Kohtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 sorry voor gotsarrie.. komt neer op . en het wordt er niet beter op. daar gaat m'n booslozigheid.. Verder gaat het hier weer wat beter. Het beetje koorts wat ik had is weg. Ik slik nog maar één langwerkende oxycodon om de nacht een beetje pijnloos door te komen en overdag nog hooguit twee keer een kortwerkende, als de pijn te heftig wordt om nog normaal iets te kunnen doen. Dat verklaart misschien ook een beetje het verloren gaan van m'n booslozigheid. Ik merkte dat ik alles leuk en aardig en goed vond toen ik nog "volop onder de morfine" zat.. zelfs in de regen met een zéér treuzelige (want oude) hond lopen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Wat wordt bedoeld met "bericht rapporteren" wat bij elk bericht bovenaan staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Bij de moderator rapporteren?? Hoezo? Wat is daar de bedoeling van dan? De moderator leest toch alles al? Ja, ja... rustig aan. Begin me een beetje opgejaagd te voelen.. brrrrrrr.... Jij ook kallempies aan, hè Bor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Goede koude middag! De optie rapporteren bestaat al even zenne. Niks nief.. Zal da es proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 10 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) Oh neeeeeee *daar kwam die drankduivel voorbij shit zeg!!!! Wat een eikel dat die zegt dat het voor nu zo lekker zou zijn een paar whisky'tjes en dan morgenochtend laat die me mooi in de stront zakken! Doe mij maar keiharde metal en Red Bull. Dankjulliewel lieve forum mensen ^^ 11 februari 2017 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) Reacher bekijk het allemaal maar een beetje rustig hoor want het kan in het begin heel chaotisch zijn, maar je rolt er vanzelf in. En horen we je niet dan SCHREEUW JE MAAR FLINK 10 februari 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Bolleke, lief pateke Ik spring de douche eens in! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Hey Koh, alsjij zo onrust blijft zaaien ga ik jou eens lekker rapporteren! Deaangevert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Nee, wel nog steeds leeg. Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) Ik kan het jaarpact niet vinden 10 februari 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 10 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Knap Bor. Hoe doe jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Uitzitten dan maar he Bor Heb ik soms ook wel eens, maar dan zonder zuchten en steunen Ben terug van de sauna Was heerlijk Moet ik echt vaker gaan doen Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) Misschien de enige gek, daar heb ik geen verstand van. Maar niet de enige verslaafde. Neem van een ervaren alcoholist aan dat dat volkomen normaal is. 10 februari 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Er zijn van die momenten ja. Ook hier. De momenten dat ik wil gaan stampvoeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Niks mis met stampvoeten. Mind over matter. Wie heeft ooit gezegd dat het makkelijk zou zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) 11 minuten geleden zei haddock: Niks mis met stampvoeten. Mind over matter. Wie heeft ooit gezegd dat het makkelijk zou zijn? Ik! Zei de gek (stampvoetend-overgaand in bulderlach) I blame it on the moon Evening allen We zijn weer geupgrade zien ik Een groet from Up Noarth 10 februari 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 1 uur geleden zei Bor: Ik heb ineens zoveel trek. Niet normaal. Ervaren jullie dat ook weleens, dan slaat ineens paniek toe zeg maar? Paniek en onrust van oh jee! en zuchten en steunen enzo? Zal wel niet, ik ben de enige gek. Bor hoelang zit gij hier al? Zeven jaar ondertussen? Nee, naatuurlijk heeft niemand daar ooit last van hier. We dansen er gewoon doorheen. Btw mij zou t verbazen dat jij, de dag van vandaag, daar nog van in paniek zou geraken. Zoja, heb je weinig geleerd. Ik heb zelf mijne chocolade maar gekocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Overdrijven is een kunst. Die vervelende kat ook altijd. Ik word er gek van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Meneer schildpad is een pak gemakkelijker. Krijg nen mens hier ook punten voor vier op een rij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) Zoja, heb ik ze nu binnen Waar is mijnen prijs??? 10 februari 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Mai leeft!!!! Gode zei geloofd en geprezen. Deblijeagnost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 10 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 XD slaap lekker mensen ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Ik stel voor dat de zeuren die het voor mekaar krijgen meer dan 2 berichten op rij te zetten per onmiddellijke ingang geband worden. Destrenge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Mooie dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Dan is t goe dat ik nooit zeur Nu....back to bussiness...waar is mijne prijs!!?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden