Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Mooi om te lezen Albertremmo. Droge afmelding hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Dagpact gelukt en dat was bijzonder want eerste echte uitje gehad. Met vriendin weg. Met haar dronk ik altijd alcoholische versnaperingen ( met wie niet), maar nu wij allebei niet. En ik hoefde niets uit te leggen. Het ging 'gewoon' zo. Gaaf. Kan dus ook. Check. Niet vergeten dit moment. Welterusten allemaal. lady jane, smart en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ik ook prachtige avond gehad. En meld me droog af. Welterusten Ps @Meya bedankt voor de mobiele uitleg! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Zojuist de documentaire over alcohol en gezondheid gezien op Canvas TV (België 2). Was interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Nog bedankt voor de tip, Lidia. Zo, forum weer bijgelezen. Ik ga maar eens slapen. Tot morgen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 AR, heeft al iemand zich gemeld om bij je op bezoek te komen? Zo niet, dan wil ik dat wel. Het is voor mij niet zo ver, hoewel ik geen held meer ben in het verkeer, heb net even op routeplanner gekeken en moet kunnen. Wil je me dan per PB het juiste adres laten weten? Dan kunnen we een tijd afspreken. AlbertRemmo, rapilos, Sita2 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Sterkte rapilos. Verlies van ouders voelt een beetje ontheemd, vind ik. vond ik. Hmm, hoop dat dit niet deprimerend klinkt. Ik wil iets begripvol zeggen, maar vind niet de juiste woorden. Knuffel dan maar. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 En uitdaging vind ik een rotwoord. Als mijn werkgever een toffe uitdaging voor me heeft, dan weet ik wel hoe laat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ik heb met genoegen de DD gelezen. Het raakt me dat Rapi zoveel bemoediging krijgt. Fijn dit forum! Ik vond mijn moeders overlijden een heel vreemd iets, zat in een enorme roes (nee niet zo) omdat het onwezenlijk was. Het kostte me best veel tijd om dat los te laten.. had nog van alles voor haar willen doen. Ze eindigde in de psychiatrie... daar waar ik nu werk. O Oh wat lijk ik op haar. Maar toch is alles net een beetje anders gelukkig Laat thuis, ik. Erg drukke dienst. Zorg anno nu..... nait normoal ..... Rug heeft het gehouden en dankzij stagaire is het overleefd. AR: voor mij is dat op zo korte termijn ook te ver weg. Wat tof dat Lidya wil komen! Vindt het trouwens een goed idee. Heeft iemand zin naar Drenthe te komen? (meen ik serieus!) He he.... bijkomen nu. Nog even lezen en dan slapen! Welterusten! Lika, Sita2 en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Rapilos, gecondoleerd en heel veel sterkte! ik steek een kaarsje voor haar en jou aan. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Nogmaals dank jullie wel, voor alle lieve wensen. Dit forum is echt een hele fijne steun Dank daar voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 (bewerkt) Quote van Smart " Heeft iemand zin naar Drenthe te komen? (meen ik serieus!) " Jaaaaaa! 2 december 2016 bewerkt door Kore smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Nou, zeg maar wanneer? (hou je van wandelen?) Doe maar pb voorstel! Leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Jammer Bor. Viel de schade mee? Ik hoop dat je gaat merken dat je van 2 glazen ook al beroerd gaat worden, zo vergaat het mij tenminste. Je lijf went het af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 .. en dan wordt het steeds makkelijker denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Balen Bor. Probeer weer te herstellen en de draad weer op te pakken. Je weet nu in ieder geval dat je lichaam heel hard nee zegt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden