Vol Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Goedemorgen! Schoenen worden geïnspecteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Jij was eerder Vol. Goedemorgen. Stoppen is gezond. Ammehoela constant ziek. Nu weer keelpijn van hier tot tokio. Begin weer te hoesten. Zweten zal wel weer koorts hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Bah, wat vervelend ! Bel je de huisarts als het koorts is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Als de huisarts me een cognacgrog brengt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Dan hoef je niet te bellen, spaar je de moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Goedemorgen forumleden Dagpact : Momentum Sterkte in de strijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Het is zondag Vol dan kun je niet bellen voor keelpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) Ik zei ook dat je moest bellen bij koorts, niet om je keelpijn. Vergeet niet te vermelden dat je 6dgn terug laatste dosis AB ivm longontsteking hebt gehad. Zo, aankleden nu en naar tennisbaan Gelukkig spelen ze binnen en kan ik met koffie in ka Tine zitten. Weer zo blij met nu fitte ochtend! 13 november 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Wat een rust op de zondagochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Goedemorgen, Dagpact : Momentum Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Goedemorgen! Nog steeds ziek Lars? Ik heb het zuur. Ik haat het zuur. Dan bekomt mijne cola niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Nee weer ziek. Gek wordt je ervan. Fijn gezond leven en niet meer drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Waar zit vonneke eigenlijk??Er zijn geen zekerheden meer hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Welke zekerheden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Gek was je al! Iedereen wordt ziek zenne..als ge drinkt weet ge dat gewoon niet Alhoewel ik word niet vlug ziek (hout vasthouden) en ik denk t weten waarom. De koelkast op het werk is zo walgelijk keer op keer.Beschimmeld goed etc..Doordat ik mijn eten erin zet bouw ik zoooooooo veel weerstand op.Ik ben just ne kakkerlak!Niet dood te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Welke zekerheden? Dat bedoel ik! Geen hé.. Geen Vonneke.. Gene cola.. Da gaat zo maar ni zenne. Da kind ligt langer en langer in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Dank je wel Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Ja Lars ik ben weer rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Goedemorgen. Yoghurt op, appel op en niet met dingen gegooid. Sterkte vandaag Lars, niet meteen de volgende longontsteking oplopen, hoop ik. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Ik ben er eens terug vandoor.Krijg koude tenen! Als ge gooit...en het is met geld...gooi dan maar gerust deze kant op Quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Hoi Quinn, hoe was je nacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Gooi bij voorkeur dingen dan ook grondig kapot fleurtje, onmacht of een uitlaatklep voor woede of beide, geen idee. Bedankt voor het vragen Vol, lief. Heb wat geslapen vannacht, niet veel, maar toch beter dan de vorige nacht. Moet ze hier nog wel trainen in de deur voor me open doen 's nachts, dat ligt nog wat lastig. Hoofd voelt wattig, zou graag uitwaaien, maar dat mag dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Yvonne is toch nooit na achten? Of heeft de goedheiligman haar koffie ontdekt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Goedemorgen, Ik word ook een beetje ziekjes wakker, ik hoop niet dat het iets is dat via een forum overdraagbaar is Dagpact :MomentumNadia Lisette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden