Fonny Geplaatst 20 februari Rapport Share Geplaatst 20 februari Lekker naar het strand vandaag...honden moeten rennen..windhonden! Daarna een leuke strandtent bezoeken om bij de openhaard een warme beker chocomelk te bestellen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari Rapport Share Geplaatst 20 februari Bestellen via internet is een uitkomst als je in een heel klein dorpje woont zonder winkels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari Rapport Share Geplaatst 20 februari winkels hier trekken me niet meer echt; er is te veel leegstand en horeca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari Horeca verdiende ooit veel geld aan mij:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari Rapport Share Geplaatst 21 februari aan mij niet besteed en veel te duur, was meer een thuisdrinker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari Thuisdrinkende koffieleut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Leuterkoek, @BamBam, je moet wel goed naar de laatste woorden/letters van je voorganger kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 1 maart Rapport Share Geplaatst 1 maart Er kijken veel mensen naar programma's met de Meilandjes, onbegrijpelijk vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 maart Rapport Share Geplaatst 1 maart Indicatie van wat is het als je zo iets herkent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 maart Rapport Share Geplaatst 1 maart (bewerkt) Kent u deze al, de Vindikater? 1 maart bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 2 maart Rapport Share Geplaatst 2 maart Katers, poezen een heel orkest is het hier ‘‘s nachts….. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 maart Rapport Share Geplaatst 2 maart 's nachts zitten die katers elkaar achterna, met een lawaai als jewelste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 2 maart Rapport Share Geplaatst 2 maart Wel stevig doorstappen, zo maak je er een goede training van zei de coach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 maart Rapport Share Geplaatst 2 maart Ach jeetje, rustig wandelen is ook een optie om je conditie te verbeteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 7 maart Rapport Share Geplaatst 7 maart Beteren van je leven begint met bewustwording. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart Rapport Share Geplaatst 7 maart dingen doen hoeft hier niet, maar mijn todolist voor thuis heb ik hier al gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 7 maart Rapport Share Geplaatst 7 maart Maakt een todolist dat je in beweging komt, of is het om je hoofd te legen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart Rapport Share Geplaatst 7 maart legenarisch in mijn kringetje is mijn chaos, vandaar dat ik schrijf om niet te vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 maart Rapport Share Geplaatst 8 maart Eten om te vergeten is ook weer zo'n ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart Rapport Share Geplaatst 14 maart Ingeval van zware ergernis: 'Adem rustig in, tel tot zeven, adem rustig uit, tel tot zeven' en herhaal de opdracht die tussen haakjes staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 14 maart Rapport Share Geplaatst 14 maart Staat haakjes, maar je bedoelt (vermoedelijk) aanhalingstekens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 maart Rapport Share Geplaatst 14 maart Teken serieus een zelfportret als afleiding en denk daarbij na over wie je wilt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart Rapport Share Geplaatst 14 maart zij nam haar selfie en wist; dit wordt nooit meer wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 maart Rapport Share Geplaatst 19 maart Meer watten in je oor stoppen helpt niet als je doof bent. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 22 maart Rapport Share Geplaatst 22 maart Of bent u allergisch voor adviezen? Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden