Jen Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Ik snap je wel soothe, maar toch, soms vind ik de scheiding tussen mensen op internet kennen en mensen in het echte leven kennen een beetje kunstmatig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 (hahahaha) Nu klaar jongens, want ik wil vóór 31 december terug zijn. Oudejaar trek ik niet zonder jullie. (o, pardon) Lars, hoe gaat het, heb je koorts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Lars, zo flauw dat ik me een kriek lach :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Thee met gember en honing Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Goedenavond, In het echte leven ontstaat ook weleens een rottige sfeer, dan duik je ook niet meteen je bed in. Een soort leerschool voor het echte leven, zeg maar. Gelukkig hoef ik in het echte leven ook niet onnodig een irritante situatie te ondergaan zonder mijn idee daarover dan te uiten en me er eventueel van terug te trekken. zo..nu dan thee zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) Beetje Basta. Pijn in mijn strot is het ergste. Scheelt dat ik niet veel praat. een beetje koorts? je temp is toch gewoon boven of onder de 38graden? Koorts of niet, that's the question 13 november 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Je hebt waarschijnlijk gelijk Vol, maar ook ik kon er niet onderuit me te uiten in deze. Niet sfeer verbeterend nee, maar het binnen houden werkt ook niet altijd goed. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 ik hoop dat het pech is Lars, en de koorts niets te maken heeft met de longontsteking onlangs. Quinn, ik snap je wel hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 nog even voor Jen een lesje Nederlandse Sinterklaas http://www.leukefilmpjes.net/paul-de-leeuw-en-robert-ten-brink-als-sint-en-piet/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Heb niet veel met formule 1, maar ik kan wel zien dat Verstappen rete goed is. De Duitse RTL commentatoren gaan voor m op de banken. Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Goedeavond allen, Zo weer bij gelezen. Vanochtend geen tijd gehad om me bij het dagpact te melden. Dus bij deze, en meld me meteen weer droog af Momentum, Sita2 en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Meld me weer droog af. Fijne avond. smart, Sita2 en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Koekoeee Lekkere thee en coco gedronken. Nu wat hangen in de zetel. Fijne avond nog! Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Droge afmelding en netjes binnen. Zo douchen en dan hopelijk wat slapen. smart, Sita2 en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Morgen maandag, dus iedereen nu al op 1 oor? Netjes Ik had een ontspannen werkavond, ook maar vertellen dan. Kom nog even welterusten wensen. Niet aangemeld wel even afmelden als droge dag. Slaap goed allen! Waar is Kohtje eigenlijk? rapilos en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 De avond is nog niet voorbij maar heb weer een aantal w*t*f* momenten gehad en niet gedronken. Ik voel me nu weer iets steviger. Toch even neerzetten. Vol, basta en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Dat Is knap Dolphin. Ik stak vandaag een onverwachts compliment op zak. Iets in de zin van amai gij ziet er goed uit. Het duurde even voor ik besefte dat de vrouw in kwestie me de laatste tijd alleen in belabberde toestand zag. Gek hoe slecht ik dat zelf inzie. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Heb ik Bor nou over het hoofd gezien of is doe hier vandaag niet geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Hier niet droog gehouden. Gelukkig had ik een watercape gekregen, dus bleef de waterschade beperkt. Maar oh oh oh, wat mooi, die Niagarawatervallen! Jammer dat ik hier geen foto's kan plaatsen... Groetjes uit Canada! lady jane, Sita2, Fibo en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Wow he Nance, ik heb ze ook vanaf de Canadese kant mogen zien, en in zo'n bootje gezeten, dat vergeet je nooit meer! Fijn dat je daar ook tijd voor krijgt op je reis. Geniet ervan meis. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden