Spring naar bijdragen

Donderdag 19 januari

Vasja

Aanbevolen berichten

Ships Jane, ik ben te moe om te gaan kijken.

Ander keer dan maar en misschien komt ie op docu ooit uit?

Ik meld me succesvol af na een mooie dag.

Slaap goed allemaal :musicnote:  :musicnote:

Lars: in een spiri-winkel iets kopen wat als symbool "bescherming" is/betekent en biedt?

Ik ben te moe om er zelf naar te googlen. Maar lief van je, ze zal het erg waarderen!!!

(ik kreeg nooit iets van mijn vader.... snif)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan mezelf weer nuchter afmelden.

Toen ik vannacht mijn gebruikelijke wakker/denktijd had, bedacht ik dat ik al € 150 heb bespaard op roken en daar komt dan het drinken nog bij.

Dat was erg onregelmatig, maar toch wel € 20 p/wk, afhankelijk van waar ik het kocht, niet zo zeer v.d. hoeveelheid.

Het geeft de burger maar weer moed, hoewel ik niet zo tevreden ben over deze dag, te weinig nuttigs gedaan. Wel verschillende keren tegen mijzelf gezegd :jij hoeft helemaal niets te doen waar je geen zin in hebt.

En zie, toen ging ik toch maar een stukje lopen, dat dan weer wel. Het was berekoud, dacht dat het vandaag warmer zou worden. Morgen dan toch zeker?

O jee, dan komt die nieuwe president v.d. US.   Ik ga zo min mogelijk naar hem kijken en luisteren. Voor mijn eigen gemoedsrust, die houd me namelijk op het padje.

O, ja. voor degenen die nog niet slapen, ik wens jullie net zo'n goede nachtrust toe als ik al 4 weken heb. Behalve dan de denktijd, maar dat is nuttig.

Er schreef iemand vandaag dat je niet in het verleden moet leven, maar ik praat even voor mezelf nu, ik vind dat ik bepaalde dingen op een rijtje moet krijgen, hoe is iets gelopen zoals het gelopen is en wat was mijn rol daarin. Als ik daar uit ben, dan krijg ik meer rust in het hoofd en kan voor de toekomst leren van mijn verleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...