Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt

  1. Afgelopen uur
  2. Kaatjemama

    Draadje van Kaatje 🌺

    163dagen gestopt nu. Ik tel altijd 😂🙈 ben nu aan het aftellen naar een half jaar ! wow dat voelt echt goed. Doe het voor me zelf maar wil dat kunnen zeggen (ben een half jaar gestopt met drinken!!) had eigenlijk niet gedacht dat ik het zou halen. Ben er ook nog niet nog niet maar ben er heilig van overtuigd dat het me gaat lukken. Ga nu ook wel inzien dat sommige dingen gewoon weg anders worden. En dat je er zelf echt helemaal anders in gaat staan . Zoals een wk wedstrijd niet bij onze bekend vrienden dit jaar of in de kroeg maar lekker bij een neef die ook niet drinkt. Heel fijn en gezellig.had op Facebook nog een bekende staan uit de wijn handel. Ze poste altijd de lekkerste wijnen op haar grappige en leuke manier.Heb haar ook al jaren niet gezien dus heb ik haar account nu ontvolgd. Weg met die verleiding ect .Voelt goed eigenlijk wel en ben ik stap voor stap me leven opnieuw beetje aan het inrichten. Heb me nú ingeschreven voor een oriënterend gesprek als ervaringsdeskundige manisch depressief stoornis. Voelt goed voel me thuis daar op dat gebied. En zou andere hier graag mee willen helpen.geen idee of ik al wordt toe gelaten of dat ze het nog te vroeg vinden in me herstel proces spannend Sommige momenten Heb ik het nog moeilijk met niet drinken zoals met heftige gebeurtenissen en vooral plotselinge dingen. Sterfgevallen,ruzies ,iets speciaals vieren dat moet nog geoefend worden. Logisch renen vlucht al 20 jaar weg voor deze gevoelens dus kan het ook niet ineens onder de knie hebben in een half jaar dat gaat langer duren . moet nog wel naar de fiso want me nek en rug zijn helemaal gespannen en zitten muur vast. Doet heel zeer sinds een paar weken. Dokter zegt dat het de spanning is die er uit komt van de afgelopen jaren. Geen idee ga morgen naar de fiso mensendieck de vrouw beloofde me dat ze verschil ging uit maken ben benieuwd. Stap voor stap 🌺
  3. Vandaag
  4. Pfff @spirit hoop echt dat hij het weer gauw op de rit heeft voor jou😥
  5. Lege blikken bier van vriend 🤨
  6. @spirit Hoe krijg je dat voor elkaar?
  7. Heerlijke appelflappen gehaald en geld toekrijgen 😋.
  8. В течение 2026 года Водка Казино активно внедряет концепцию адаптивного сценария. Суть заключается в том, что платформа анализирует последовательность действий пользователя и формирует индивидуальную структуру отображения контента. Подобный подход позволяет Водка Казино создавать ощущение персонализированного цифрового vodka bet казино маршрута, не похожего на стандартные игровые витрины. Отдельного внимания заслуживает визуальная среда, которой обладает Водка Казино. Здесь отсутствует стремление копировать популярные решения конкурентов. Напротив, Водка Казино использует необычные композиционные элементы, напоминающие сочетание неонового минимализма и футуристического конструктивизма. Такая эстетика формирует особую атмосферу, благодаря которой пользователи легко узнают Водка Казино среди множества аналогичных проектов.

  9. Als je 4 uur wakker ligt dan tel je 7 schaapjes en dan val je bij de 8e in slaap 🥱😴😴😴😴 Hier ook ventilator aan, alles open en het is goed te doen. Vanmiddag wordt het 39. Gewoon verstand op nul houden.
  10. Straks naar de supermarkt. De lege bierblikken inleveren en dat zijn er heel wat. Ben zelf niet helemaal fit. Zenuwen op m'n maag en chagrijnig. Vriend nog thuis. Gisteren geen repetitie gehad, hij heeft zich ziek gemeld. Ik baal nog steeds. Veel vliegen in huis. Krijg er een vliegentik van. Op dit soort momenten zou ik heel hard willen gillen in een stil bos. Het enge bos. Huuuuuuh.
  11. Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen zowaar. Het is nu nog heerlijk 'koel' buiten, net lekker rustig gelopen met de hond. Het wordt naar verwachting niet warmer dan 27 graden... jammer dat ik het grootste deel van de dag van huis ben. En ook morgen ben ik de hele dag weg, en dan komen donderdag, vrijdag en zaterdag met echte hitte... rustig aan die dagen maar. Mooi, een bakje even en dan snel aan de slag..
  12. @lady jane mss ben jij gewoon al de rust zelve? 😁
  13. ja die kan ik ook niet. Maar 6 is beter te doen dan 8 voor mij. soms maar gewoon accepteren
  14. 4-7-8 is 4 tellen inademen, 7 tellen vasthouden en 8 tellen uitademen. Dat werkt rustgevend. Eigenlijk geldt dat altijd als je langer uitademt dan inademt. Dus ook bij 4 tellen in en 6 tellen uit. Niet alleen om te slapen maar ook bij paniekaanvallen of stressmomenten is dat zeker aan te raden!
  15. Leuke dingen: op m'n nieuwe keyboard gespeeld.
  16. Goeie morgen, ja @bolletje ik leer m’n dochter 4-6 aan om in slaap te vallen. Werkt altijd! Wij proberen hier om van onze nood een deugd te maken, geen angsten en paniek om die kapotte camionette maar even op de pauze knop duwen en genieten van een onverwachte tropische vakantie. Onze grootste en beste investering ooit, loont elk jaar meer en meer. Het is een zwemvijver in onze tuin, die ooit het grootste deel van ons renovatiebudget heeft ingenomen, en waarvoor iedereen ons wat lacherig bekeek, want geen twee of meer dikke auto’s op de oprit, geen chique villa maar een kleine bungalow, geen dure kleding, kortom geen rijkdom die zichtbaar is van de buitenkant. Maar wel die zalige zwemvijver dus. Soms heb ik schrik dat wij of onze dochter hierom worden uitgelachen maar in hete tijden als deze denk ik toch, wie laatst lacht, best lacht. Dus, hier afwisselend bezig met m’n huidige Marie Kondo obsessie en alles weggooien wat niet meer bij mijn toekomst past, afgewisseld met verfrissende plonsjes. Life can be sweet!
  17. Ben ook benieuwd ga ook eerst even koffie zetten dan lezen 😂
  18. goeiemooiemorgen frummers wat is de 4-7-8 methode @bolletje? anders google ik wel na mn koffie, eerst ff wakker worden nog. * oh ja de ademhalingsoefening die we bij de yoga ook wel eens krijgen en die ik niet kan, ik raak helemaal van slag als ik zo langzaam uit moet ademen. Vasthouden gaat prima. Op het moment dat ik dat tellen loslaat ontspan ik juist wel altijd al een buitenbeentje gevoeld in groepen.
  19. Goeie morgen allemaal. Pas al een paar maanden de 4-7-8 toe en slaap als een roos. Met 2 ventilators aan heb ik nergens geen last van na 60 jaar klooien.
  20. Musashi

    Een leven vol alcohol

    Call me naive, maar ik vind het bij tijden ook mens-onterend hoe we met z’n allen geïndoctrineerd zijn dat alles staat of valt met ‘werk’. Hoe we allemaal in dezelfde tunnelvisie zitten en in het hamsterwiel blijven doorrennen alsof ons leven ervan af hangt. Als mens zijn we veel meer dan dat en het is goed dat dit toch meer en meer erkend wordt. Als individu alleen is het heel moeilijk om uit die denkwijze te stappen maar al die kleintjes maken wel een groot en zo kan het collectief ook langzaamaan in beweging komen. Hou vol @Mormel je bent en kan meer dan je denkt. Je moet het alleen willen zien en blijven geloven. Toi Toi!
  21. Goedemorgen allemaal sterkte allemaal met deze warme dag. Wilde een blokje van 2 uur wandelen maar het is al best warm en ook allergisch reactie op me been helaas op een muggenbeet ofzo . loopt niet lekker baal ervan maar sla toch maar even over denk.even wat anders verzinnen voor vandaag
  22. DAGPACT: Mormel kaatje 🌺
  23. Goedemorgen allemaal!🌞
  24. Fonny

    Jaarpact

    Dank je Bob🌞
  25. Mormel

    Een leven vol alcohol

    Al zoveel geschreven over stoppen, maar deze keer voelt het anders. Op dit moment begint de vierde dag zonder alcohol en eigenlijk heb ik geen craving. De scheiding en het overlijden zijn afgehandeld en eerder deze maand had ik een afspraak bij mijn psychiater die me letterlijk zei dat meedraaien in de maatschappij dmv een betaalde job niet zijn doel was, maar wel terug wat kwaliteit in mijn leven brengen. Heb sinds drie maanden ook een vaste psychologe en deze vraagt zich ook af waarom ik zo focus op werken terwijl er zoveel andere dingen spelen. Ergens is hun boodschap aangekomen en voor het eerst lijk ik de mentale ruimte te hebben om deze verslaving aan te pakken. De voorbije dagen zijn al goed verlopen en als vandaag gaat zoals ik wil zal ik vanavond terug naar een vergadering van de AA gaan. Over dik drie weken heb ik terug een afspraak met de adviserend geneesheer die moet beslissen of ik nog wel recht heb op een uitkering, maar volgens mijn behandelaren moet ik nergens voor vrezen dus ik ben een stuk minder gespannen dan de vorige keer dat ik die afspraak had. Ik hoop echt dat deze stoppoging anders wordt, al besef ik natuurlijk dat er valkuilen blijven.
  26. DAGPACT: Mormel Goedemorgen, in afwachting van Yvonne's koffie heb ik nog overschot in de thermos van gisteren. Geen goede info over hoe het in Nederland zit maar hier geven ze voor zaterdag inmiddels 39°C, denk niet dat ik het al zo warm heb geweten.
  27. Gisteren
  28. lady jane

    Jaarpact

    misschien even wachten @Bob? Ik kan me niet voorstellen dat hij er af wil. Heb jij geen gegevens meer via de laatste meeting? Dan zou je het hem kunnen vragen.
  1. Meer activiteit laden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...