Spring naar bijdragen

bolletje

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    42.897
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    98

Alles door bolletje geplaatst

  1. Onze Janneman 2 jaar droog. Hij verdiend een grote bos
  2. Goeie morgen lieve kanjers:sun: Zo de zon schijnt hier, dus vandaag maar eens een flinke was gaan doen. Verder blijf ik maar bulderen, niet leuk meer hoor. Weet niet wat ik er aan moet doen. Maar eens kijken of ik vandaag de slaapkamer maar eens helemaal flink kan gaan zuigen.. Zal zooooooooooo blij zijn als dat hoesten voorbij is.
  3. Janneman:sun: Sieraad het was wat te laat voor Tatum (geloof ik) dus heb ik het een uurtje eerder gedaan.
  4. Haddie geef maar een pb. tje kerel, het schilderij is voor jou. Lieve kanjers, ik ga nog meer schilderen hoor en er zal best nog wel eens een schilderij zijn waarvan ik zeg, dat vind ik mooi genoeg om het hier te verloten.
  5. trommeldetrommel tettereteeeeeet. And the winner is .....................................................................................................................................................HADDIE met nr. 1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
  6. Nou ik zal het maar bekend maken dan hé kanjers. Er is een winnaar.
  7. Nog 25 min. kanjers. Hoop dat Acer zich nog meld, dan weet ik zeker of het getal geraden is.
  8. Vind je dat echt Tatum? Doen we het om 22.00 goed?
  9. Vanavond om 23.00 maak ik bekend of we morgen nog een keer moeten raden of dat het schilderij vandaag al geraden wordt.
  10. Hahaha Nien aan mijne tuin is niet zoveel te doen. Kom maar een douche mestelen.
  11. Tatum 17 Nien 7 Haddie 1 Aicha 3
  12. Originally posted by: bolletje Tatum 17 Nien 7 Haddie 1
  13. Tatum 17 Nien 7
  14. Loting Tatum. Rapilos. Jopie. Vlaams meisie. Acer. Haddie. Aicha. Dylan.
  15. Ja hoor Dylan.
  16. Ik zeg het vanavond als iedereen geraden heeft of het getal er bij zit of nog niet. Zo niet dan is er morgen weer een kans.
  17. 1 keer per dag Tatum. Dan krijgt iedereen een kans.
  18. Goeie morgen JB. Waarom zou je stoppen met Refu slikken? Ik slik het al ongeveer zo'n 25 jaar. Niet iedere dag hoor. 2x per week een kwart. Das voor mij genoeg. Zo blijf ik al ruim 3 jaar droog en dat lukt goed. Hier weer geslikt.
  19. Mensen er kan geraden worden. Een getal onder de 21.
  20. bolletje

    zondag 14 april

    Nou ik zie geloof ik niet helemaal grauw, maar m'n longen zitten vol met troep wat ik iedere keer moet ophoesten. En ik ben duizelig. Had eigenlijk morgen dienst maar heb net afgebeld. Ga morgen maar naar de dokter. Hé maar wat goed van jou dat je nu zo op deze manier bezig bent om adb. te blijven. Ik hoop echt zo voor je dat je het vol blijft houden. Zou je zo'n duw in de goeie richting geven.
  21. bolletje

    zondag 14 april

    Hartstikke goed gedaan Wijfie, morgen kan je heel trots zijn op jezelf hoor want inderdaad geen katerkop, maar lekker fit. Jopske heerlijk toch zo'n plekje voor jezelf. Bedreigingen? Kom Puck en Mo maar ev en halen, voel je nooit meer onzeker. Helemaal geen zon gezien Lytse en Aich?????? Ik ga dinsdag een afspraak maken met de h.a. en dan moeten we maar eens kijken wat hij kan doen voor mij. Bloeddruk was net een beetje aan de lage kant, 108 bovendruk.
  22. bolletje

    zondag 14 april

    Oké Vonneke. Lekker.
  23. Weekpact 15-4-2013. Bol.
  24. Doe wat je hart je ingeeft Spuddie, jij voelt het het beste aan wat goed is voor de kat. Misschien heeft hij in z'n leven toch genoeg antistoffen opgebouwd om het ook zonder pilletjes, te redden.
  25. bolletje

    zondag 14 april

    Goeie morgen Igie en Vonneke.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...