Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Ben je gewoon nog thuis of ben je het huis uitgegaan? Sterkte en je klinkt monter. Voel je je iets sterker? Zo lijkt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 28 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 @lika, ik ben gewoon thuis. Gisteren wel paar uurtjes gevlucht maar daarna toch weer maar huis. Doodmoe. Manlief slaapt nu nog dus is spannend hoe hij wakker wordt... ik probeer goede hoop te houden! Gaat t met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Jawel, jawel. Alles wordt helderder. Letterlijk en figuurlijk. Dat is regelmatig niet leuk, maar ik ga er komen, dat voel ik zeker. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 28 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Zaterdagavond, alleen thuis, dit is zon moment waarop ik normaal gesproken een fles wijn zou nemen. Verdrietig en alleen thuis... tja dat moet ik nu anders oplossen maar weet ff niet de tijd door te komen. Heel vroeg naar bed denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Forum bezoeken is goed idee toch? Ben je al een heel klein beetje minder alleen. Kopje thee en stukje chocola? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 (bewerkt) Zit ook alleen thuis! Zou het een tijdje terug ook anders gedaan hebben... Zou ergens aan het feesten zijn en morgenochtend daar heel veel spijt van hebben!! Zet anders een leuk filmpje op of iets dergelijks Hoop? 28 januari 2017 bewerkt door Vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 28 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Ja hier een beetje rondkijken en tv staat aan. Kan mij daar niet echt op focussen. Hoop dat ik op tijd kan slapen. Morgen dan wel weer fijn om fris wakker te worden! Goed te zien dat ik er in elk geval niet alleen voor sta❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Soms maak ik 's avonds een heel weekmenu. Leidt af. Of ik bedenk wat ik de volgende dagen precies ga dragen. Nieuwe combinaties. Leidt ook af en vergt alle concentratie, terwijl het niet erg is als je opeens de draad kwijt bent... zoiets. Hou vol. Gaat goed. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 29 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Goedemorgen! @Lika dank voor je tip! Ik heb in bed liggen bedenken wat ik allemaal zou gaan eten de komende week en ben daardoor best snel in slaap gevallen! Ik weet het dus nog steeds niet dus ga hem onthouden voor de lastige momenten. Manlief kwam vanacht om 4 uur thuis, ik zie tegen mijzelf "Doe maar of je slaapt, met dronken mensen valt niet te praten" Toen moest ik wel even lachen in mijzelf, dat zal hij vaak genoeg gedacht hebben :-) Succes allemaal vandaag, hou vol!! Voor mij bijna (morgen) 2 weken! Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Leuk dat die tip werkte. Bij mij ook heel vaak! Goedehoop reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Jaaaaaa bijna 2 weken! Trots op je ♡ Lekker uitwaaien. Fijne zondag en knuffel Goedehoop reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 30 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Joehoe vandaag 2 weken en wat voel ik mij lekker!!Thuis gaat het allemaal de goede kant op dus dat helpt zeker mee! Vanmorgen in de auto onderweg naar werk dacht ik aan alle voordelen, schrijf ze hier ook nog even zodat ik het na kan lezenop de lastige momenten; Lang gelden dat ik mij op maandagmorgen zo fit voel en zin heb om naar mijn werk te gaan! Al anderhalve kilo afgevallen (terwijl ik weel veel snaai trek heb)Al twee weekenden achter elkaar leuke dingen gedaan, tijd over.Het huis is constant opgeruimdIk voel mij fris en helder! Zin om te sporten, gezond te eten, oed voor mijzelf te zorgen! Ik ga het volhouden, ik doe mijn uiterste best en hoop jullie met mij! Lika, Quinn en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Fijn gevoel he. Houden zo: hoop en vertrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Wow, wat mooi! Goed om het op te schrijven ook inderdaad. Zo werk je aan het verstevigen van een motivatie die helemaal uit jezelf komt. Hou die vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Jeeeej!!! Super om te lezen Hoop!! Je hebt weer hoop dus hè ^^ En nu niet vergeten dat je nooit meer met die troep wilt beginnen ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 30 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Ja ik heb zeker weer hoop! Het is mijn valkuil om de ellende te vergeten als alles weer goed is. gelukkig kan ik dat hier nalezen en heb ik jullie om mij daar aan te herinneren!Maar vooralsnog zit het super goed met die motivatie om het vol te houden! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Wat een heerlijk fijn lijstje en gefelicteerd met je 2 weken!! Trots op je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 31 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2017 (bewerkt) Gisteren heerlijk hard gelopen, zomaar een extra anderhalve kilometer. Begin echt te merken dat de drank uit mijn lijf is/gaat!Wat mij ook opvalt is dat ik veel minder in de supermarkt kom, daar waar ik er voorheen elke dag wel heen moest ben ik er nu al een paar dagen niet geweest!! Ik ga de derde week in! 31 januari 2017 bewerkt door Wanhoopje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 31 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2017 Haha herkenbaar ja, want die flessen wijn zijn toch wel snel leeg en dan elke keer naar een andere supermarkt want als je 2x in de week in dezelfde supermarkt je wijn inslaat, vlat het misschien op Scheelt ook aardig wat centjes! Sow he 1,5 kilometer extra! Ik moet er nog niet aan denken Week 3 is gestart voor je, ik zit op dag 7! We mogen trots zijn op onszelf. Hoe is het met manlief? knuffeltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 31 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2017 Ja de inkoop in het weekend ging per doosje wijn....6 flessen is toch zo op. En dan nog even wat flesjes tussen de groente en het vlees.... ;-) Heerlijk, dat hoeft allemaal niet meer! Ik hou geld over tijd voor kadootjes! Ja dat sporten gaat super, heb er ook echt weer zin in!Manlief is redelijk oke, ik mag niet klagen! Zooo wij mogen echt trots zijn op ons zelf! Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 31 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2017 Super om te lezen Hoop! Hoeveel kilometer doe jij hardlopen? Goedehoop reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 31 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2017 Tot een paar jaar terug liep ik tussen de 10 en 15 km per keer, ongeveer 4 a 5 keer in de week. De laatste 3 a 4 jaar liep ik nog maar 5 km per keer, ik had de puf niet meer... Ik merk nu dat dat echt door de drank kwam! Dus ga nu weer lekker opbouwen en hoop weer op de 10 te komen en dan 3 keer in de week! Mooi streven en vooralsnog lijkt het goed te gaan! Jij bent ook een hardloper toch? Wat loop jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 31 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2017 Ah super!! Ik loop meestal 10 km. Wil graag meedoen aan een loop van 15 km, maar ben daar niet echt voor aan het trainen ofzo, heb het vaak druk, doe ook kickboxen en laatste tijd weer last van m'n knie met hardlopen, maar morgenochtend ga ik er weer voor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 31 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2017 Kickboxen is ook erg leuk!!!! Helaas heb ik daar dan weer geen tijd voor. Het fijne van hardlopen vindt ik dat het op elk moment van de dag kan en je er niets of niemand voor nodig hebt!Gewoon inschrijven voor een loop van 15 kilometer Vasja, dan moet je wel! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 1 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 En weer een dag dat ik mij beter en fitter voel. Elke dag denk ik, beter en fitter dan dit kan niet. Je zou denken dat na 2 weken de meeste afval wel uit je lijf is maar blijkbaar gaat het nog even door. Heerlijk fit en fris, goede reden om door te gaan!! Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden