Quinn Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Tamelijk hectische dag, nu tijd voor ontspanning. Droge afmelding alvast. Nadia, Momentum, basta en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Lekker gewandeld, ontspannen gegeten en nu lekker slapen. Zie op de draad dat het hier ook lekker relaxed is. Trusten.... Lika en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Dagpact geslaagd. Lika, erik, Sita2 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Bijna iedereen in the good mood hier? Fijn! Mijn werk begint zowaar wat te wennen.... Nu even een paar dagen vrij. Het was druk zonet op de weg, allemaal kerstdinergangers denk ik. Nu nog even verder prutsen met mijn breiwerk. Goede nacht alvast! Quinn, Lika en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Hier een luie bankdag gehad, in pyjama met boek, heerlijk. Morgen komt de visite, maar nu eerst heerlijk slapen. Trusten. Lika en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Toch ook maar eens gaan slapen. Op enig moment moet de dag stoppen. Welterusten. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden