Spring naar bijdragen

rapilos

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    16.969
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    45

Alles door rapilos geplaatst

  1. rapilos

    Zondag 15 juli

    En hier is het dagpact weer geslaagd Vandaag voor het eerst alleen naar vriend gereden zowel heen als terug, over een stukje snelweg Knikkende knietjes en zweethanden, maar...het geheel overleefd gelukkig Welterusten lieve mensen
  2. rapilos

    Zondag 15 juli

    Ja , zal nog wel rustig zijn op de weg, maar wilde nu vertrekken en dacht ik zet even de updates op mijn navigatie, duurt dat meer dan een half uur
  3. rapilos

    Zondag 15 juli

    Goedemorgen allemaal Hoef niet te werken vandaag Beetje zenuwachtig, want ga straks voor het eerst alleen met de auto naar vriend in naburige plaats (14 km) Moet over de snelweg Eng, eng, maar doe het toch Eens moet ik het toch leren ! Hij wil me met alle liefde komen halen, maar zo leer ik het nooit Dus.. Trouwens.. Dat was toch zeker een grapje he, dat Bor, Antoinette en Koh, het forum willen verlaten ??
  4. rapilos

    Zondag 15 juli

  5. rapilos

    KiloKiller

    67.4 (Hoe is het mogelijk dat ik 5 keer op een rij precies hetzelfde weeg ??) Er moet toch echt nog 3.5 kg. van af, maar zit hier wel weer met een lekker koekje bij de koffie
  6. Dagpactt; Rapilos (waar blijft de rest ??)
  7. Goedemorgen beste mensen Geslapen vandaag tot 7.50 Hoe is het mogelijk, kan me de tijd niet heugen dat ik zo laat opstond Nou ja, zal ik het nodig gehad hebben denk ik Vogeltjes hebben al een schone kooi, was in de machine, nu aan de koffie Straks nog even mijn huis goed op orde maken, en dan werken van 11.15-17.30, bij 3 verschillende adressen 2 daarvan zijn gelukkig niet zwaar (boodschappen, samen lunchen, koken) Komt helemaal goed dus
  8. Weer eens vergeten droog af te melden gisteren
  9. Goedemorgen allemaal, Alweer gewerkt, straks weer aan de bak Zou wel een uurtje kunnen pitten, maar gaat natuurlijk niet Na het werk ook nog een vracht boodschappen doen Bah, totaal geen zin in, maar ja heb bijna niets meer in huis
  10. En hier is het dagpact weer geslaagd Best trots op want bij de Griek geweest en zelfs de ouzo laten staan Lars beterschap en Antoinette gefeliciteerd
  11. Goedemorgen (nog net) beste mensen Heerlijke gezichtsbehandeling gehad bij de schoonheidsspecialiste Straks naar dochter, alwaar zeer oude vrienden uit het buitenland op bezoek zijn Gaan er een gezellige middag van maken, en wat de omgeving met ze verkennen Vanavond uit eten bij de Griek, met andere vrienden Nou ja zeg, leuker kan het niet worden toch
  12. Dagpact; Lars Rapilos
  13. En..dagpact weer geslaagd Welterusten alvast
  14. Goedemorgen allemaal, Nog weinig geschreven zie ik Heb zomaar een vrije dag vandaag Nou ja, vrij...., moet voor een half jaar administratie gaan doen, en zooo geen zin in Tja, dat heb je, als je heet zolang uitstelt he Koh, Jou dag is goed gevuld zie ik Man wat moet jij gesloopt zijn na zo'n nacht gelukkig hebben mijn parkietjes nooit de diarree
  15. rapilos

    Maandag 9 juli 2018

    Geslaagd voor het dagpact van gisteren (Top gedaan Yana )
  16. rapilos

    Maandag 9 juli 2018

  17. rapilos

    KiloKiller

    67.4
  18. rapilos

    Zaterdag 7 juli

    Harstikke fijn Nicky ! Heerlijk, een dagje sauna, heb je dubbel en dwars verdient na 11 maanden droog
  19. rapilos

    Zaterdag 7 juli

    Goedemorgen beste mensen, Lag vreselijk vroeg in bed gisteren, dus helaas ook vreselijk vroeg wakker Maar wel al veel huishoudklusjes gedaan, want moet straks naar twee werkadressen Vanmiddag lunchen met jongste dochter (Nog een verlaat moederdagcadeautje) Hoe leuk is dat En Fleur; Gefeliciteerd met jullie voetbaloverwinning Wij leven mee hoor, als we zelf niet kunnen winnen, dan maar juichen voor onze zuiderburen
  20. rapilos

    Zaterdag 7 juli

  21. Nog een droge afmelding van gisteren Ja Jopie, vind tot 67 (en 3 maanden) ook veel te lang Rug is nu al versleten Probeer ook met 65 te stoppen, maar dan moet ik nog wel even een paar jaar hard werken, om die tijd te kunnen overbruggen. Je hebt trouwens groot gelijk, dat jullie ook eerder proberen te stoppen Als het kan : Doen zou ik zeggen
  22. Goedemiddag allemaal, Beetje laat op het pact vandaag, maar beter laat dan nooit he Verder, zo suf als een konijn vandaag Vanochtend 4 uur hoofdzakelijk zwaar huishoudelijk werk gedaan Voel echt dat ik geen 20 meer ben hoor Vanmiddag een uurtje naar bed geweest (en gisteren ook al) Soms heb ik meer dan 16 uur huihoudelijk werk per week, plus de rest van de "gewone"diensten Ik wil met pensioen !!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...