Spring naar bijdragen

Maandag 20 februari 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Koh, heeft jouw gevoel van euforie ook te maken met het ouder worden in het algemeen? (staat er bij jou al een 6 voor inmiddels?)

Het zal wel aan mij liggen maar ik haal altijd mijn leeftijd erbij.... :) (al weet ik ook dat dat niet voor ieder zo geldt) Ik ben b.v. gewoon blij dat ik leef, dat ik iets van het leven begrijp (en vaak ook helemaal niet) en dat alle geworstel van jong(- er) zijn achter me ligt. Hoe vaak dacht ik, de 40 of 50 niet te zullen halen? (over hoe dwaas je denken kunt als je jong bent) Kijk es op begraafplaatsen naar hoe velen de 50 niet eens halen? Pff, zo gauw je die engte over bent (vind ik) is alles wat erbij komt heel erg mooi meegenomen!

Maar helaas worstelen veel ouderen ook nog enorm. Sorry. Ik zag het liefste dat we allemaal domweg gelukkig konden zijn. :heart:

Nog een fijne avond en alle liefs van mij :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even me afmelden voor het dagpact.

Is goed gegaan toen ik door had waar het aan lag.

Beetje boos en teleurgesteld in mezelf omdat ik weer het hele weekend niks gedaan heb hier in huis. Enfin toen kon ik ook een andere plaat in mijn hoofd op zetten een optimistischer en bemoedigender dan dat gejank de hele tijd waar je uiteindelijk dood moe van wordt en niks oplevert.

En nog iets, het zou wel heel handig zijn als ik ook gewoon even een datum op mezelf zou plakken, dat maakt het tellen wel een pak makkelijker. :D En het uitvluchten zoeken een pak moeilijker.

20 februari 2017, ik weet nu tenminste zeker dat ik geen kater heb of alcohol in mijn bloed dus heb ik die ene dag tenminste al zuiver binnen.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lig je dan in bed met een droge mond en een tong die aanvoelt als leer met hartkloppingen en jeuk overal... :(:( Onrust en gammel op mijn benen. Klamme voeten op mijn handdoek.

Nee ik wil die beroerdheid niet meer!! Moet hier doorheen en alcohol de baas worden :musicnote:... Het valt nu alleen niet mee... pfff!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieselotje hoi,

Inderdaad Lieselot, het valt niet mee, maar het wordt echt beter.
Heel veel water drinken. De leidingen spoelen.

Nu is je kans om door te pakken. Hoe langer je door blijft drinken,
hoe moeilijker het wordt. Echt er zal geen moment komen, dat het lichter valt.

Doorbijten dus!

Als ik het kan en velen met mij moet jij het ook kunnen.

De trek wordt echt minder, geloof me maar.

Je had wat Librium kunnen vragen voor een week, even de grootste onrust indammen.

Zet'm op en Sterkte.

Water drinken in overvloed helpt echt.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...