
  19. als je net zo volhardend kunt worden in het stoppen, niet.
  20. maar met liesje voelt het nog niet goed liesje hoe kwam je aan drank dan?
  21. als je m in gaat koken geef je wel een seintje he. truste vast belse supporter:present:
  22. huilen doe ik hier niet om hoor voor mij blijft het een spelletje
  23. in elk geval heeft onze keeper zijn salaris vandaag dubbel en dwars verdiend dat mag ook gezegd
  24. elk nadeel hep sijn foordeel:P
×
×
  • Nieuwe aanmaken...