Bob Geplaatst 10 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 Jannigje was wel bij de les maar werd ingehaald door Smart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 Smart was me inderdaad te snel af, ik was dus wel bij de les, maar ja net te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Laatste berichtje dateert alweer van 8 dagen geleden, toch maar weer even omhooghalen dit draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Dit draadje vind ik elke keer weer een, over het algemeen leuke, uitdaging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Uitdagingen zijn niet altijd mijn ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 'n Dingetje voor Herstel misschien, om te laten weten of ze het al door heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Heeft ze het door of laat ze het bij een eenmalige poging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Eenmalige pogingen zijn soms ontzettend grappig, zie ik nu weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Weer ging hier behoorlijk te keer, veel regen en een aantal fikse  bliksemflitsen, spectaculair. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 (bewerkt) spectaculair daarginds maar hier maar een paar flitsjes en amper donderslagen, dus een slap aftreksel 20 augustus 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Aftreksel vind ik een naar woord basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 woord voor woord niet gelogen, en stiekem gehoopt dat het grapje werd opgepikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 (bewerkt) Opgepikt, dat vind ik wel een leuk woord. 22 augustus 2017 bewerkt door Bob basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 een leuk woord om te maskeren wat je van het vorige vond? Â Â Â Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 (bewerkt) Van het vorige vond ik het onnodig mee te gaan in de negatieve connotatie. 22 augustus 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Gevoelswaarde is een uitstekend alternatief, en wat leuk Herstel dat je nu echt meedominoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 spelletjes met een bal mag je me voor wakker maken, met woorden daar doe ik slechts incidenteel aan mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Meedoen met dit spelletje vind ik leuk, spelletjes met een bal doe ik zelden meer, jammer eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 25 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2017 Eigenlijk is dit een rijgdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Draadje heeft wel eigen spelregels, vandaar het woord domino. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Domino is een spel met stenen die aan twee zijden voorzien zijn van ogen die aan elkaar gelegd worden, In Turkije wordt er in de theehuizen fanatiek domino gespeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 fanatiek domino gespeeld wordt er ook in de, zeer de moeite waard zijnde, film dubbelspel, die zicht afspeelt op Curacao Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Curacao, daar zou ik best eens naar toe willen, een voor mij onbekende wereld ontdekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Een voor mij onbekende wereld ontdekken.... Eigenlijk is dat nu voor mij opnieuw een eigen wereld ontdekken zonder alcohol. Ik wil het gaan zien als een mooie ontdekkingsreis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Een mooie ontdekkingsreis met verrassende inzichten wens ik je toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden