Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.037
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    357

Alles door lady jane geplaatst

  1. Marjo:heart: lekker koese frummers:lips:
  2. jeugd altijd in je hart koesteren meis, van de 1e t/m je laatste
  3. ik voel me aangesproken maar snap niet wat ik dan gemist heb Marjo/Jen?
  4. wel bij je pubers waarschijnlijk maar niet bij jou, toch?
  5. lady jane

    Jaarpact

    Kate en Miranda een roos voor elk kado dat je hier verdient!
  6. zo maar een stelling of iets met dit draadje vandoen?
  7. http://www.telegraaf.nl/filmen...irdy_akoestisch__.html
  8. ik ga die belasting niet goedpraten ofzo Jen weet dat ze bestaat, meer niet en heb zelf niet eens een hond.
  9. in Ned. wel Jen bij jullie niet lijkt het?
  10. wow meis, zo kan het ook dus! Veel geluk in je nieuwe stulp, en de eerste droom in je nieuwe huis schijnt uit te komen:heart:
  11. heb mn lijstje er even bij gepakt misschien heb je ze al inclusief, maar: gemeentelijke belastingen,(reinigingsrechten o.a.) onroerende zaken belasting (eigenaar + bewonersdeel) TV? + abb. Hoogheemraadschap Hondenbelasting
  12. Nou dat ziet er wel doordacht uit meis. En wat reserve is altijd handig.
  13. lady jane

    Even voorstellen

    Welkom kustbewoner. De eerste hindernis heb je genomen dus dat is in elk geval al anders dan voorgaande keren. Stoppen met drinken is niet gemakkelijk, voor niemand. Ook ik heb vele struikelpartijen moeten hebben eer het me lukte. En velen hier. Misschien dat het mede daardoor zo waardevol is voor me dat het eindelijk gelukt is. Ik koester mijn drankloos leven nog dagelijks en blijf hier ook dagelijks komen om elke dag even met dit ritueel scherp te blijven. want ik ben ook een gewoontedier en ouden gewoonten kunnen heel hardnekkig zijn. Gelukkig leveren mijn nieuwe gewoonten meer op. Ik hoop dat je tijd kunt investeren om hier wat rond te neuzen en vooral de draadjes met tips eens door te lezen. Onze virtuele huiskamer ken je vast ook al, daar kun je bijna altijd terecht voor steun/aandacht of net wat je nodig hebt. Of te geven hebt:present:
  14. weet je zeker dat die bedragen realistisch zijn Marieka?
  15. Marika wat heb je dit geweldig voor elkaar zeg, het klinkt als dat je een klein paradijsje aan te maken bent voor jou en je dieren!
  16. die goeie ouwe tijd
  17. raar toch die afgevlakte emoticons zou dat ook al bezuiniging zijn? of lopen ze gewoon de kantjes ervan af bij Tactive?
  18. Hannah, duim duim Von, jij ook veel sterkte, nare dingen horen erbij soms maar shoot, wat gun ik je anders:present: en nu goed voor mezelf zorgen zeker 5 a 6 weken niet naar de sauna geweest gauw de afkick gaan bezweren;) heb een zo goed mogelijke dag allemaal
  19. , die Bol
  20. goeiemorgen frummers geen soesjes nog voor mij hoor maar koffie wel, beetje hoofdpijn en dan werkt koffie als een aspirientje:$
  21. ha Lytse ik was ook aan het afsluiten slaap wel meis
  22. slaap lekker:lips:
  23. terugkomen in de vorm van vette puisten is gelukkig niet meer een issue
  24. als ik je een praktische tip mag geven hb vraag de moderator een andere nickname. je schrijft zelf steeds over je klaagzang en dan trekt zo'n negatieve nick je ook nog extra in zo'n spiraal. Een nickname kan je ook positief be-invloeden!! en je hebt elke positieve insteek nodig die je nu kunt bedenken! succes.
  25. mee-eten doe ik graag, maar heb een hekel aan sommige mee-eters:D
×
×
  • Nieuwe aanmaken...