Spring naar bijdragen

rapilos

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    16.970
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    45

Alles door rapilos geplaatst

  1. Een hele goede morgen allemaal, Hier alweer een uurtje gewerkt Straks naar Breda, met de trein Gezellig weekeindje van maken Maar eerst, nog even stofzuigen Rosee, Gefeliciteerd Heeeel knap
  2. Dagpact; Yana Ijsvogel Khotje Nietmeet Rapilos
  3. rapilos

    KiloKiller

    67,4
  4. Vergeten om me op het dagpact te zetten Maar meld me alvast droog af, want ga echt niet meer drinken vandaag
  5. Dagpact weer geslaagd Nogeentjedan ; Welkom
  6. Goedemorgen Straks werken Nee Lars het blijft helaas geen mooi weer vandaag Regen vanmiddag zeggen ze
  7. Dagpact Lars Françoise Rapilos
  8. Dagpact geslaagd gisteren
  9. Maar dan haring op een broodje..met uitjes ! Zo een haring happen, vind ik eigenlijk smerig Het is toch een soort van rauwe vis, wat dan je keel in glijd
  10. Een hele goede morgen allemaal, De week boodschappen zijn binnen, koffie ook Lekker vrij vandaag Vriend komt langs straks Lekker harinkje happen misschien vandaag ( Vandaag komt de nieuwe toch uit als ik het goed heb ?)
  11. Dagpact geslaagd
  12. Nicky, Gelukkig dat het beter gaat met dochter
  13. Goedemorgen allemaal Ja, ha,ha, daar dacht ik ook aan Bol, je eigen gemaakte, zelfgekochte kaarten weer verkopen Het houdt je in elk geval lekker bezig hè Even een uurtje werken, en dan bedenken wat we met de rest van de dag gaan doen
  14. Nog droge afmelding van gisteren
  15. Ach, wat jammer Asterix Het blijft een never ending story he
  16. Goedemiddag allemaal, Snap echt niet dat jullie het allemaal zo warm hebben het is hier zowel binnen als buiten 23 graden Prima temperatuurtje toch ?? Asterix, Hoe gaat het met jullie, en vooral met je vrouw ?
  17. rapilos

    KiloKiller

    Durf het bijna niet op te schrijven.. 68.4
  18. Droge afmelding
  19. Goedemorgen allemaal Ontbijt achter de kiezen Werken vandaag ! Laters
  20. Dagpact Lars Lente Françoise Rapilos
  21. Droge afmelding Vandaag 10 km gelopen Was weer lekker Morgen dagje werken Nicky, nogmaals sterkte Hoop dat er snel duidelijkheid is
×
×
  • Nieuwe aanmaken...