Spring naar bijdragen

Zondag 9 april


Vasja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. Geen mist hier, wel een gulle zon al.
Buiten is het nog heerlijk stil, alleen de vogels zijn te horen.... 
Als het weer inderdaad zo mooi wordt als verwacht zal ik lekker veel in de tuin zitten 
en bezig zijn... 
Maar eerst een bakje. 
Koffie en thee staan al klaar mensen...
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha mensen, lichte hoofdpijn, maar die trekt wel weg. Of met dochter 1 op pad naar klimmen( zij niet ik!) of met dochter 2 zwemmen. ' mijn' zwembad is weer gemaakt. Verder beetje niets. 

 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen:sun:

Bah ik voel me weer niet prettig. Al weer een paar weken. Ik hoop dat mijn psych. er iets aan kan doen want zo blijven sukkelen is niet prettig.

Ook hoop ik dat het neuropsychologisch onderzoek laat zien waar die sombere gevoelens toch vandaan komen, ik weet niet of dat kan. Wel ga ik vanmiddag ff in de zon zitten.  Vit. opdoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Vandaag nauwelijks werken, want client is van de week opgenomen

Dus weer niet veel verdienen van het weekeinde
Straks er maar weer op uit met het autootje
Ga nog steeds met bibbers achter het stuur zitten
Hoeveel er van de week al niet naar mij getoeterd is, zelfs een keer uitgescholden
Nu ben ik (nog) bepaald geen ster op de weg, maar vind wel dat veel mensen erg gestrest, gehaast, en een kort lontje hebben
Dat maakt mij ook niet zekerder natuurlijk :blush:
Maar goed, zet nog even door
Kan hem anders altijd nog verkopen

Bol,
Sterkte vandaag
Wat rot, dat je je weer zo vervelend voelt vandaag
Maar veel naar buiten dan, en als het kan veel bewegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Rapilos. Die bibbers zullen vast snel verdwijnen hoor. Laat je niet op de kop zitten door anderen die menen goed te kunnen rijden. 

Vandaag een stukje rijden met dit mooie weer en daarna snel gauw zelf de zon in. Geniet ervan. Enne niet verkopen he

bewerkt door Suikertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker de zon in Bol. 
En ik hoop inderdaad dat je psych je kan helpen van die somberte af te komen. 
Rapi, waaom neem je niet een paar rijlessen om weer wat zelfvertrouwen te kweken.
Ik weet dat veel mensen dat doen als zij een paar jaar niet hebben gereden en het helpt echt... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Hier schijnt al een flauw zonnetje :sun:

Slechte nacht achter de rug. Na de pijnlijke kreunen van de buurman ging zoals verwacht mijn fantasie met me lopen. Net even vlug in de tuin gaan zitten wachten tot ik iets hoorde en een van de twee mannen (zijn twee oudere broers) deed de tuindeur open. Nou..gelukkige leven ze nog na de slachtpartijen en hartaanvallen in mijn hoofd :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne,

Er zijn meer mensen, die mij adviseren om eerst een paar lessen te nemen omdat ik zo onzeker ben
Maar dat wil ik niet
Toen ik vroeger 18 was heb ik meer dan 80 lessen gehad, en 3 keer gezakt

Ik moet het gewoon zelf leren, want ik ga me veel te veel optrekken aan diegene die naast me zit en instructie geeft
Verleden week wel met ex een stuk gereden, die gaf wel een paar tips waar ik wat aan had, maar vergeet ondertussen te kijken waar ik rij, en vraag 10 keer wat ik nu moet doen

Kan echt beter alleen gaan, dan moet ik zelf denken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...