Nee hoor lieve Lytse, de tijd dat ik daar erg hard werkte, ligt al een tijdje achter me. Ik doe alleen nog maar leuke dingen, en dingen die echt moeten. De vogels, vissen en knaagdieren worden nog al eens vergeten, die verzorg ik wel maar ook dat vind ik erg leuk.
Fijn dat je je weer wat beter voelt. Wat een ellende als je iedere dag weer opnieuw geconfronteerd wordt met een hoop pijn zeg. Bah. Voor jou een extra groot en een stevige
Zo ik heb m'n jonge kois van het vorig jaar op marktplaats gezet. altijd spannend maar erg leuk.