Momentum Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Lekker weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 5 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Heerlijk rustig hier,ga zo lekker trainen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Mensen, het is zaterdag, waarom zo vroeg? Koud opde Veluwe Etty, of zit je straks ergens binnen? Dagpact: Momentum Lars Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Waarom ben je zelf vroeg Quinn? Me net een plan om stante pede naar Maastricht te rijden uit m'n hoofd laten praten en vond dat een goed moment om dagpact te melden. Ga nog een paar uur plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Hier lekker uitgeslapen. In de douche geweest, nieuwe methode van haarwassen toegepast: Eerst de conditioner, uitspoelen en dan pas met shampo.... heel benieuwd of het nu minder 'zwaar' wordt daarvan. Heb een nieuwe bril en elke keer als ik in de spiegel kijk zie ik mijn moeder. Mmmm. Heel grappig.... ik heb het gehad toen ik een pyjama moest kopen in verband met ziekenhuisopname. Ook ik zag mijn moeder in de spiegel Fijne dag overigens Etty... Quinn, geen idee waarom je naar Limburg had willen gaan... maar denk dat je een verstandig besluit het genomen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Morgu A3, ik was er ook niet echt blij mee, temeer daar ik echt niet op haar wilde lijken. Mijn moeder is al een jaar of negen dood, maar ik merk dat ik toch steeds vaker trekjes heb en gedrag van vertoon dat wel heel erg 'haar' is... Ik heb me er maar bij neergelegd, de kinderen vinden het schitterend, ze wás ook een hartstikke leuke oma, en zolang het niet haar nare trekjes zijn waar ik altijd zo'n moeite mee had.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Goedemorgen Druk weekend voor de boeg, nu opstaan om ook nog wat vrije tijd te ervaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Morgu Vol, kijk je wel een beetje uit voor jezelf? Als ik me niet vergis had je ook al een heel drukke week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Oeps, was vergeten de koffie en thee klaar te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 thnx, jammie Vol en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Morgu Jane, Uhm.... die kun je natuurlijk ook op de nieuwe draad van Adam zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 JaYvonne, ik moet inderdaad opletten. Doe ik! Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Dagpact; Momentum Lars Quinn Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Een hele goede morgen allemaal, Wordt al flink kouder buiten. 9.30 weer werken, dus vermaak me wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 dat kan Von, maar ja ik wil hiér zeuren haha. gisteren 2 mooie films gezien weer, Le fils de Jean en Genius, en bij de laatste zaten er 3 personeelsleden en 1 klant in de zaal, dat was wel even raar hoor. Gelukkig vonden we het alle vier toch de moeite waard, anders hadden we hem een vrijkaartje gegeven en konden we naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 ik mag zo te fietsen in de regen, brrrrr niet echt veel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Oei... hier zijn de buien al weer voorbij gelukkig. En grappig dat verhaal van het filmhuis. Maar niet leuk dat er zo weinig animo is op zo'n moment.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Ik moet er ook vandoor, de rest van de ochtend buiten, dus hoop dat de regen hier echt wegblijft.... Mensen, maak er een mooie dag van. Dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Nog even, Rapi, lekker werken, petje af voor je, je doet het toch maar elke dag weer.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Regen Jane ?? Hier niets hoor, beetje bewolkt dat wel. Gisterenavond wel, toen ik nog laat moest werken. 2 keer mijn regenbroek aan gehad Enfin, ik ga er van tussen. Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Iemand hier ook crypto van de Volkskrant voor zich? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Hier schijnt de zon, vrij naar binnen ook, iemand trok de gordijnen open. Hallo ochtendhumeur. Koffie? Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Mogguh allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 (bewerkt) Dagpact; MomentumLarsQuinnRapilosBor Sita Spannend. 5 november 2016 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Mogguh allen, Gisteren een film gezien die je met vragen achter laat, jah, wat moek daar nou mee... Als ik zelf mag invullen hoe en wat, dan bedenk ik wel een verhaal in mijn hoofd. Voor de geïnteresseerden, deze: https://www.moviemeter.nl/film/14401 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden