Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt

  1. Afgelopen uur
  2. Fijn aan het Spaarne gezeten vanmiddag, wat was het heerlijk! Veel bootjes komen er dan langs. Een grote boot met wat dronken(aangeschoten mensen) Kwam langs en meerde aan en vroegen of ik ook even mee wilde varen. Heb ja gezegd maar ook dat ik niet drink ivm mijn gezondheid. Dat was prima. 2 uur heerlijk over het Spaarne geweest en ben netjes teruggezet bij het plekje waar ik zat met mijn e-bike. Wat was het gezellig en respectvol. Heerlijke muziek uit mijn tijd en lekker die wind op die boot op dat water. Dat was mijn leuke ding van vandaag. Fijne avond allemaal.
  3. Yana

    Ik ben

    Hé Quinn, ik denk aan je, iedere dag. Dat de zon ook maar voor jou mag schijnen ☀️
  4. Ik weet dat, zal je later een prive bericht sturen.
  5. Nachtpact Jane kaatje🌺 Yvonne
  6. Nachtpact Jane kaatje🌺
  7. Nachtpact Jane
  8. @spirit kun jij wel je eigen grenzen aangeven vraag ik me steeds af. Je hebt de neiging het goed te praten voor hem, maar hoe is de relatie zo voor jou? Natuurlijk is er nog liefde zoals ik je lees, maar hij gaat echt niet in therapie op deze manier.
  9. @spirit het is andersom zolang hij drinkt gaat hij het ook niet verwerken ben ik bang. goed dat je niet in de verleiding komt. Het is echt heel ruk als alles op jou neerkomt.😓 let goed op je zelf en probeer een beetje ruimte voor jezelf te nemen.
  10. Vandaag
  11. Musashi

    Een leven vol alcohol

    Natuurlijk is dat lastig en dat is ook heel normaal. Iedereen wil wel, naar eigen kunnen, zijn bijdrage leveren in de wereld en daarvoor erkenning krijgen. Maar zoals je zelf zegt, eerst de basis goed krijgen. You cannot pour from an empty cup.
  12. Ja, een week vrijaf. Het werd ook wel te gek op z'n werk, maarja, een week vrij kan je toch wel beter besteden. Ik schat zo in dat hij straks wel weer in slaap valt. Hoop dat hij gewoon eet straks en anders maar niet. Alles komt al een paar,dagen op mij neer. Misschien moet dit even, geen idee. Hij zit nog met heel veel dingen die hij niet heeft verwerkt. Gelukkig komt ik niet in de verleiding. Geen zin om ziek te worden. Mijn galblaas speelt ook weer op, dus dat zal met alcohol niet beter worden.
  13. @spirit: ik hoop dat je voor jezelf tijdig aan de handrem trekt voor de verleiding om zelf te drinken terug te groot wordt. Hier is vandaag ruk verlopen. Deze ochtend een lange wandeling gemaakt maar van het tuinwerk is niets in huis gekomen. Gelukkig moet ik zo meteen gewoon de chili con carne van gisteren opwarmen om gegeten te hebben. Wel niet gedronken, dus toch een beetje tevreden.
  14. Mormel

    Een leven vol alcohol

    @Musashi Zelf blijf ik het er lastig mee hebben dat ik niet echt actief ben in de maatschappij. Ben heel hard van het principe dat iedereen een steentje bijdraagt en de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen en dan staat mijn huidige situatie in schril contrast met vroeger. Maar ondertussen is wel het muntje gevallen dat ik niet kon blijven proberen om mee te draaien en telkens te falen, dus dat ik eerst moet zien dat de basis terug in orde is.
  15. O wat ruk @spirit was hij thuis gebleven van werk ? sterkte ❤️
  16. Vandaag merkte ik al dat hij niet helemaal nuchter was. Mijn kleinkids en zoon en schoondochter nog even hier geweest om te zwemmen. Mijn zoon bemerkte het ook op. Hij is een kenner. Ook al had ik vroeger maar 1 glas op, dan merkte die het al. Hoop dat hij het in de perken kan houden. Bier en hitte is geen goede combi. Ik ga de hond eten geven en straks aan het eten beginnen. Een lichte maaltijd met pasta. Veel trek heb ik niet. Word hier erg zenuwachtig van.
  17. Kaatjemama

    Draadje van Kaatje 🌺

    163dagen gestopt nu. Ik tel altijd 😂🙈 ben nu aan het aftellen naar een half jaar ! wow dat voelt echt goed. Doe het voor me zelf maar wil dat kunnen zeggen (ben een half jaar gestopt met drinken!!) had eigenlijk niet gedacht dat ik het zou halen. Ben er ook nog niet nog niet maar ben er heilig van overtuigd dat het me gaat lukken. Ga nu ook wel inzien dat sommige dingen gewoon weg anders worden. En dat je er zelf echt helemaal anders in gaat staan . Zoals een wk wedstrijd niet bij onze bekend vrienden dit jaar of in de kroeg maar lekker bij een neef die ook niet drinkt. Heel fijn en gezellig.had op Facebook nog een bekende staan uit de wijn handel. Ze poste altijd de lekkerste wijnen op haar grappige en leuke manier.Heb haar ook al jaren niet gezien dus heb ik haar account nu ontvolgd. Weg met die verleiding ect .Voelt goed eigenlijk wel en ben ik stap voor stap me leven opnieuw beetje aan het inrichten. Heb me nú ingeschreven voor een oriënterend gesprek als ervaringsdeskundige manisch depressief stoornis. Voelt goed voel me thuis daar op dat gebied. En zou andere hier graag mee willen helpen.geen idee of ik al wordt toe gelaten of dat ze het nog te vroeg vinden in me herstel proces spannend Sommige momenten Heb ik het nog moeilijk met niet drinken zoals met heftige gebeurtenissen en vooral plotselinge dingen. Sterfgevallen,ruzies ,iets speciaals vieren dat moet nog geoefend worden. Logisch renen vlucht al 20 jaar weg voor deze gevoelens dus kan het ook niet ineens onder de knie hebben in een half jaar dat gaat langer duren . moet nog wel naar de fiso want me nek en rug zijn helemaal gespannen en zitten muur vast. Doet heel zeer sinds een paar weken. Dokter zegt dat het de spanning is die er uit komt van de afgelopen jaren. Geen idee ga morgen naar de fiso mensendieck de vrouw beloofde me dat ze verschil ging uit maken ben benieuwd. Stap voor stap 🌺
  18. Pfff @spirit hoop echt dat hij het weer gauw op de rit heeft voor jou😥
  19. Lege blikken bier van vriend 🤨
  20. @spirit Hoe krijg je dat voor elkaar?
  21. Heerlijke appelflappen gehaald en geld toekrijgen 😋.
  22. В течение 2026 года Водка Казино активно внедряет концепцию адаптивного сценария. Суть заключается в том, что платформа анализирует последовательность действий пользователя и формирует индивидуальную структуру отображения контента. Подобный подход позволяет Водка Казино создавать ощущение персонализированного цифрового vodka bet казино маршрута, не похожего на стандартные игровые витрины. Отдельного внимания заслуживает визуальная среда, которой обладает Водка Казино. Здесь отсутствует стремление копировать популярные решения конкурентов. Напротив, Водка Казино использует необычные композиционные элементы, напоминающие сочетание неонового минимализма и футуристического конструктивизма. Такая эстетика формирует особую атмосферу, благодаря которой пользователи легко узнают Водка Казино среди множества аналогичных проектов.

  23. Als je 4 uur wakker ligt dan tel je 7 schaapjes en dan val je bij de 8e in slaap 🥱😴😴😴😴 Hier ook ventilator aan, alles open en het is goed te doen. Vanmiddag wordt het 39. Gewoon verstand op nul houden.
  24. Straks naar de supermarkt. De lege bierblikken inleveren en dat zijn er heel wat. Ben zelf niet helemaal fit. Zenuwen op m'n maag en chagrijnig. Vriend nog thuis. Gisteren geen repetitie gehad, hij heeft zich ziek gemeld. Ik baal nog steeds. Veel vliegen in huis. Krijg er een vliegentik van. Op dit soort momenten zou ik heel hard willen gillen in een stil bos. Het enge bos. Huuuuuuh.
  25. Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen zowaar. Het is nu nog heerlijk 'koel' buiten, net lekker rustig gelopen met de hond. Het wordt naar verwachting niet warmer dan 27 graden... jammer dat ik het grootste deel van de dag van huis ben. En ook morgen ben ik de hele dag weg, en dan komen donderdag, vrijdag en zaterdag met echte hitte... rustig aan die dagen maar. Mooi, een bakje even en dan snel aan de slag..
  26. @lady jane mss ben jij gewoon al de rust zelve? 😁
  1. Meer activiteit laden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...