Spring naar bijdragen

Wanhopig...


Goedehoop

Aanbevolen berichten

Dank weer voor jullie steun! Hij was erg stil en kil en de sfeer was om de snijden. Ik heb steeds met jullie in mijn achterhoofd gedacht dat ik niet in de slachtoffer rol moest gaan zitten, mijn schouders recht moest houden en positief meost blijven. Dus heb ik heb voor zover als dat mogelijk was wel gewoon wat tegen hem aangekletst. Ik kreeg alleen hum terug maar dacht laat mij niet klein krijgen. Later op de avond zei hij wel al ietsje meer. Maar ik weet bij hem dat het vandaag weer terug bij af kan zijn..... Ik wacht het even af!
Ik ga er ook vanuit dat we dit wel gaan redden zolang ik mij aan de afspraak houdt. Hij is tenslotte nu nog bij mij, hij had er ook gelijk een punt achter kunnen zetten. Ik wil wel voor 100% met hem verder. Belangrijk is denk ik dat ik deze keer het gevoel heb dat ik echt stop met drinken voor mijzelf, voorheen deed ik dat voor hem en had ik ook het gevoel dat het mij ontnomen werd. Nu zie ik zelf wat het doet, wat het mij aandoet, hoe ik mij de volgende dag met kater voel etc. Dus ik ben op de goede weg.
Vanavond een etentje met een vriendin, spannend moment natuurlijk. Gelukkig drinkt zij eigenlijk nooit dus des te makkelijker voor mij om dat ook niet te doen! Ik zie dat ook wel zitten!
Fijn te horen SBS dat het bij jou uiteindelijk ook goed gekomen is met je partner, dat geeft toch weer hoop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wordt gek van dat negeren en kille gedoe!!!!! Mijn hele lijf doet pijn van de spanning!! :brokenheart: Het liefst zou ik roepen "Zullen we dan maar een punt achter de relatie zetten?" Maarja dat is niet wat ik wil en dan ga ik weer in die slachtoffer rol zitten..... Gek wordt ik ervan, dit is toch niet vol te houden!?

bewerkt door Wanhoopje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het me zo goed voorstellen  :(  :(  Thuis is toch je thuis en daar wil je niet op je tenen lopen. Je bent nu 14 dagen droog toch?

Wellicht wat minder het huis opzoeken in de avonden de aankomende periode, tot hij wat meer is ontdooit? Vanavond heb je in ieder geval een leuk etentje voor de boeg!

 

Ik ga zaterdagmiddag met mijn partner naar mijn beste vriendinnetje, haar man en kids, daar is ook geen drank dus helemaal goed (en ze weet er van). Zondag echter een gourmet gepland staan met de familie van mijn partner bij ons in huis, met 8. Gisteravond besproken en we halen 1 fles rood (voor zijn moeder en haar partner) en 1 klein flesje wit (voor zijn zus, die waarschijnlijk rijdt en dan toch maar 1 wijntje drinkt) in huis en mijn partner zal de flessen bewaken en de drank verzorgen. Gelukkig heb ik niks met bier, dus de mannen kunnen biertjes drinken. Ik drink lekker water met een citroentje of een radlertje 0.0 met een citroentje heb ik me al voorgenomen en zal een voorbeeldige gastvrouw zijn. Heeft ook zijn voordelen een helemaal heldere gastvrouw! 

 

Dikke knuffel en hou je sterk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je support Lieselotje, tja thuis moet thuis zijn maar zo voelt het nu even niet. Ik ben kotsmisselijk van ellende en heb echt de neiging om te schreeuwen en zelf de stekker eruit te trekken maar daar schiet ik niets mee op. Mijn etentje vanavond gaat niet door. Misschien maar goed ook, anders zou hij wellicht gaan denken dat ik dan Stiekum zou gaan drinken. Morgen een etentje met vrienden. Als zij erom vragen zal ik zeggen dat ik gestopt ben met drinken omdat ik geen maat kan houden en mij niet meer ziek wil voelen. Ik hoop dat deze eerlijkheid dan ook bij mijn partner aankomt en hij zal zien dat het beter gaat. Ik heb het idee dat hij niet eens meer echt boos is maar vooral gewoon klaar met mij en dat baart mij zorgen! Zaterdag overdag zien we vrienden, 's avonds ga ik lekker naar huis en niets meer doen. Manlief gaat op stap! Kortom woelige dagen die er aankomen. Ik probeer nu wat op het forum te lezen en wat filmpjes op internet te bekijken zodat ik daar wat steun uit kan halen. Ik blijf maar steeds tegen mezelf zeggen, niet in de slachtoffer rol gaan zitten, blijf sterk maar het is erg lastig! Voor jou een leuk weekend voor de boeg met ook wat lastige momentjes, maar ik weet zeker dat je het kan! Zo lief ook dat je partner zo goed voor je is! Koesteren die man ;-)
Liefs x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar schiet je inderdaad niks mee op Wanhoopje! Lijkt me heel goed als je inderdaad het bij je vrienden waar je partner bij is aankaart dat je volledig gestopt bent met drinken. 

Heb je wel een goede vriendin of iemand van familie waar je je hart en frustraties kan uiten? Je mag me ook altijd een PB sturen.

Jezelf in een slachtofferol zetten, heb je nu alleen jezelf mee. Juist sterk overkomen naar de buitenwereld ook al voel je je niet zo en voel je je mega ellendig  :(  het gaat ook even om het beeld wat je naar buiten laat zien.

Ben je bang als je aankaart "om de stekker uit de relatie" te halen dat hij dat best zou vinden? Denk je wel dat als hij geaccepteerd heeft dat je toch echt die kanjer bent zonder drank dat het dan wel weer een goede liefdevolle stabiele relatie wordt? Ik vraag je dit omdat ik veel twijfels bij je "lees" en dat snap ik natuurlijk ook. Ik ken jullie verleden niet, maar ik zou het heel moeilijk vinden om al zolang in een kil huis op mijn tenen te lopen en was waarschijnlijk wel al gaan schreeuwen  :blush:  :blush:  :blush: . Kortom je laat wel zien dat je kracht en geduld hebt, hou je daar aan vast!

 

Liefs xje! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Lieselotje, helaas heb ik verder niemand waar ik dit mee bespreek. Ik ben bij mijn partner in gaan wonen, in een andere stad. En heb eigenlijk alles en iedereen achter mij gelaten. Hier nog niet echt een vrienden groep opgebouwd waar ik dit soort dingen mee bespreek. Ja ik ben inderdaad bang voor antwoorden die ik niet wil horen maar aan de andere kant zijn er ook best veel lichtpuntjes waaraan ik mij vast kan houden. Ik bedoel 2 weken terug had hij ook kdirect kunnen zeggen ik stop er mee, dat heeft hij niet gedaan. Ander stom voorbeeld, van het weekend is hij nog mee gegaan om ski kleding te kopen voor onze ski vakantie, gisteren hadden we het er over dat we van de zomer weer een tennisbaan moeten gaan huren. Allemaal kleine dingetjes voor de toekomst.... Aan de andere kant heeft hij vorige week wel gezegd "ik ben je serieus minder leuk gaan vinden". Ik wordt enorm heen en weer geslingerd in de emotie. het ene moment lijkt het redelijk te gaan, het andere moment zo kil en koud als ik weet niet hoe. Daarom denk ik af en toe ook, misschien probeert hij het wel maar kan hij het gewoon niet meer opbrengen... Hij is wel iemand die altijd wel wat langer boos blijft dan gemiddeld dus dat ken ik wel van hem, maar dit is nu bijna twee weken en ik zie niet zo snel hoe dat gaat veranderen. Ik moet dat laten zien maar ja dat kost tijd.... En dat geduld is schone schijn hoor! Ik heb net een behoorlijk pot zitten janken maar als ik hem dan weer zie probeer ik dat niet te laten zien en sterk en positieviteit uit te stralen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een dubbel gevoel zal je dan inderdaad hebben. En zeker als je verder niemand echt hebt is je partner nog belangrijker. Ik weet ook niet zo goed hoe ik je hierin kan helpen als een luisterend leesoor zijn en je steunen. Misschien dat het weekend jullie goed gaat doen, hij kan je toch niet echt gaan negeren als jullie bij vrienden zijn. Dan nog eens een poging wagen? Gaan jullie apart het bed in en apart op? Het weekend een ontbijt op bed maken of de tafel mooi maken met een ontbijt en een verse jus? Ik gooi maar wat balletjes op. 

Wellicht ook een goed voornemen om zelf een eigen sociaal kringetje op te bouwen? Iemand die je wel in vertrouwen kan nemen en waar je een potje bij kan gaan janken  ;) Sterkte meis en zoals gezegd je mag me altijd een PB sturen. Knuffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Wanhoopje! 

Wat een emoties deze afgelopen dagen. Gisteren had ik een dag vrij dus had ik niet de gelegenheid om uitgebreid jou te ondersteunen in deze moeilijke periode. 
(Ja, ik heb de luxe om te reageren onder werktijd.) Wat een verhaal! Laat ik maar snel beginnen. Ik pak er even een paar speerpunten uit als je dat goed vind. 
Lang niet allen want dan wordt het een eigen pagina. 

 

 

Lieselotje, goed idee om mijn gedachten op papier te zetten. In elk geval voor mijzelf.

  • Start een blog, heb ik ook gedaan, werkt echt heel goed (zoals je weet) en is gratis. Je kunt ook in een worddocument je verhaal opschrijven of hier op het forum. Ik heb er bewust voor gekozen om een apart blog te maken omdat ik dan niet afhankelijk ben van deze site. Daarnaast hebben andere mensen die op zoek zijn naar ervaringen of herkenning er ook iets aan als je het online zet. Zo hebben mijn verhalen al bij vele mensen iets teweeg gebracht. (positief of negatief) 
  • Als je ook via wordpress een blogpagina wilt maken en je komt er niet uit weet je mij te vinden. (wordpress is gratis en ik ook haha!)

 

helaas die heb ik allemaal al eens ingezet en is hij nu niet meer gevoelig voor. 

  • 'Je kunt de kat niet blijven knijpen en hem daarna weer tonijn voeren.' zegt men wel eens. Houd vol! Vertrouwen en liefde zit hem niet in het materialisme maar in gevoelens met elkaar. 

 

Toen ik laatst vroeg of hij alsjeblieft normaal wilde doen gaf hij aan dat hij het absurd vond dat ik dat nog durfde te vragen. 

  • Ik herken dit heel erg. Mijn vriendin was ook helemaal klaar met mij. Toen ik vroeg of ze 'normaal' kon doen zei ze dat ze dat deed. En inderdaad, het is voor mensen normaal om iemand te negeren of kwaad op ze te zijn als zij veel pijn hebben veroorzaakt. Voor hem is dit gedrag heel normaal. Afstand nemen en kijken hoe jij reageert. Het is tevens ook absurd om het te vragen om dat jij jezelf waarschijnlijk voorheen nooit gedroeg en dus nooit jezelf normaal gedroeg of feestjes en partijtjes. Dit is pijnlijk om te horen maar helaas wel waar. 

 

Ik wordt gek van dat negeren en kille gedoe!!!!! Mijn hele lijf doet pijn van de spanning!! :brokenheart: Het liefst zou ik roepen "Zullen we dan maar een punt achter de relatie zetten?" Maarja dat is niet wat ik wil en dan ga ik weer in die slachtoffer rol zitten..... Gek wordt ik ervan, dit is toch niet vol te houden!?

  • People are strange, ik blijf het zeggen. Je kunt elkaar veel meer pijn doen door elkaar te negeren en kil te doen dan door eens flink boos te worden. Dit is heel moeilijk maar probeer het vol te houden. 
  • Einde relatie en dan? Vluchtgedrag. We hebben drie overlevingsmechanisme vanuit de evolutie meegekregen: Vechten, Vluchten en Verstijven. Vluchten is de makkelijkste optie, dan ben je overal vanaf. Maar dan? Jezelf heel zielig vinden? Huilen om de mislukte relatie en voor je het weet zit je nog verder in de put dan voorheen. Vecht ervoor! Je kunt het! 
  • Ik zie nu vaak het woord 'slachtofferrol' voorbij komen en ik wil dat toch even aankaarten want je gebruikt deze het denk ik verkeerd. 
  • Mensen die in de slachtofferrol kruipen zijn mensen die eigenlijk geen slachtoffer zijn maar dit wel willen laten overkomen op anderen. Deze mensen zoeken constant aandacht om zichzelf zo zielig mogelijk te laten lijken zodat iedereen aandacht aan hen besteed. Vraag jezelf af; Doe ik dit? Het antwoord is nee. Je vraagt niet om aandacht bij je vriend (hoewel je dat wel graag wil en logisch) terwijl er niets met je aan de hand is. Je bént een slachtoffer. Weliswaar door jouw eigen beslissingen en gedrag maar dat terzijde. 
  • Het is ook allemaal K*t met peren en je mag laten zien dat het niet goed met je gaat maar dat je er hard aan werkt om jezelf te veranderen en een beter mens te worden. En nogmaals dat kost veel tijd, veel moeite en veel energie in het begin, maar daarna gaat het steeds makkelijker. 
  • Zoals Alfred tegen Bruce Wayne zei in Batman? 'Why do we fall Master Wayne? To learn how to pick ourselfs up again.'

 

anders zou hij wellicht gaan denken dat ik dan Stiekum zou gaan drinken. 

  • Geloof mij, dat bestaat niet, alcohol ruik je meteen, zelfs na 1 wijntje. Ik ruik dat tegenwoordig feilloos als iemand een biertje op heeft en bij mij in de auto stapt. 
  • Denk jij echt dat hij dat denkt? Of denk je zelf dat je stiekem zou gaan drinken? Ben je bang dat je de fout in gaat? Deze twijfelgevoelens zullen nog wel even blijven. 
  • Avonden zoals dit zijn moeilijk omdat het een gewoonte is geworden deze kun je doorbreken. 

 

"ik ben je serieus minder leuk gaan vinden". Ik wordt enorm heen en weer geslingerd in de emotie. het ene moment lijkt het redelijk te gaan, het andere moment zo kil en koud als ik weet niet hoe. 

  • Boom, die moet zeer gedaan hebben. Keihard de waarheid. Niemand wil horen dat iemand je niet meer leuk vind en vooral niet van personen waar je het meest van houdt. Dat gaat als een dolk in het hard. Waarom is je vriend je minder leuk gaan vinden? Ik denk dat je het antwoord helaas al weet... Daarom juist doorzetten en laten zien dat je weer die persoon kunt worden waar hij verliefd op is geworden. Die leuke spontane meid die je in het begin van de relatie ook was. Niet meer die vervelende vriendin waar hij zich voor moet schamen op feestjes en thuis ruzie mee maakt. 
  • Ik heb net een behoorlijk pot zitten janken maar als ik hem dan weer zie probeer ik dat niet te laten zien en sterk en positiviteit uit te stralen.

  • Waarom laat je dat niet zien? Je emoties tonen en laten zien dat het echt wat met jou doet is juist heel erg sterk van je en een stap in de goede richting. 
  • Verdriet en huilen zijn geen emoties van zwakte. Stel je kwetsbaar op en laat zien dat je enorm in de war raakt van zijn houding. Bespreek het met elkaar. Je kunt beter helemaal eerlijk en open zijn dan gevoelens en emoties verstoppen of oppotten. Dit werkt vaak averechts. 

 

Lieve Wanhoopje, 
Het zijn woelige en emotionele tijden maar ook deze gaan weer voorbij. 
Ik wens je heel veel sterkte komend weekend en zie er vooral niet teveel tegenop. Tackle 1 voor 1 je demonen en wij zijn er hier altijd voor je. 

Je weet ons te vinden! 

bewerkt door Keesje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieselotje, dank je wel weer voor je opbeurende berichtje. Ik had hem gisteravond nog gelezen maar geen mogelijkheid meer om te antwoorden. Het heeft mij zeker wel weer de avond en de nacht dor geholpen. Ik heb best weer redelijk geslapen en zie vol goede moed de nieuwe dag tegemoed!! Lief van je!

 

@Keesje, Pfff wat heb jij weer een rake woorden! Zit ik hier gelijk weer te janken achter mijn laptopje ;-) Ben erg blij met je woorden hoor, het is heel fijn om de waarheid zo even op paier te zien geschreven door iemand anders. Het geeft weer behoorlijk stof tot nadenken. Helaas kan ik er ook  niet om heen en is het exact zoals jij schrijft.
Ik probeer mijn woorden en gevoelens ook zoveel mogelijk op ,papier te zetten. Wat betreft mijn emoties laten zien, dan krijg ik sneren in de trant van eigen schuld, dikke buld nu niet huilie huilie gaan doen. De enige remedie is doorzetten en laten zien dat ik het kan. Inderdaad negeren is lastiger dan flink boos worden. Ik had liever gehad dat hij mij een uur lang voor van alles en nog wat had uitgemaakt en dan door had kunnen gaan.

 

Vanavond een etentje met vrienden, ik heb er zin in. Hem kennende zal hij dan zeker normaal tegen mij doen dus wellicht is dat weer het stratpunt voor een heel klein beetje meer. Het klinkt misschien gek maar de behoefte om te drinken heb ik totaal niet! Misschien juist omdat mijn buik nu vol zit van ellende en ik er echt geen trek in heb. (normaal gesproken zou ik dan evengoed wel genomen hebben hoor...) Het is een mooie nieuwe dag, ik ga straks eerst nog even sporten (koppie leegmaken) en dan ga ik er een leuke dag van maken! Mooi aankleden, haartjes netjes, makeuppie op en dan zal ik hem eens laten zien wat voor leuk wijf ik eigenlijk ben :-)

 

Dank weer voor jullie support en zet hem zelf ook op!! Liefs

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Keesje, Pfff wat heb jij weer een rake woorden! Zit ik hier gelijk weer te janken achter mijn laptopje ;-) Ben erg blij met je woorden hoor, het is heel fijn om de waarheid zo even op paier te zien geschreven door iemand anders. Het geeft weer behoorlijk stof tot nadenken. Helaas kan ik er ook  niet om heen en is het exact zoals jij schrijft.

  • Het is niet mijn bedoeling om dames aan het huilen te krijgen. Dat heb ik in het verleden genoeg veroorzaakt als ik weer eens teveel dronken had en lekker te keer ging om niets tegen mijn vriendin. Eeuwig spijt van. 
  • De waarheid is helaas hard. Ik zou willen dat iemand zo eerlijk was tegen mij een aantal jaar geleden, had mij veel ellende bespaard. 
  • Ik help je graag, daarvoor zijn we hier. Uiteindelijk gaat het helemaal goed komen. 

 

 Wat betreft mijn emoties laten zien, dan krijg ik sneren in de trant van eigen schuld, dikke buld nu niet huilie huilie gaan doen. De enige remedie is doorzetten en laten zien dat ik het kan. 

  • Wat is eigen schuld dikke bult? En wie geeft die sneren dan? Ik begrijp dat echt niet. Wat is er nou eigen schuld dikke bult aan dat je eindelijk voor jezelf de knoop hebt doorgehakt en bezig bent om definitief af te rekenen met je alcoholmisbruik en alle ellende die het veroorzaakt heeft? Wat is er nou huilie huilie aan dat dat moeilijk is en dat het emotioneel een enorme achtbaan is waar je vooral de eerste weken/maanden doorheen moet omdat je lichaam verandert, stoffen in je hersenen veranderen en zich opnieuw in gaan stellen en dat je mentaal de kracht moet opbrengen om dit vol te houden omdat het het enorme bijverschijnselen en stemmingswisselingen met zich mee brengt. Daarnaast niet te vergeten de energie die het vreet omdat dit proces de hele dag in je achterhoofd blijft malen 24 uur per dag 7 dagen in de week. Sterker nog, ik droomde in het begin er zelfs over. 
  • Wat is er huilie huilie aan het feit dat het soms écht kut is. Dat je op bent en dan zou juist een knuffel of een aai over de bol genoeg kunnen zijn om je even door de moeilijke periode heen te trekken. 
  • Klein lichtpuntje, Deze 24/7 strijd wordt vanzelf minder en uiteindelijk verdwijnt die onrust naar de achtergrond en kom je in rustiger vaarwater. Maar, hoge golven zul je blijven tegenkomen en vooral als je ze niet verwacht. Het is de kunst als schipper om met jou opgedane ervaring vol de golf in te varen en deze te nemen. (wow, leuke metafoor en past precies bij mijn naam zuipschuit) 

 

Het klinkt misschien gek maar de behoefte om te drinken heb ik totaal niet! Misschien juist omdat mijn buik nu vol zit van ellende en ik er echt geen trek in heb. (normaal gesproken zou ik dan evengoed wel genomen hebben hoor...)

  • Zo is dat dat! Aanpakken die handel. Langzaam komt het besef wel dat het echt niet de moeite waard is om te drinken. Gisteren had ik per ongeluk een slok bier in mijn mond (leuk verhaal, btw) en ik ben naar de wasbak gelopen en heb het uitgespuugd terwijl ik makkelijk dat slokje had kunnen opdrinken. Ik kreeg meteen weer flashbacks naar alle ellende die bier mij gebracht heeft. 

 

Hem kennende zal hij dan zeker normaal tegen mij doen dus wellicht is dat weer het stratpunt voor een heel klein beetje meer. 

  • Iedereen doet dat, elk huisje heeft zijn kruisje. Mijn mond viel open van verbazing toen een vriend van mij uit elkaar ging met zijn vriendin na 10 jaar. Ik had niets in de gaten. Blijkbaar ging het achter de schermen al langer niet goed, maar voor het oog van het kerkvolk deed men alsof er niets aan de hand was. Bizar op zijn minst.
  • Probeer je niet teveel teleurgesteld te zijn als dit niet uitpakt zoals je gehoopt had? Dit kan een valkuil zijn om terug in de put te vallen. 'Nou zeg, nu drink ik niet meer, doe ik mijn best tijdens het etentje en zie ik er leuk uit en NOG geeft hij mij geen aandacht, waarom doe ik dit eigenlijk?' *Loopt naar kast en drinkt fles wijn huilend op bank leeg.*  
  • Ik heb na 2 maanden nog steeds vrienden die mij nek aankijken en waarbij het nog lang gaat duren voor zij mij weer vertrouwen, maar ik weet dat het ooit goed komt. 
  • Focus op jezelf, laat zien dat je doet waar je voor staat. Denk aan je eigen kracht en dat straal je vanzelf uit naar anderen. 

     

    Het is een mooie nieuwe dag, ik ga straks eerst nog even sporten (koppie leegmaken) en dan ga ik er een leuke dag van maken! Mooi aankleden, haartjes netjes, makeuppie op en dan zal ik hem eens laten zien wat voor leuk wijf ik eigenlijk ben :-)

  • Sporten is het nieuwe drinken! Inderdaad heerlijk om je hoofd leeg te maken wat je normaal zou doen met 2 flessen wijn. 
  • Bijkomend voordeel van sporten en niet drinken is gewichtsverlies, wordt slanker en gespierder en je wordt een stuk fitter en leniger. (Ik hoef denk ik niet uit te leggen wat voor voordelen dat oplevert en waarom je vriend denk ik wel kan waarderen  ;) )
  • Precies! Laat maar eens zien wat voor leuke meid je bent. Niet eigenlijk, je was het altijd al! Ik was mezelf, kwijt geraakt. Als uit een nachtmerrie ontwaakt. Aanschouw ik nu wat ik in al die tijd heb stuk gemaakt. (vakkundig gestolen van Nick en Simon, liedje vind je hier de tekst is erg toepasselijk. Klinkt als een superblij nummer maar de tekst zegt wat anders, en nee ik ben geen fan of liefhebber van Nick en Simon.)
  • Ik ben eindelijk weer een beetje terug bij mijn oude zelf, slanker, beter verzorgd en gespierder. Afgelopen week voor het eerst een leuk gesprek gehad met mij ex en ik kon uit de non-verbale communicatie opmaken dat zij voor het eerst weer oprechte interesse in mij had. 

Zet hem op en keep going strong!  :D

bewerkt door Keesje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Keesje, het is niet erg hoor om mij aan het huilen te maken, ik heb daar niet zo veel voor nodig op dit moment ;-) Het is ook fijn om de waarheid te horen, dan weet je waar je het voor doet en kan ik het hier regelmatig nalezen, dat helpt!
Mijn partner is degene die de sneren geeft. Hij vindt dat ik het er zelf naar gemaakt heb dat hij boos op mij is, dan moet ik nu niet gaan huilen. Dat is mijn eigen schuld. Dat mijn lichaam of mijn hersenen nu misschien anders werken daar heeft hij geen boodschap aan. Je drinkt of je drinkt niet, dat is wilskracht. Als je 2 flessen wijn kan opzuipen kan je ook de consequenties pakken en moet je nu niet zielig gaan doen. Ja, gewoon dat hij mij even vast zou pakken zou voor nu al heel erg fijn zijn. Dan weet je, het is niet goed maar het komt goed. Samen komen we er wel.
Fijn idee dat het uiteindelijk naar de achtergrond verdwijnt. Ik slaap echt goed en kom uitgerust uit bed maar aan het einde van de middag ben ik alweer doodmoe, waarschijnlijk omdat ik zoveel denk werk verricht nu.
Hahaha goed dat je de slok gewoon hebt uitgespuugd!! Het is ook eigenlijk helemaal niet lekker ;-)
Het is lastig om niet teleurgesteld te raken maar ik doe mijn best. Het ene moment is hij best aanspreekbaar en dan denk ik, zie je we gaan de goede kant op, het volgende moment is hij knorrig.... Ik laat het nu gewoon even zo en probeer zo veel als mogelijk positief te zijn en dat ook uit te stralen!
Ik was altijd al een redelijke sporter dus dat scheelt maar merk wel dat ik nu niet meer drink! Ben in de 2 weken ook al anderhalve kilo kwijt dus dat is best een fijne bekomstigheid!
 

Zou er nog een kans zijn dat jij en je ex in de toekomst weer bij elkaar komen?

Dank je, we gaan er weer voor!! :sun: 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Zou er nog een kans zijn dat jij en je ex in de toekomst weer bij elkaar komen?

 

  • Neen, ik denk dat daarvoor teveel gebeurd is door de jaren heen. Helaas maar spijtig. Daarnaast is zij een prachtige meid met lange zwarte haren en fotomodel dun dus zij hoeft nooit moeite te doen om aandacht te krijgen van mannen. Zij was ook zeker 'out of my league'. Als je ons naast elkaar zag dan vroeg men zich af wat zo'n meid toch met zo'n kerel deed haha  :D. Men zegt dat ik lijk op Jason Statham maar dat is denk ik meer omdat ik ook kaal ben. Ik heb nu voor mijzelf besloten, als ze zeggen dat er ik er op lijk omdat ik kaal ben, dan ga ik nu het lichaam wat er bij hoort er ook maar bijtrainen. Werkt motiverend.
  • Daarnaast neemt niet weg dat ik niets meer voor haar voel, ze is en blijft de liefde van mijn leven (meer kun je lezen in mijn blog)   :heart:
  • Wie weet, heel misschien als ik totaal veranderd ben dat er nog een kansje is, en ach, een keer een leuke avond is ook niet verkeerd. 
  • Als een hele goede vergelijking wilt zien waar mijn vrienden en ik erg om moeten lachen dan is het deze youtubeclip. Werd ook meerder keren tegen mij gezegd dat ik en mijn exvriendin dat zijn behalve dan dat ik niet afgetraind ben... :(
bewerkt door Keesje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo bom gebarsten! Wat zou ik nu graag 1 nee 2 of misschien wel 3 flessen wijn willen! Huis uitgevlucht en geluk bij een ongeluk geen geld mee. Kop leegmaken door ff in het bos te gaan lopen. Manlief de youtube van els gestuurd misschien gaat hij mij eens begrijpen. Zitten nu totaal niet op dezelfde lijn.... waar gaat dit heen!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh jeetje, zucht, hier zit je helemaal niet op te wachten natuurlijk. Waar vlucht je nu naartoe? 

Mocht je ergens belanden bij vrienden waar ze je wel een drankje aanbieden dan weet je wat je zegt he! "Nee dank je wel, ik ben gestopt met drinken (want ik kan geen mate houden)"

 

Dag bij dag, je kunt het Wanhoopje! Hopelijk helpt het youtube filmpje. Dikke knuffel! x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...