Bob Geplaatst 2 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2017 Aan Bob zal het niet liggen, die riep vanmorgen hard Ra Ra en kijk eens hoe die oude zonnegod vandaag zijn best doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2017 doet Bob goed en is wel een dankjewel waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2017 waardering alom voor onze Bob met vriendelijk verzoek zijn Ra Ra morgen in de herhaling te gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2017 Gooien we met woorden als gradenboog, dna, mammoets en weet ik al niet wat... dan hou ik me maar liever even stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 Stil hou ik me maar als het op de dagdraad gaat over jezelf belonen of niet, genieten van wat er is zodat dat op zichzelf al beloning genoeg is en leven in het nu, in het moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 Het moment is alweer voorbij voordat je er erg in hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 Heb televisie aan en zie het journaal: weer een aanslag in London, ongelofelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 ongelofelijk ook de veerkracht van de mens in dit soort enge omstandigheden, kijk nu op npo3 naar manchester concert  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2017 Certificaat voor adequaat ijsjesmanagement staat als doelstelling op mijn jaarplan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2017 Plan klinkt goed, maar mag ik vragen waar je je ijskar neerzet Bob? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2017 Zet Bob een ijskar neer? Nee, dat is meer iets voor Wammes Waggel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2017 Wammes Waggel met zijn onuitblusbare goedgeluimdheid, áltijd vrolijk, optmistisch en blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Blij dat ik een rustdagje heb en naar de sauna mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Mag ik mee naar de sauna, ik kan wel een verzetje gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 en toen las ik je te laat, maar wanneer gaan we die volgende keer dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Dan liften we dit draadje toch maar weer even wat voordat het te ver weg zakt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Zakt de frustratie door laten of door praten? is vandaag de vraag. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 De vraag is op zichzelf duidelijk en niet ingewikkeld, het antwoord daarentegen... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Tegenwicht bieden, is wat ik heb gedaan...nu afwachten wel effect dat heeft gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Gedaane zaken nemen geen keer, Sita, en mocht Bob iets gaan zeggen over de spelfout: deed ik expres, want twee keer a is AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2017 AA was me niet opgevallen, maar ben ik nu ineens een spelpurist enkel omdat ik poison (gif) met poisson (vis) verwarren opmerkenswaardig vond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Vond ik het leuk om weer es wat te zeggen hier, weet ik ineens niks; beginnende zonnesteek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Zonnesteek oplopen is niet denkbeeldig in deze hete zonnige dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 (bewerkt) zonnige dagen, koel briesje vanuit zee, dobberen op de kabbelende golfjes, ballen in het warme zand, boekje lezen onder de parasol, hier schrijft een gelukkig mens 19 juni 2017 bewerkt door lady jane Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Een gelukkig mens telt voor twee, lady J! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden