Bob Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 De nare dingen in deze context niet meetellen wordt ook wel belastingfraude genoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2017 Noemde het voor mijzelf 'vermijding', maar hoelang hou je zoiets vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Volgens mij kun je vermijding lang volhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Volhouden alcohol te vermijden houdt Lady Jane inmiddels alweer 8 jaar vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 vol vertrouwen dat er nog 8 bij gaan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 (bewerkt) En dat Lady Jane is nog eens een positieve attitude 4 augustus 2017 bewerkt door Sita2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Attitude kun je maar het beste positief houden, dan leef je een stuk lichter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Licht erleben is de duitse uitdrukking voor 'het licht zien'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Licht zien te worden valt me nog niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Meevallen doet het mij ook niet Bob, en dat is nog zacht uitgedrukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 rukte me daar die Siciliaanse Brandweer toch uit om hun zelf aangestoken brandjes te blussen, t mot niet gekker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Worden ze voor betaald hè, voor 't blussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Grijpen we vandaag weer niet naar de fles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 De fles is de laatste tijd wel weer verleidelijk, dat had ik niet verwacht of gehoopt misschien, maar die verleiding heb ik nog wel kunnen weerstaan. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Gelukkig maar Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 weerstaan kon ik de verleiding niet om de dominoregels weer aan elkaar te lijmen voor Herstel en Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 (bewerkt) Herstel en Jannigje of Jane...geen idee hoe ze eruit zien. 9 augustus 2017 bewerkt door Lika Moest even iets veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 41 minuten geleden zei lady jane: weerstaan kon ik de verleiding niet om de dominoregels weer aan elkaar te lijmen voor Herstel en Jannigje Ik weet niet wat je bedoelt, Jane. Vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Jane vertelt dat dit de dominodraad is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Zijn er bepaalde spelregels? Moet ik iets weghalen? Kan nergens regels hierover vinden. Sorry als ik onbedoeld iets fout doe. Wie wil me dat vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Er begint iets te dagen. Domino. Herhaling etc. Weghalen vorige berichten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Berichten zijn wel grappig zo en van mij mag je het laten staan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Weghalen vorige berichten hoeft niet, wel de regel beginnen met (een deel van) het hele laatste woord of woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 woorden zijn mooi maar dan moet je er wel aan houden Jan en het goede voorbeeld geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 Even bij de les blijven dus Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden