Spring naar bijdragen

Maandag 29 mei


Vasja

Aanbevolen berichten

Geldzorgen zijn niet fijn. Hulp vragen Spirit!

Hier toch heel wat gedaan, ergste randjes eraf, wel nog brak. Geen opening toelaten om er straks een te nemen. Oh trouwens er is niets meer in huis. Dat scheelt. Ik loop me eraan te irriteren dat ik er überhaupt aan een denk:blush:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Basta, waar ben je? 

Spirit, doe iets alsjeblieft. 

Quinn, goed je weer te lezen al gun ik je een ander verloop. 

Sita, Tuurlijk denk je er nu juist aan. Je doet het alleen niet. Tuurlijk niet...

Jopie en jowan, je kunt meer dan je aankan en daarom verdoven. Zéér herkenbaar. Pluk hier nu de wrange vruchten van. Minder aankunnen is prima. Leer dat nou eens Lika! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ik kan meer dan ik aankan".

Ik geloof dat ik 'm verkeerd begrijp.
Ik dacht dat bedoeld werd dat je meer kunt dan je denkt dat je aankunt.
Ik zag het als positief. Dat er onvermoede krachten in me schuilen die me dingen laten doen die ik van te voren als onmogelijk gedacht had.
Zoals bijvoorbeeld stoppen met drinken. Of, heel ander voorbeeld, een collega die zich met een schroevendraaier in z'n oog gestoken had
z'n oog dicht laten duwen en met spoed naar het ziekenhuis brengen. Terwijl ik bij het woord bloed al bijna van m'n stokkie ga..
Maar ergens strookt deze gedachtegang niet met wat ik van jullie lees.
:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je begreep m misschien anders dan ik m bedoelde Kohtje, maar niet verkeerd. 

Beide begrijpsels zijn zinvol. Lijkt me. 

Over weinig te besteden hebben en geldzorgen: de uitdaging (keurig woord maar eigenlijk bedoel ik "het lullige") vind ik niet het uitkomen met het geld maar het feit dat je zo weinig speling hebt dat je "fouten" zo verdraaid lastig kunt herstellen. Een beetje incassokosten erbij en de schuld Is niet meer te overbruggen, hoe klein ook. 

Gelukkig nog niet meegemaakt zelf, maar zie t wel om me heen. Best bitter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag door de mand gevallen, paar pintjes gedronken na het golven en daarna nog 3 wijntjes bij het eten 's middags. Daar is het (gelukkig) bij gebleven. Maar toch voelde ik er mij niet goed bij. Dju toch, geen karakter !! 
En deze week ganse week onderweg, vliegtuigen, hotels, restaurants, klanten, pfffff. Voel mij zonder die antabuse ni veilig. Maar tis ni anders, op de tanden bijten zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei jowan:

@Muffin: Het heeft naar mijn mening niets met karakter te maken. Het is een nare ziekte in je hoofd waar wel wat aan te doen valt, mits je het wil.

Vandaag houden we het weer droog, morgen op en neer naar Medellin en woensdag terug afspraak met de psych. Moet lukken !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks gedronken. Gewerkt, me daarom heen druk bezig gehouden met andere dingen die moesten gebeuren en zelfs even rust genomen ('moest' wel, want lijf is doodmoe). Ik heb de dag gered en dan bedoel ik in alle opzichten. Vroeg slapen als het lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...