Spring naar bijdragen

hallo allemaal


evaluna

Aanbevolen berichten

Ik ben een vrouw van 56 jaar oud ........

 

Na tien jaar nuchter te zijn geweest heb ik een paar dagen geleden een terugval gehad ..... :(

Dat was heel erg schrikken voor mij ! 

 

Ik woon met mijn dochter en haar baby'tje samen....

 

Mijn dochter heeft last van een postnatale depressie en dat valt mij heel erg zwaar ....Voor haar is het natuurlijk ook heel erg om dit mee te maken .......

De laatste tijd vlucht ik het huis uit als zij last heeft van stemmingswisselingen (kwetsend ) en ga dan maar een eindje wandelen ......Zij krijgt nu antidepressiva maar het slaat nog niet aan bij haar ...

Ik probeer er zoveel mogelijk voor haar en de baby te zijn maar soms ben ik zo moe en radeloos ....

 

Wij zijn verhuist van Den Haag naar een leuk dorpje in de Achterhoek, maar ik ken niemand hier ... 

Laatst liep ik buiten en voelde mij zo eenzaam en ben toen met mijn stomme hoofd een borrel gaan kopen om mijn gevoel beter te krijgen . Dit is nu een paar keer gebeurt .......

 

Maar ik ga er weer tegen aan en hoop hier mijn verhaal af en toe kwijt te kunnen/ofzo zodat ik niet naar buiten ren  en op zoek ga naar een drankwinkel ......

 

Warme groet  eva luna 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken het hoor.. moeilijke situatie waar je nu in zit. Het vooral sterk MOETEN zijn.. is een zware. Ik ga je niet zeggen dat drinken het moeilijker maakt, want dat weet je zelf heel goed;

Misschien kun je proberen op te schrijven wat je voelt op momenten dat je die borrel wil nemen.. of de kookwekker zetten tot die trek weer voorbij is ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom evaluna

wat zul je je machteloos voelen

omtrent je dochter en haar kleintje.

Maar wat drank betreft ben je niet machteloos

en na tien jaar zonder weet je wat je te doen staat.

Fijn dat je ons team hier komt versterken

want je hebt een schat aan ervaring

w.b. niet drinken :rose: :rose: :rose:

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...