jowan Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Die aan zijn vroege rondje begint.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goedemorgen Dagpact: Johan Lars Momentum Mooie goede vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Johan moet jowan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goedemorgen Momentum en Lars met grote M en L Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Officieel had ik er morgen kunnen wonen. Nee niks gehoord of gezien. Sociaal team mailde me dat alles goed komt. Zal wel. Hopelijk kan ik met pasen wat gaan inpakken als ik me wat beter voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goeiesmorges Zijn er mensen vrij vandaag? Zeker alleen komende maandag? Mooie dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goedemorgen Vasja, moet jij ook werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goodmorning Suikertje Nee, vandaag vrij, het weekend werken. Hoop dat je je wat beter voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Momentum Roodborstje Mooie goede vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Tje, en dan toch vanmiddag de vrijdagmiddag borrel overleven. Uitdagingen in het verschiet. Ik ga in het moment leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goedemorgen frummers, eerst maar even een bakje. Koffie en thee staan klaar. Gaat je vast lukken Roodborstje. Lekker aan de Rivella? Ik weet niet met hoevelen jullie de vrijmibo doen, maar als het veel mensen zijn zitten er vast ook wel bij die niet drinken omdat ze het niet lekker vinden of omdat ze nog moeten rijden.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Waaaaa! Ik heb me verslapen! Ik zwiep mezelf snel op het dagacties en galoppeer dan naar het werk! Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Dagpact: jowan Lars Momentum Roodborstje Reacher Extra aanmoediging voor Sonnetje, Roodborstje en Fiet. Goed bezig!!! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 (bewerkt) Wat er ook aan de hand is Lars, dit soort woorden gebruik je niet! 14 april 2017 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goede morgen. Dagpact: jowan Lars Momentum Roodborstje Reacher Sonnetje Kohtje Goede vrijdag is een uitgelezen dag om niet te drinken. En dan is het ook nog de 14e van de maand. De veer tien de ... klinkt lekker droog. Wat let me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Ik peins er niet over om te gaan drinken of wat anders te gebruiken. Ik heb nu een veel te goed leven. Completer dan het ooit geweest is. Met emoties die ik weer wat leer hanteren, met lieve vrienden, vriendinnen en goede kennissen. En natuurlijk de "fellowship" in goed Nederlandsch, waar ik een aantal keren per week mee aan tafel zit. Vanavond mijn eigen "home-group" met een spreekster die haar verhaal van herstel komt doen, morgen een hele dag erop uit met ergens in de middag een vergadering van NA Area (sorry voor het vele nep-nederlands...) waar ik al een etentje (vasten voorbij...) gepland heb em zondag Paasdag begin ik met een meeting (!), nog geen idee welke. En dan zondagmiddag koers op tv. Ik krijg deze dagen weer prima om. Geen tijd om mezelf te misbruiken met chemische toevoegingen., Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goeie morgen iedereen. Vannacht wat afgebulderd zeg. En de arts in opleiding hoorde en zag niets Nou ja. De volgende keer wil ik gewoon een arts hebben. Dit is niet prettig. Als ik naar de praktijk ga heb ik vaak of een andere arts of eentje in opleiding. Logisch dat de Nederlander zwaardere pijnstillers gaat slikken. Vanmiddag weer na een hele lange tijd, een gesprek met m´n neuropsych. Zal eens kijken of het niet wat eerder kan in het vervolg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goedemorgen! Ik zit in de wachtzaal van de dokter. Gaat nog wel ff duren. Veeeeeeeel zieken. Ikke honger maar bloed hoor je nuchter te laten afnemen toch? Of is dat ondertussen al achterhaald want heb boke in mijn tas zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Je mag wel vloeken lars maar om één of andere reden mag je god ni vermelden. Ze zijn hier nogal godsgelovig denk ik. Dus sapperdeflap! Of kriekeninsinaasappelsap! Vijgeninlevergehakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Niet bij alle bloedprikken moet je nuchter zijn Fleurtje. Staat het niet op het aanvraagformulier dat je hebt gekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Een aanvraagformulier? Euhmm...ik ga gewoon naar de huisarts en vraag haar bloed af te nemen. Zij stuurt dat dan door naar t lab. Sapperdeflap! Geen eten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Bor, ik vind t echt ontzettend vreemd hoe iemand die haar geloof zo predict als jij doet, er extreem rechtse ideeen op na houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Contradictie in mijn hoofd. Zal liggen aan t gebrek aan eten...ikke hoooooongggggggeeeeerrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 (bewerkt) Dat is een idee bor Maar ik denk dat ik maar ga lijden in stilte. Alhoewel dat ik er al aardig over aan t doordrammen ben . Stil Fleurtje! 14 april 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden