Jen Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Dank voor de tips plof, zit wel iets in. Wij laten het meestal zo ver komen, zo lang over ons heen lopen zeg maar, dat de uiteindelijke reactie echt niet meer netjes is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Jen ik heb laatst buurtbemiddeling ingeschakeld bestaat zoierts ook in Belgie? Of anders een wijkagent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Ok, het geklop is begonnen. Man en ik hebben besloten om het huis te verlaten voordat we uit ons vel springen, maar we zullen morgen wel iets moeten ondernemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Haha Bor. Enfin, bedankt voor alle medeleven en tips. Man en ik maken er een onverwachte uitstap van want nu veel te kwaad voor een gesprek. Morgen zien we verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 En het was weer een droge dag vandaag Welterusten Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Nou, ik vind het toch behoorlijk op de spits gedreven, de druktemakerij en de reacties. Jen, je hebt contact met 'm, zeg je. Gewoon aanbellen, en zeggen dat jullie net van plan zijn om in de rust te gaan. 'n Beetje suggestief informeren waarom hij er van die tijden op na houdt laat ik aan jezelf over, bij de een werkt dat wel, bij de ander niet. Maar nooit opvreten, je gemoed Denietzosnelverbaasde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Merci voor begrip spirit. Ik begon te denken dat ik een zaag was. Het is ook niet zo dat ik op dit uur al ga slapen, maar wel een beetje opslomen. De ellende is ook dat man en ik overdag al nerveus zijn een bijna lopen te wachten tot"het"gaat beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Natuurlijk is overleggen en praten het beste. Maar als je je grenzen niet aangeeft, dan weet een ander niet waar die liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Lekker bijgelezen Ik meld me droog af Goedenacht smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Het contact is dus niet best haddock. Ik snap dat je het een hoop gedoe om niks vindt. Wellicht ben ik ook niet goed in communiceren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Even tussendoor: je kunt van het vocht van de stoofpeertjes ook heerlijke waterijsjes van maken. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 En jannigje, gefeliciteerd met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Eh... Doe maar veel tussendoor hoor, probeer mijn hoofd ook op iets anders te richten :-) Misschien die opmerking over tegen de muren babbelen. Dat was nogal gefrustreerd ja, maar ging niet zozeer over buurman. Op de een of andere manier vind ik hier de laatste dagen geen aansluiting, maar dat is geen verwijt.Kan soms toeval zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Wil even laten weten dat ik een NIEUWE WONING heb in Hilversum en was vanavond bij de NA op de nieuwe herengracht Amsterdam truste voor straks nancy, jowan, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 wat fijn Albert een nieuw begin dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Wat fijn AR! Hier na een grote reep chocolade met noten ineens toch zin om ehh... Pff gauw gaan slapen dan maar. Brr zeg, niet leuk!! Het gaat net weer een paar dagen goed. welterusten dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Weltrusten lieve mensen! Ik meld me droog af vandaag. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Gefeliciteerd AR! welterusten iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Mooi nieuws Albert. Ben je alweer buiten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 AR is nog in behandeling,zijn familie heeft een andere woning kunnen regelen. De woning is voor AR nog een grote verrassing . AlbertRemmo en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Hoi jen Ik kan me helemaal voorstellen hoe t voelt. Hier dezelfde situaties van tijd tot tijd. Voor mij altijd moeilijk te begrijpen hoe mensen zulke andere waarden hanteren. Een tijdje geleden maakte hier de buurman zijn fiets vast aan de fiets van dochter. Deze heeft er zo vier dagen gestaan. Ik wist niet goed van welke buur en hem laten wegknippen vond ik ook weer zo drastisch. Heb me er vier dagen superdruk in gemaakt :-/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden