Bob Geplaatst 3 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2017 Geintje moet kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 nena laat nog steeds 99 ballonnen los op you tube Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 You tube is een heerlijke plek om af en toe grandioze oude nummers weer eens tegen te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Komende weken zal ik het daar dan mee moeten doen, want ons koor heeft vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2017 Vakantie mag toch niet een al te moeilijk woord zijn om op verder te bouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Bouwen we dus een tweede kans in door weer te eindigen op het woord vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Vakantie gaat lang duren op deze manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Op deze manier hebben we lekker lang vakantie! Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Vakantie, er is blijkbaar geen ontkomen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Vakantieman zou die nog bestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Bestaan doetie nog steeds, hij heeft inmiddels de respectabele leeftijd van 73 bereikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2017 Bereikte resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2017 de toekomst probeer ik vandaag weer te bereiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2017 Bereiken wilde ik in eerdere dagen van alles en nog wat, mijn doelen zijn in de loop van mijn leven echter drastisch gewijzigd en momenteel nogal onduidelijk, en richtingloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2017 tingloos borstelen, worden de scherpe buitencontouren, de binnencontouren en de oppervlakte van het product geheel handvrienrichtingloos borstelen, worden de scherpe buitencontouren, de binnencontouren en de oppervlakte van het Richtingloos borstelen maakt scherpe buitencontouren, binnencontouren en de oppervlakte van een product geheel handvriendelijk. gemaaktdelijk gemaaktrichtingloos borstelen, worden de scherpe buitencontouren, de binnencontouren en de oppervlakte van het product geheel handvriendelijk gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2017 Vriendelijk gezegd: ik begrijp echt niet hoe richtingloos borstelen de contouren en oppervlakte van een product handvriendelijk kan maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2017 Maken meerdere metaalcenters reclame mee, ze noemen het ook bibberen, orbitaal of warrelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Warrelen we dit draadje maar es weer omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Hoogste tijd voor mij om aan de slag te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Aan de slag ben ik inderdaad gegaan, en nu heb ik vandaag dus een echt verdiende vrije dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Vrije dag kun je op veel manieren opvatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Vatten we de koe bij de horens, dan zou ik nu met mijn belasting beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 en als ik het woord.... hoor word ik al onpasselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Lijkt me lastig, omdat het toch moet Gelukkig over de helft, morgen verder geteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Tel de mooie dingen, niet de nare... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden