Spring naar bijdragen

Vrijdag, 14 april 2017

jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers,
eerst maar even een bakje. 
Koffie en thee staan klaar. 
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Gaat je vast lukken Roodborstje. 
Lekker aan de Rivella? Ik weet niet met hoevelen jullie 
de vrijmibo doen, maar als het veel mensen zijn zitten er 
vast ook wel bij die niet drinken omdat ze het niet lekker vinden
of omdat ze nog moeten rijden.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen.

Dagpact:

jowan

Lars

Momentum 

Roodborstje

Reacher

Sonnetje

Kohtje

Goede vrijdag  is een uitgelezen dag om niet te drinken.
En dan is het ook nog de 14e van de maand.
De veer tien de ... klinkt lekker droog.
Wat let me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik peins er niet over om te gaan drinken of wat anders te gebruiken.
Ik heb nu een veel te goed leven. Completer dan het ooit geweest is. Met emoties die ik weer wat leer hanteren, met lieve vrienden, vriendinnen en goede kennissen. En natuurlijk de "fellowship"  in goed Nederlandsch, waar ik een aantal keren per week mee aan tafel zit. Vanavond mijn eigen "home-group"  met een spreekster die haar verhaal van herstel komt doen, morgen een hele dag erop uit met ergens in de middag een vergadering van NA Area (sorry voor het vele nep-nederlands...) waar ik al een etentje (vasten voorbij...) gepland heb em zondag Paasdag begin ik met een meeting (!), nog geen idee welke.
En dan zondagmiddag koers op tv. Ik krijg deze dagen weer prima om. Geen tijd om mezelf te misbruiken met chemische toevoegingen.,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen iedereen.

Vannacht wat afgebulderd zeg. En de arts in opleiding hoorde en zag niets:( Nou ja. De volgende keer wil ik gewoon een arts hebben. Dit is niet prettig. Als ik naar de praktijk ga heb ik vaak of een andere arts of eentje in  opleiding. Logisch dat de Nederlander zwaardere pijnstillers gaat slikken.:angry:

Vanmiddag weer na een hele lange tijd, een gesprek met m´n  neuropsych. Zal eens kijken of het niet wat eerder kan in het vervolg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...