haddock Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 (bewerkt) Het voorkomen van Asterixe's dame is mij ook wat veel, zie ik d'r over 'n jaar of twintig ook zo bij zitten als op Spirits plaatje. De dame op de achtergrond in de rood-wit geblokte lijkt me veel mooierder! 29 december 2016 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Dat zijn implantaten hoor zo ziet een borst er nooit uit, zo rond bovenop. Daar zijn ze veel te zwaar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Ga de pc afsluiten Droog ! Welterusten alvast Quinn, Lika en Momentum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Droge afmelding. Quinn en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Droog,moe en voldaan. Welterusten. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Morgen hoop ik vroeg naar mijn zus te gaan (moet het nog vragen op de dagbehandeling) en dan samen een meeting te pakken hoop dat het lukt 2 Januari mijn 60 dagenpenning halen, dat word dus gewoon in Amsterdam of Amstelveen het gaat goed met mij. verder niet echt iets bijzonders te melden Lika, lady jane, haddock en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 beetje laat, gezellig bij vriendin geweest. Droog. Welterusten! Lika en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden