Spring naar bijdragen

Hallo


Lost

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb me net aangemeld bij dit forum.

Ik heb vanochtend de stap genomen om de huisarts te bellen om me aan te melden voor hulp bij stoppen met drinken bij verslavingszorg maar kan er pas halverwege juni terecht...

Ik hoop nu op deze manier hier hulp te krijgen bij het stoppen.

Ik realiseer me goed dat ik het helemaal zelf moet doen en dat het waarschijnlijk niet in 1 x lukt maar ik moet ergens beginnen en ik heb druk achter me nodig om vol te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt, was niet makkelijk maar met drank op doe je soms rare dingen, ik heb berichten gestuurt naar de nieuwe vriendin van m'n ex en ben daar achteraf best van geschrokken, die situatie wil ik niet meer en zie wel in dat ik dan toch echt moet stoppen met drinken...ik hoop dat het nu gaat lukken, had al eerder pogingen gedaan natuurlijk.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lost ..goed begin gemaakt door  hulp te zoeken.

Wel jammer dat het zo lang nog moet  duren om terecht te kunnen bij verslavingszorg.

Toen ik stopte moest ik ook wachten op hulp bij verslavingszorg in de tussentijd had ik wel paar maal in de week gesprek met huisarts.

Succes en welkom hier

 

bewerkt door huttula
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede stap om te zetten! Ik ben zelf nu 4 maanden gestopt met drinken en ondanks dat het een klap is, voel ik me stukken beter! Ondanks dat alcohol een afleiding en soort redmiddel is als je je rot voelt of om andere redenen, heeft het ook veel negatieve kanten. Als je stopt met drinken verdwijnen die ook ej dat is ook prettig! Ik heb bijvoorbeeld meer rust in mijn hoofd, voel me niet meer down en ik ben minder emotioneel.

Het begin is lastig. Ik heb zelf die stappen ervaren en er komt best wat bij kijken. Je mag me altijd een berichtje sturen want ik help je graag met tips of gewoon om je hart te luchten.

 

Zelf ben ik met alleen wat lichte begeleiding van de huisarts gestopt met drinken. Het is echt balen dat je pas zo laat begeleiding krijgt. Maar het is niet onmogelijk om zonder die begeleiding te stoppen! 

 

Heel veel succes gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...