Goeie morgen lieve kanjers:sun:
Zo de zon schijnt hier, dus vandaag maar eens een flinke was gaan doen.
Verder blijf ik maar bulderen, niet leuk meer hoor. Weet niet wat ik er aan moet doen. Maar eens kijken of ik vandaag de slaapkamer maar eens helemaal flink kan gaan zuigen.. Zal zooooooooooo blij zijn als dat hoesten voorbij is.
Haddie geef maar een pb. tje kerel, het schilderij is voor jou.
Lieve kanjers, ik ga nog meer schilderen hoor en er zal best nog wel eens een schilderij zijn waarvan ik zeg, dat vind ik mooi genoeg om het hier te verloten.
trommeldetrommel tettereteeeeeet.
And the winner is .....................................................................................................................................................HADDIE met nr. 1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
Goeie morgen JB.
Waarom zou je stoppen met Refu slikken? Ik slik het al ongeveer zo'n 25 jaar. Niet iedere dag hoor. 2x per week een kwart. Das voor mij genoeg. Zo blijf ik al ruim 3 jaar droog en dat lukt goed.
Hier weer geslikt.
Nou ik zie geloof ik niet helemaal grauw, maar m'n longen zitten vol met troep wat ik iedere keer moet ophoesten. En ik ben duizelig.
Had eigenlijk morgen dienst maar heb net afgebeld. Ga morgen maar naar de dokter.
Hé maar wat goed van jou dat je nu zo op deze manier bezig bent om adb. te blijven. Ik hoop echt zo voor je dat je het vol blijft houden. Zou je zo'n duw in de goeie richting geven.
Hartstikke goed gedaan Wijfie, morgen kan je heel trots zijn op jezelf hoor want inderdaad geen katerkop, maar lekker fit.
Jopske heerlijk toch zo'n plekje voor jezelf. Bedreigingen? Kom Puck en Mo maar ev en halen, voel je nooit meer onzeker.
Helemaal geen zon gezien Lytse en Aich??????
Ik ga dinsdag een afspraak maken met de h.a. en dan moeten we maar eens kijken wat hij kan doen voor mij.
Bloeddruk was net een beetje aan de lage kant, 108 bovendruk.
Doe wat je hart je ingeeft Spuddie, jij voelt het het beste aan wat goed is voor de kat. Misschien heeft hij in z'n leven toch genoeg antistoffen opgebouwd om het ook zonder pilletjes, te redden.