-
Aantal bijdragen
42.897 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
98
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door bolletje geplaatst
-
Snoep maar je kan morgen wel beginnen om je op het weekpact te zetten. Ja makkelijk zal het niet voor je worden maar je weet ook dat je het kan. Heb je nu nog die relatie met die man waar je van af wil Snoep? ik meende dat dat al gebeurd was? Ja toch zal je jezelf moeten aanpakken hoe moeilijk dat ook is, we weten dat allemaal. maar het is ook wat iedereen (denk ik) jou gunt, een drankvrij leven, stoppen met de alc. en weer een beetje gelukkig leven leiden. Tuurlijk is het stoppen niet alles, er moet ook iets moois voor in de plaats komen, maar daar kan ook aan gewerkt worden.
-
Wat voor 'n hulp zou je dan het liefst willen Snoepie? Heb je tactus al eens geprobeerd te mailen?
-
Ja hoor Taat, en ik betaal. Ik geef een rondje Nanno voor iedereen die dat wil. Zo nu toch maar ff zelf boodschappen doen.
-
Of een verwen Nanno (man) Die liet ik dan gelijk ff boodschappen voor me doen. En daarna een heerlijke massage van een paar uur, incl. haarfrunniken mmmmmmmmmmm
-
pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers
discussie antwoordde op een bolletje van bolletje in Thema's rondom alcohol
Ja Suki je ziet gelijk wat refu kan doen als je toch drinkt. Gelukkig heb je het bij één slokje kunnen houden. Als je probeert om er doorheen te drinken, doe je jezelf zoveel geweld aan. En nee het is niet dom vind ik, juist heel goed dat je het toch probeert, want daardoor raak je nog meer gemotiveerd om niet te drinken als je refu geslikt hebt. Daarom begrijp ik niet dat er mensen zijn die zeggen dat, als je maar langzaam genoeg drinkt, je er doorheen kan drinken. Ik slikte één tabletje en na 10 dagen probeerde ik dan te gaan drinken. En nog had ik er heel veel last van. -
Ja Nanc dat zag ik ook Drakie weer geweest. Doet me altijd goed hem te lezen. Hé bah, buikgriep zeker als dan allebei de ouders uitvallen. Moet niet kunnen. Maar Norit gebruiken Iet. Inderdaad een moeder mag eigenlijk nooit ziek zijn. Valt gelijk het hele huishouden in elkaar. Sterkte meid.
-
6 uur fietsen????????????? Nog in geen 6 jaar wat een martelgang zeg. Ben eens een keer bij zo'n wedstrijd geweest. Ergens in België jaaaaaaaaren geleden. Bergie op bergie af. Op een gegeven moment zag ik die gezichten van die mensen. Helemaal afgepeigerd en op de automatische piloot. Dacht toen al wat doen ze zichzelf aan zeg.
-
Heerlijk Vonnie heb er trek in.
-
Goeie morgen allemaal, het is weekend. Zeker voor de hardwerkende onder ons, lekker genieten hoop ik.
-
Lekker hé Haddie? Hier is alles uitgedroogd incl. de Bol. Ik ga slapen mensen trusten weer en tot de volgende keer. De droogkloot:lips:
-
Gaan we van de zomer een dansje maken in de regen goed Jopske?
-
Volgende week zou de temp in de dubbele cijfers gaan, maaaaar, met regen. Ja daar schieten we dan niks mee op hé. Kunnen we nog niet in de tuin werken.
-
Aicha wat fijn dat jullie eindelijk iets weten zeg. Had je broer nu helemaal geen aanvallen of zo? Meestal hoor je dat en dat schijnt nog eens erg pijn te doen. Hoop dat hij dadelijk weer wat meer plezier krijgt in het leven en wat dikker gaat worden. Dan kan ie weer tegen een stootje. Zo weer een schildermiddag achter de rug. We zijn bezig om de dieren van hunzelf te schilderen. Een lapjeskat en een blauwe rus, en ze doen het nog steeds hartstikke goed. Zo nu gauw eten, ik val om.
-
Gut morninkjes lieve kanjers:sun:
-
Lytse DARTEN VANAVOND.
-
Zo, hele middag bezoek gehad. Maatje wil misschien een huisje kopen zo'n 50 mtr. bij mij vandaan. Staat al een tijdje te koop en hij is er al een tijdje mee bezig maar het lijkt nu serieus. Nu nog kijken of de bank gerand wil staan en anders zijn er nog veel mogelijkheden met zijn beroep, dus krijg ik misschien binnenkort een andere buurman. Er is in ieder geval meer dan genoeg ruimte voor zijn 4 New Foundl. Een verharde grote plaats. Ja een prachtig huisje. Verder wat last van m'n rug. Vanochtend al maar dat wordt er niet beter op. Nou eerst eens de inwendige mens verzorgen.
-
Heb je trouwens nog een broodje over Aich? Ik heb honger. En heb je nu al een week last van diaree? Veel blijven drinken hé? En wat norit slikken anders droog je toch wat uit. Waar komt dat vandaan of weet je dat niet? Hoop dat het stoppen met roken gaat lukken, je bent een doorzetter hé?
-
Hey goeie morgen Aich. Hier gaat het prima hoor, de dames zijn bezig aan elkaar te laten zien wie de baas is, door achter op elkaars rug te gaan staan. Het lijkt of Puck toch iets meer voor zichzelf leert opkomen. Heb wel wat mee gewerkt door, als ik ze buiten laat, eerst Puck te laten en dan pas Mo. Ook het eten, of iets lekker geven doe ik eerst aan Puck en dan aan Mo. De natuur een beetje helpen. Maar ze spelen heel wat af, en das zo heerlijk om te zien. Echt genieten hier.
-
Kunz. een heel stuk beter meis nu sta ik s'ochtends op en kan weer heel diep adem halen. Voorheen zaten heel m'n longen vol en hoestte en proestte ik heel wat af. Zeker bij mijn eerste peukie. Dit voelt erg goed.
-
Goeie morgen beste kanjers.
-
pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers
discussie antwoordde op een bolletje van bolletje in Thema's rondom alcohol
Suki wat doe je het goed meid, wat zal jij trots zijn op jezelf. Ik weet niet of refu slapeloze nachten geeft, wat ik wel ooit gehoord heb is dat men er juist wat duf van wordt. Misschien toch eerder ontwenning, omdat je vaak door de alc. juist in een soort slaap valt. Maar doorzetten hé? Hier heb ik ook weer refu geslikt. -
Chaos doe lekker jouw ding kerel. Als jij de keuze gemaakt hebt, dan moet je er voor gaan. Iedereen heeft hier een eigen mening, daar is het een forum voor, maar jij kiest zelf en das goed. Alleen door jouw eigen ervaringen kom je tot de ontdekking wat voor jou het beste is. Slaap lekker kerel.
-
Trusten mensen tot morgen weer.
-
Originally posted by: sieraad Droog#quote> kloot;) knap werk Sieraad.
-
Chaos dat moet je gewoon uitproberen. Kijk als het je lukt om door de week niets te drinken, en daarbij is het heel belangrijk wat je daar bij voelt, gaat dat je goed af, heb je helemaal geen trek, heb je het niet moeilijk met het niet drinken enz. Dan zou je over een tijdje eens kunnen proberen om er een paar te nemen. Maar als je nog het gevoel hebt dat je er aan vast zit, dat je je bijna niet kunt beheersen om toch te gaan drinken, kun je beter nog een tijd wachten. Meestal raadt men aan om eens 2 jaar niet te drinken, en daarna gewoon eens een drankje te pakken.
