Spring naar bijdragen

Donderdag, 1 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei rapilos:

Jakkes, wodka, moet er niet aan denken
Net als jenever of whisky
Brrr, zooooo vies :angry:

Ik dronk het ook niet voor m'n plezier of omdat ik het zo lekker vond.. maar het scheelde gewoon een hoop vocht.
Als ik hezelfde promillage per dag wilde halen met bier of wijn had ik m'n verslaving op de piespot moeten voeden.. :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rapilos en Asterix gefeliciteerd. Uitwerking van behandelplan krijg ik dinsdag. Er staan dus dingen in waar ik aan ga werken. Niet iets voor mij om dit allemaal op forum te schrijven, mij te persoonlijk. Wel veel over het niet zien van mijn kinderen gehad. Doet mij ongelooflijk veel verdriet. Traantjes vloeiden, maar komt binnenkort iemand om te kijken wat ik kan gaán doen. Doet me veel meer pijn dan ik altijd laat blijken. Tot zover eerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt dit een beetje als rechtvaardiging, Kohtje?       ;-)

Ik was een bierzuiiper, als ik nu achteraf na ga welke immense hoeveelheden ik in nam......   Dat zou ik nu niet meer kunnen, fysiek gezien. Soms lijkt het er een beetje op, zonder opzet. Laatst op een meeting triggerdfe ik iemand doordat ik een 'bierglas'  water in een teug naar binnen liet lopen. Gewandeld en dorst....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

Ik dronk het ook niet voor m'n plezier of omdat ik het zo lekker vond.. maar het scheelde gewoon een hoop vocht.
Als ik hezelfde promillage per dag wilde halen met bier of wijn had ik m'n verslaving op de piespot moeten voeden.. :mellow:

Ik zou die hoeveelheden ook niet in bier genuttigd kunnen hebben.. Ik vond het niet vies, dat niet. Naja op den duur wel... God wat ben ik blij dat dat voorbij is zeg 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest altijd wel niezen als ik wat gedronken had, dat verraadde mij ook meteen als ik stiekem een blik bier of wijn had gedronken.
Enne Spirit, vreemde vrienden heb jij als je ze eerst aan hun verstand moet peuteren dat ze niet in je broekje mogen voelen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Mazzelaartje:

Goedemorgen. Gefeliciteerd Rapilos en Asterix. Hier niet zo goed . Balen en beroerd

Een terugval hoort bij het proces, heel normaal, daar kun je wel van balen maar hoef je imho niet van te schrikken, ook niet als het nog eens voorkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mazzelaartje, waarom sta je eigenlijk niet op het 'dagpact'? Daar valt net zoveel 'eer' :wacko: te behalen als op het jaarpact.
Bovendien herinner je jezelf er dagelijks even aan om vandaag niet te drinken.
Soms denk ik dat mensen zich schamen om op het dagpact te komen staan en het een erekwestie vinden om op het jaarpact te staan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan las je niet goed Adri ? Hij zegt dat elke binding pijn kan gaan doen... dus hij spreekt eerder aan op verantwoordelijk zijn. Als je erge rugpijn krijgt van ballet dan moet je ook stoppen!

Nogmaals.. ik hou van vrijdenkers...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...