Spring naar bijdragen

Woensdag 16 november


Vol

Aanbevolen berichten

Bor,ik heb bewondering voor je dochter,als geen ander weet zij wat het is om een verslaafde ouder te hebben.

Zo wil zij niet leven en haar dochter dat niet aandoen.

Als je schoonzoon kapot is van verdriet dan is dan kan hij zich nu laten opnemen,zodat de relatie misschien nog een kans gaat krijgen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Bor, we waren pas laat thuis maar krijgen de frustratie niet uit ons hoofd. Lekker kinderachtig op wraak aan het zinnen.

Enfin, zal wel zakken zeker.

Straks lekker zeuren bij de psychiater :-)

Klinkt allemaal zwaar, situatie met dochter. Vindt zij het eigenlijk niet vervelend dat jij goed contact hebt met schoonzoon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee gezond is dat niet, weet het. Het leek me alleen nog slechter om thuis te blijven gisteren, maar we kunnen dat uiteraard niet elke dag gaan doen.

Man en ik zijn ook totaal niet assertief. Voelen ons beetje minderwaardig omdat we allebei ziek thuis zijn. Ons huis is ook minder goed in orde dan dat van de andere mensen in de straat. Dat soort dingen.

Misschien is het met een kleinkind wel anders. Ik denk niet dat ik het leuk had gevonden als mijn moeder contact had gehouden met mijn ex man. niet dat ze partij moest kiezen of zo. Enfin, ik heb haar ook nooit verteld wat er zoal speelde. Pfff al die leugens toen. Ik die zogezegd gevallen was en zo, je snapt het wel. Misschien houd ik soms te veel voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee a3, als we hun rust verstoren dan zijn we ons dat alleszins niet bewust van. Het is één keer gebeurt, herinner ik me, toen kwam hij dan ook aanbellen, maar toen kende ik mijn huidige man nog niet eens.erg lang geleden dus.

Het enige wat ik weet, is dat ze vochtproblemen hebben, en daardoor allerlei werken meteen uitvoeren. Vrouw en kinderen overnachten kennelijk in hun appartement, en hij begint dus nadat die betrokken zijn om te gaan slapen. Ik vind het ook onvoorstelbaar egoïstisch, misschien is dat nog het ergste, het rotgevoel dat je slecht behandeld wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denkt hij het met dit soort akties weer goed te maken?

Zo'n etentje is leuk na afkick-periode en behandeling als nieuwe start hopelijk

Nouja, er lijkt mij in ieder geval meer nodig dan etentje

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het forum op dit moment is een soort facebook - twitter or what ever.

 

Dit heeft niets meer te maken waarvoor het oorsponkelijk diende in mijn ogen, maar goed dan hoor je Stalin niet.

 

Hoe gaat het met u en met jouw en bla bla...

 

Goede discussie - muziek zou helpen, vind niets helpend laatste tijd aan dit forum, maar kan aan mij liggen :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Yvonne en spirit.

 

Ik weet het allemaal wel, slik refusal nog steeds onder toezicht 2 keer per week.

 

Ergste van de angst is de daaruit voortkomende eenzaamheid. Durf zelf amper de deur uit en zie dus weinig mensen.

En dat met komende feestdagen incl verjaardag stemt me dat somber.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor, en een goede lunch ook al. Ik denk dat ik nu even een stuk ga lopen buiten.

 

Als je een potje wilt biljarten in deze huiskamersoos moet je hard roepen, dan komt er wel iemand met een keu.

 

O ja, Toine, dit is toch ook de ditjesendatjes-kamer?

Over Het Onderwerp wordt non-stop gefilosofeerd op verschillende wie-is-wie draden.

 

Dewegwijzende.

bewerkt door basta
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben weer terug van het wandelen en boodschappen doen. Ook weer bijgelezen hier.
Nee, biljarten is niet mijn ding. Toen ik nog regelmatig in ons buurtcafé kwam (ja, ja!) deed ik het wel eens maar ik verloor het meestal van veel jongere mensen. Niet goed voor mijn imago.  ;)

 

Op een van de persoonlijke draadjes wordt het weblog "De blije geheelonthouder" in 5 delen van Anja Meulenbelt genoemd. Ben ik nu aan het lezen. Een aanrader: http://www.anjameulenbelt.nl/weblog/overig/de-blije-geheelonthouder/
Via de Facebook pagina van Anja heb ik Voorbij Alcohol leren kennen. Dat is een nieuwe vorm van de cursus die zij in haar blog beschrijft.

 

[edit: spelfoutje]

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...