Spring naar bijdragen

rapilos

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    16.970
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    45

Alles door rapilos geplaatst

  1. rapilos

    Jaarpact

    Heel fijn je zo te lezen Kwispel Wens je alle geluk in je verdere leven
  2. Goedemorgen allemaal, Is weer een stralende dag vandaag ! Alweer een uurtje gewerkt, en straks heerlijk met vriend wat ondernemen Nicky, Zeker, nu snel de dokter bellen Sterkte ! Laat je nog weten, wat de uitslag is ?
  3. rapilos

    Dinsdag 5 juni 2018

    Meld me alvast droog af
  4. rapilos

    Dinsdag 5 juni 2018

    Goedemorgen allemaal Alleen vanmiddag een werk adresje Lente, Ik hoop voor je dat het vandaag wat beter met je gaat
  5. rapilos

    Dinsdag 5 juni 2018

  6. Welterusten allemaal
  7. Droge afmelding
  8. Goedemorgen allemaal, Tja, wat is een alcoholist... daar zijn zoveel gradaties in denk ik Blijf dat heel moeilijk vinden Maar volgens mij, is eens gevoelig voor alcohol (neiging om door te schieten), altijd gevoelig
  9. rapilos

    KiloKiller

    67.3
  10. rapilos

    vrijdag 1 juni

    Dagpact wederom geslaagd
  11. rapilos

    vrijdag 1 juni

    Een hele goede middag beste mensen Gewerkt vanochtend bij 3 verschillende adressen Mag ik vanmiddag nog een keertje 2 uurtjes, Vind het maar "koud "buiten Was juist zo lekker die warmte Maar goed, zal niet overdrijven he
  12. rapilos

    vrijdag 1 juni

  13. Dagpact geslaagd
  14. Oh, enne..Lars gefeliciteerd met je kleindochter, hoop, dat je ondanks de lichte spanning, toch een hele fijne dag zult hebben ! Enfin, ben weer weg Laters !
  15. Een hele goede morgen allemaal, Alweer wat werk uurtjes erop zitten En straks mag ik weer tot 15.00 en dan nog een keer van 17 tot 19.00 Lekker wat te doen dus En verder ga ik het dagpact waar maken hoor vandaag Smaracht , vroeg , hoopte gisterenavond, dat ik goed zou slapen Ja, hoor, prima geslapen Zoveel had ik nu ook weer niet op hoor
  16. Niet helemaal droog gehouden vanavond Maar eerlijk zijn hè Morgen weer een nieuwe dag Welterusten allemaal
  17. Goedemorgen allemaal, Beste Debber Als je je voorneemt (beloofd), vandaag niet te drinken, kan je je zelf op het dagpact zetten In de avond kan je je weer droog afmelden, als het gelukt is Kan een goede stok achter de deur zijn Ik heb je er al bij gezet (als het niet goed is, hoor ik het wel)
  18. Meld me weer droog af
  19. Lijkt me leuk Gypsy, maar heb geen stappen teller Wel ooit gehad, maar die werkte voor geen meter
  20. Hier aarde donker momenteel
  21. Hoe dan ook.. Ben weg Treinen naar oude vriendin die ik al meer dan 20 jaar niet heb gezien Laters !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...