Reacher Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Leuk is dat he Rapilos! Huis opknappen Heb je geen schildpaddentoilet voor meneer schildpad Fleurtje? Of laat hij zich niet trainen in zinnelijkheid? Quinn hoe ging dat bezoek van je schoonzoon? Nog leuke discussies gehad? Jopie: ik hoop dat je uiteindelijke keuze je verder draagt in een volgende ( als ik het goed begrijp) fase voor je. Ik ben gisteren bij een vriend geweest die voor mij niet goed is. Heeft iemand hier wel eens een 'gewone' vriendschap beëindigt door middel van een gesprek? Want de tijd en afstand zijn werk laten doen zal niet gaan lukken. Verder ben ik tegelijkertijd met mijn eksters op tak gegaan dus toch nog wat slaap gehad. Vanaf acht uur gisteravond geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Als ik jouw naam google kom ik dit o.a. tegen: GEFELICITEERD LARS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 (bewerkt) Een schildpadtoilet?? bestaat dat? Ik denk niet dat ik hem afgericht krijg. Hij is heel volhardend maar niet zo slim. Hij deed er een tijdje geleden een half uur over om over een opstaand boomworteltje te klimmen. Hij kon er evengoed langs. 10min nadat hij er eindelijk over was, deed ie exact dezelfde toer. T zal nen sporter zijn 21 mei 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Net een mens Fleur, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Ik moet naar een BBQ, heb gisteren wijn gekocht voor de gastvrouw, raar weer, weer raar?.. Geen zin, zin maken maar weer. Ik hoop op spa en sla. @Lars, ik hoop oprecht dat je een fijne verjaardag hebt, echt (weer eens ?) een goede, die een glimlach op je gezicht achterlaat. Ik duim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Nog heel even:dit heet tijdrekken, ik weet het. afgelopen donderdag heb ik een dubbel cd gekocht van ons concert "Passie voor Bach". Bij sommige delen krijg ik tranen in mijn ogen van ontroering. T is toch wat, heb ik zelf in meegezongen. Nu echt opschieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Toch veel plezier op de bbq jannigje!! Bbq is lekkeuuuuuh. Ach wat is raar? Ik vind t niet raar zolang je er niet van drinken gaat Ik ben volop wat kleding aan t verstellen. Niet mijn ding! Denk dat ik wat weg heb van meneer schildpad. Volhardend maar niet echt doordacht naaien hier. Eerst ff denken en dan pas doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Wat raar is... Lars is a dog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Gefeliciflaps-taart Lars, en dat je maar een grote jongen mag worden! Zo, nu eerst een Bavaria of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Zo,alle kozijnen van 5 deuren geverfd dagje werk, maar dan heb je ook wat Helaas, moet het nog een tweede keer Dus weer schuren, schoonmaken, en nog een dagje werk Pff, het houdt je wel van de straat hoor Enfin, ga even 2 uurtjes werken Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 (bewerkt) . 25 mei 2017 bewerkt door Adri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2017 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2017 Trouwens nog steeds droog. Mijn geplande jaar ga ik halen. En als het lukt plak ik er nog een jaar aan vast. Bevalt mij goed. Beter dan crisis in en uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2017 Jezus Smaragd, doe niet zo belachelijk paranoïde naar aanleiding van een simpel plaatje. Lars, laat je nou niet zo raken door een incidentele poster, terwijl er zoveel forummers zijn met wie je goed contact hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2017 (bewerkt) Ik moest ff denken...doet A3 dit nu opzettelijk of is t toeval? Ik laat t in t midden...In beide gevallen de moeite niet waard. Lars, dat mensen hier achter de schermen met elkaar konkelfoezen is al ff duidelijk. Laat t je niet raken. * 25 mei 2017 bewerkt door moderator niet ondersteunend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2017 Lars, hoop dat je het van je af kunt laten glijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2017 Lars bedoelde het absoluut niet vervelend tegen jou, vroeg me idd iets af. Waarom zou je weg gaan? Veel mensen zijn begaan met je en jij hebt er veel aan, dat is het aller belangrijkste toch? Kom op. Djw Bor, want zo bedoelde ik het idd. Geschreven/getikte woorden kunnen anders geïnterpreteerd worden, zo blijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2017 Lars blijven hoor! Houdt het eens op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden