Momentum Geplaatst 19 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Vandaag nuchter met de sinterklaasintocht meegelopen,was nog leuk ook. Dagpact weer geslaagd . Fijne avond. Sita2 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 @Jen, kun je ook niet aanpassen als je op je telefoon op je eigen bericht klikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 (bewerkt) Kennelijk wel, en quoten dus ook. Weer iets geleerd, Merci :-) Hmm de reactie stond nu niet bij de quote, nog wat oefenen 19 november 2016 bewerkt door Jen Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Mee helpen ok, maar zoals ik jou hoor lopen de afspraken niet zo goed. Ik weet niet, dat soort onrust zou mij nekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Droog ! Welterusten Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Vandaag was een goede dag. Mooie herfstwandeling met man en hond. Humeur van mijn man beïnvloedt me over het algemeen te erg denk ik, omgekeerd misschien (wellicht) ook. Op termijn heb ik iets nodig. Ik heb meer energie, en weet niet wat ik ermee wil. Vrijwilligerswerk of studie misschien. Tja, klinkt een beetje idioot. Soms wil ik gewoon zuipen om me niet te vervelen.Misschien te lang blijven hangen in het niets doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Enfin, op korte termijn: morgen leesclub en daarna verjaardag bij mijn schoonmoeder en daarna nog snel ergens gratis planten afhalen die ik overmorgen in de tuin wil planten. Nu nog op lange termijn plannen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Vandaag een verdrietige dag gehad, met mezelf in de knoop. Morgen hopelijk weer beter. Dan heb ik ook weer een laptop en zal ik wat socialer zijn (niet alleen mijn eigen verhaal neerzetten maar dat van jullie ook aandachtig lezen)  Voor nu meld ik me droog af. Sita2, basta en Eef123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Hoewel het echt fijn was dat ze er was, was het vandaag een moeilijke en zware dag. Vannacht maar weer herkauwen. Nuchtere afmelding eerst maar. basta, Sita2, Eef123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 tot morgen allemaal basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Droog! Eef123, basta, Quinn en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden