Spring naar bijdragen

Zondag, 21 mei 2017


Aanbevolen berichten

Leuk is dat he Rapilos! Huis opknappen :) 

Heb je geen schildpaddentoilet voor meneer schildpad Fleurtje? Of laat hij zich niet trainen in zinnelijkheid? 

Quinn hoe ging dat bezoek van je schoonzoon? Nog leuke discussies gehad? :D

Jopie: ik hoop dat je uiteindelijke keuze je verder draagt in een volgende ( als ik het goed begrijp) fase voor je. :heart:

Ik ben gisteren bij een vriend geweest die voor mij niet goed is. Heeft iemand hier wel eens een 'gewone' vriendschap beëindigt door middel van een gesprek? Want de tijd en afstand zijn werk laten doen zal niet gaan lukken.

Verder ben ik tegelijkertijd met mijn eksters op tak gegaan dus toch nog wat slaap gehad. Vanaf acht uur gisteravond geslapen.  :)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een schildpadtoilet?? bestaat dat? :D :D

Ik denk niet dat ik hem afgericht krijg. Hij is heel volhardend maar niet zo slim. Hij deed er een tijdje geleden een half uur over om over een opstaand boomworteltje te klimmen. Hij kon er evengoed langs. 10min nadat hij er eindelijk over was, deed ie exact dezelfde toer. T zal nen sporter zijn

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet naar een BBQ, heb gisteren wijn gekocht voor de gastvrouw, raar weer, weer raar?..

Geen zin, zin maken maar weer. Ik hoop op spa en sla.

@Lars, ik hoop oprecht dat je een fijne verjaardag hebt, echt (weer eens ?) een goede, die een glimlach op je gezicht achterlaat. Ik duim voor je. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog heel even:dit heet tijdrekken, ik weet het.

afgelopen donderdag heb ik een dubbel cd gekocht van ons concert "Passie voor Bach". Bij sommige delen krijg ik tranen in mijn ogen van ontroering. T is toch wat, heb ik zelf in meegezongen. :musicnote::musicnote::musicnote:

Nu echt opschieten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch veel plezier op de bbq jannigje!! Bbq is lekkeuuuuuh.

Ach wat is raar? Ik vind t niet raar zolang je er niet van drinken gaat :)

Ik ben volop wat kleding aan t verstellen. Niet mijn ding! Denk dat ik wat weg heb van meneer schildpad. Volhardend maar niet echt doordacht naaien hier. Eerst ff denken en dan pas doen :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo,alle kozijnen van 5 deuren geverfd

dagje werk, maar dan heb je ook wat
Helaas, moet het nog een tweede keer
Dus weer schuren, schoonmaken, en nog een dagje werk
Pff, het houdt je wel van de straat hoor
Enfin, ga even 2 uurtjes werken
Laters !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest ff denken...doet A3 dit nu opzettelijk of is t toeval? 

Ik laat t in t midden...In beide gevallen de moeite niet waard. 

Lars, dat mensen hier achter de schermen met elkaar konkelfoezen is al ff duidelijk. Laat t je niet raken. *

bewerkt door moderator
niet ondersteunend
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars bedoelde het absoluut niet vervelend tegen jou, vroeg me idd iets af.

Waarom zou je weg gaan? Veel mensen zijn begaan met je en jij hebt er veel aan, dat is het aller belangrijkste toch? Kom op.

Djw Bor, want zo bedoelde ik het idd. Geschreven/getikte woorden kunnen anders geïnterpreteerd worden, zo blijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...