kale Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Heyy Lika, daar heb jij helemaal gelijk in! Het voegt idd niks te... Ik heb mijn beslissing al genomen, er word niet gedronken. Alleen het zijn van de gedachten die zo nu en dan ff terug komen. mijn doel voor ogen houden nu dag 9 Prettige kerstdagen allemaal Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Ja, die gedachten..... brrrrr en grrrrr. Maar ja, het is maat een gedachte en dat ben jij niet. Ga je wat leuks doen met oud en nieuw? Wij gaan voor het eerst wel naar wat doen, dus ik wapen mezelf ook al vast. Heb al aan de gastvrouw gezegd dat ik geen alcohol drink en zelf mijn favo drankje meeneem. Ben wel mijn uitleg aan het oefenen voor de avond zelf. Dus je ziet: het houdt ook mij bezig, maar ik heb wel besloten en probeer het mezelf alvast gemakkelijker te maken door op de avond voor te sorteren. Geleerd van hier. Fijne kerst en oud en nieuw! kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Ja het is maar een gedachte..maar wel irritant haha Ik ga denk ik ff met een maat wat rondrijden, overal wat kijken of er nog wat actie is. Eigenlijk weten we zelf ook nog niet precies wat we gaan doen.Hij gaat ook niet drinken dus ik heb gelukkig steun Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Goed voorbereid, scheelt de helft. En inderdaad de 'gevaarlijke' plaatsen mijden. Succes! Je doet het goed. Nuchter het nieuwe jaar in, wat wil je nog meer? Lika en kale reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Dan hebben we nog een kleine week om ons voor te bereiden, dat moet helemaal goed komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 4 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Dag 19 vandaag zonder alcohol De trek is momenteel minimaal.. Wel vaak hoofdpijn em steeds erg moe. Moeilijk om me ergens toe te zetten, wel begonnen met sporten vanaf afgelopen maandag Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Hay Kale, succes! Gelukkig nog n dertiger Groetjes kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 4 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Hey Mereltje dankje, jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Er is nog n jongere deelnemer, een twintiger. Ik ben hier al n tijdje niet meer op geweest dus niet up to date. Wat vaker weer dingen lezen hier is mijn nieuwe voornemen kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 4 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Oke, is er een reden dat je eem tijdje niet meer bent geweest? Dat is een heel goed voornemen;) Heb je er nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Ja, ik dacht dat ik t wel zelf kon. Mezelf in de hand kon houden. Dat lukt dus niet altijd. Depressies zijn daarbij een paar keer erg heftig geweest. Dat ik dacht aan zelfmoord. Dat leek me wel 'de druppel'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 4 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Het is mooi dat je wat aan het forum kan hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden