Spring naar bijdragen

Wanhopig...


Goedehoop

Aanbevolen berichten

Lief dat jullie het vragen!! Het weekend niet op het forum geweest. Begon het weekend ook best beetje donker maar gelukkig begint de zon weer te schijnen! Met manlief gaat het erg goed, veel gesproken en zijn op de goede weg. Zelf ben ik fit en fris maar wel heel erg moe en heb veel hoofdpijn. Daar zal ik even doorheen moeten denk ik!!
Deze week 3 "feestjes" op de planning dus lastige momenten maar.....het is vandaag wel 3 weken en dat ga ik volhouden!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds goede hoop :-) Ja zie als een berg op tegen donderdag, etentje met vrienden. Ik heb er goed over nagedacht en ben tot de conslusie gekomen dat ik mij bij deze "vrienden" ken ze nog niet heel lang, ben in ander stad gaan wonen.. mijn niet op mijn gemak voel, ben dan onzeker. Hup wijn erin en weg is dat gevoel....nu moet ik de confrontatie aan gaan en ook gezellig kletsen zonder drank, daar zie ik heel erg tegen op..... Maar we gaan er voor, ik ga mij er hoe dan ook door heen slepen!!! Ik hoop dat het heel snel vrijdag is, dan heb ik de eerste beproeving gehad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien als troost. Ik was er ook bang voor, maar het viel erg mee dit soort gelegenheden. Je hebt je aandacht helemaal bij het gesprek en hoeft niet meer te denken: is er nog wijn? Hoeveel drinkt de rest? Valt het op? Etc...Dat hielp een stuk om te zekerder te voelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist, dat herken ik wel. Maar ik zou niet zo de druk op jezelf leggen met 'gezellig kletsen'. Je bent daar gewoon en laat het ook maar eens lekker van hun afhangen, laat hun eens interesse tonen en de rest komt wel vanzelf ^^

Niet teveel vragen van jezelf, je bent leuk zoals je bent ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Lika en Vasja voor de support! Ik zie nog steeds op tegen morgen maar met jullie tips in mijn achterhoofd zal het vast lukken.

 

Grappiog dat je dat zegt Vasja, laat ze maar eens interesse tonen. Het valt mij inderdaad op dat maar weinig mensen dat doen...grappig hier op het forum wel. Zo slecht zijn we dus niet :-) Hoop dat het met jullie ook beetje gaat!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo lieve Hoopje dat je ons vrijdag als eerste opzoekt, we voelen ons vereerd!

Ik sluit me wel aan bij Lika en Vasja! Je bent leuk zoals je bent en nu hoef je je ook niet anders voor te doen. Herken dat overigens ook van Lika (dat nadenken over valt het op, is er nog wijn) haha :lol: Water zit er altijd genoeg in de kraan. 

Zet hem op topper! Vandaag, morgen etc drinken wij niet. Liefs x Lotje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...