jowan Geplaatst 2 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 2 uur geleden zei zeilbootbewoner: Meld me droog af Wat voel ik me deprimerend,Heb echt alles verkloot,Wat ik maar kon verloten afgelopen tijd. Nu ik nuchter word/ben komt het allemaal wel heel hard binnen. Heb de mensen waar ik van hou,gewoon laten barsten. Weer!! Egoïstisch drankverslaafde sukkel die ik ben. Schaam me kapot Heb een enorm schuldgevoel Weet dat het niks oplost,maar het doet pijn. ZBB, die signalen zijn er niet voor niets, dat wil je iets zeggen. Je moet er even doorheen, niet om heen. Stel je brandt je aan het ruitje van de kachel. Dat doet pijn. De betekenis daarvan is niet dat je zo gauw het weer even gaat, je hand weer tegen dat ruitje moet houden, de ware betekenis van pijn is dat je die voelt en er vervolgens iets mee doet. Als verslaafde gebruiker ontweek en vermeed ik werkelijk alles wat met gevoel te maken had. Fysieke pijn kon (kan) ik gewoon uitzetten, heel bizar. Ik liep "gewoon" door met een gebroken enkel. Moest immers bier halen. Volgens de arts onmogelijk. Nu kan ik beetje bij beetje de gevoelens toelaten. Het zwaarste zijn nog de emoties, decennialang heb ik die gewoon buitengesloten. Nu moet ik opnieuw leren ermee om te gaan. Het lukt, stap voor stap. En ik ben er blij mee, want zonder mijn rechtervoet kan ik niet zo goed lopen, zonder emoties kan onmogelijk met andere mensen samenleven. Ze horen onverbrekelijk bij mij. De moeite die ik deed om af te kicken betaalt zich inmiddels meervoudig uit. Mijn leven is beter dan het ooit was. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 zullen we daar de volgende meeting dan maar houden? huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Slaap lekker allen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Zbb,ik ben/was ook een binger,en ken het 24/7 moeten drinken om je nog enigszins staande te kunnen houden. Meestal duurde mijn binge 7 dagen,en was natuurlijk daarna dood en dood ziek,want alleen zuipen en zo goed als niets eten. Ik ben gestopt,omdat ik weet dat ik mijn volgende binge misschien niet overleef,niet weet of ik weer na 7 dagen kan stoppen omdat ik het niet aankan om weer zo ziek te moeten zijn. Echt het is mogelijk om niet meer te drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 14 uur geleden zei Lars: Je kunt @Reacher inhuren voor de afwas @Mai Zeggeh.... Ik voel een vacature in mijn verkeringen-bestand vrijkomen @Lars Goed bezig @Mai! De afwas ZELF doen is zéér heilzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2017 (bewerkt) Op 2017-5-2 om 13:44 zei Lost: Voor mijn gevoel is het net als dieèten; 1 dag per week je er niet aan houden maakt het vol te houden, zoiets dus... 4 mei 2017 bewerkt door Vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2017 Zo werkt dat dus juist helemaal niet, of misschien wist je dat al? ^^ Lost reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden